Letterlijk een Grote Vriendelijke Reus..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Letterlijk een Grote Vriendelijke Reus..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:12

Sinds een week rij ik een paar keer in de week op een grote gelderse ruin van 1.80. Vandaag was dat ook de bedoeling maar het onweer en de stortbuien gooiden roet in het eten helaas. Ik vind onweer helemaal niets omdat het bij vrienden van ons een keer flink ingeslagen is. Ik had het dus flink benauwd toen ik toch maar vlak voor de stal van de GVR ging staan om maar niet alleen te staan. Bloos! Hij had al snel door dat ik niets van het onweer moest hebben, waarop hij heel lief mijn handen begon af te likken om duidelijk te maken dat alles goed kwam. Gelukkig dreef de bui snel over en onspande ik weer, waarop hij z'n grote hoofd omhoog deed en me aankeek met zo'n blik die zei: zi je wel ik zei toch dat alles goed kwam. echt zo lief! Lovers

Na de ergste bui heb ik hem lekker in z'n box gepoetst wat voor hem helemaal nieuw was maar na wat aftasten goed ging.
Ik geloof dat we nu hard op weg zijn een combi te vormen en dat al na een paar keer samen optrekken en werken OK dan!

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:21

Lovers ooooh wat lief van hem Lovers