Whoohoo!! De Princess Lounge Cocktail Blender...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Whoohoo!! De Princess Lounge Cocktail Blender...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:11

werd vandaag bij mij bezorgd omdat ik lid was geworden van Starstyle. Wat een leuk cadeautje zeg! Een ontzettend grote doos met cartoondames erop getekend en the inside was even better.. Hyper!

tadaaaa:
Afbeelding

een hele echte:
"Elektronisch geregelde, professionele, zeer krachtige blender met uniek schakelpookje - traploos instelbaar tot 22.500 toeren - en turbo-pulsschakelstand. Luxe uitgevoerd in geschuurd roestvrij staal en roestvrijstalen messen. Vaatwasmachinebestendige glazen 1,5 liter kan met maataanduiding. De afneembare dop is tevens maatbeker. Handig om tijdens het mixen ingrediënten toe te voegen." Wow!

Maar de gadets erbij waren ook super; een heel leuk Lounge Cocktail boekje Party!! (iemand een Bon Bini Beach of een London Queen? Vingers aflikken én een cocktail shaker waarop streepjes staan bij de hoeveelheid drank/sap die je nodig hebt voor een Cosmopolitan/etc...

en last but not least....

Cocktail glazen met rode partylampjes in de voet!!! Party!! Die knipperen als je drinkt! (Al getest, niet aan proberen te zetten aan de onderkant terwijl je er iets in hebt zitten Bloos )

Dus ik heb meteen geprobeerd om wat ijs te 'crushen' en heb een Lovely Laura Pling gecreerd met martini, cola, ijsthee en apfelkorn (hey, dat was alles wat ik in huis had, je moet toch iets.. *LOL* )

Iemand nog leuke shake/cocktail recepten? Vingers aflikken

En hebben jullie ook wel eens zo'n geweldig cool cadeau gekregen bij een abonnement??

(en hij past ook nog eens precies bij mijn chromen combimagnetron en waterkoker. Whoei Cool )

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:16

Ok....zet de zooi maar klaar... I'm coooooming Haha!

Ideaal voor een nachtje doorzakken ná het doorzakken zeg maar..

Mag ik een Sex on the beach? Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:21

Hmm die staat dan net weer niet op mijn geweldige cocktailmaatbeker. Maar je bent welkom hoor Haha!

(en het valt me ooook een beetje tegen dat de befaamde Cosmopolitan er niet tussen staat. Ach, dan maar de Manhattan of de Daiquiri Knipoog )

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:22

Hmmm niet verkeerd zo'n cocktailblender..... Altijd makkelijk en vooral tijdens de zomer. Heerlijk met een cocktail op een ligstoeltje in de zon (tenminste als die dit jaar nog gaat schijnen).... Alleen de ober mis je dan nog Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:35

Van het weekend een feestje bij Laura thuis bokkers???

Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:36

Justice schreef:
Van het weekend een feestje bij Laura thuis bokkers???

Haha!


Ok, ik ben altijd in voor feestjes Knipoog

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:23

Wow klinkt echt wel goed, ik ben ze hier thuis nog steeds aan het overhalen zo'n ding te kopen maar het ziet er naar uit dat ik nbeter een abbo kan nemen

Feestje? Hoe laat? Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:29

Nou heb ik het best goed voor elkaar. Ik zit in de tuin te genieten van de zon. Laptop op mijn schoot. Draadloos internet en volop bokken. Mijn voetenbadje heb ik net gehaald, maar ik mis nog een cocktail.

Wat raad je mij aan ??? Lachen