Yes, Twee winstpunten gereden! (+boktmeeting)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Yes, Twee winstpunten gereden! (+boktmeeting)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 16:26

Yes yes eindelijk heb ik weer eens winst gereden.
Ik was vanochtend behoorlijk zenuwachtig. Slecht slapen en zo... Correctie Michel wijst me ook even op mijn zenuwen van gisteravond.
Toen ik bij Laiser aankwam stond hij net heerlijk te smullen van zijn ontbijt. En gelukkig zaten alle vlechten er nog in .
Ik ben toen alle spullen alvast in de auto gaan zetten die ik nodig heb voor wedstrijd. Ik wil de ook even de trailer aan pikken en de auto dan zo zetten dat ik Laiser in kon laden zodra Michel zou arriveren. (Alleen dacht ik eventjes dat de auto in zijn vrij stond en wilde kijken hoever ik nog naar achter moest. Alleen stond de auto niet in z'n vrij en knalde dus tegen de trailer aan. Baal baal baal. . Ik meteen die auto in de vooruit. En uit gestapt. Gelukkig was alleen het nummerbord licht beschadigd. Gelukkig vond Michel het niet erg. (Het is zijn auto die voor de trailer gaat. Mijn autootje kan geen trailer trekken...)
Normaal loopt Laiser niet zomaar de trailer in. Hij moet dan gezien hebben dat er iemand een zweepje vast heeft. (Hoef je niet te gebruiken hoor, zien is voldoende.) Maar vandaag had hij er zin in en liep zonder te stoppen de trailer in.

Eenmaal op westrijd was ik benieuwd of Natascha er al zou zijn. Die zou namelijk komen kijken. (BOktmeeting )
Maar ik zag nog niemand dus eerst even startgeld betaald en daarna Laiser gezadeld.
Bianca (Ambiance) zou ook komen kijken samen met haar vriend en mama zou ook meekomen. Bianca hielp nog even bij het losrijden, als ik niet rechtop zou zitten zou ze me geen les meer geven zei ze.
(ach je moet toch een motivatie hebben, ) Ook de eigenaresse van stal kwam nog even met haar twee dochtertjes. Kortom flink wat publiek.
Natascha had ik ondertussen ook al ontdekt en even tussen het losrijden door gesproken. (Ze bleek mijn voorlezer te kennen, wat is de wereld toch klein...)
(Een minpuntje vandaag was wel dat onze videocamera bij de reparateur ligt, dus helaas nu geen videofilmpje van de wedstrijd of foto's. Moeten wachten totdat Michel's rolletjes vol is of die van Natascha.)
De eerste proef ging redelijk maar was niet spetterend. Laiser liep braaf zijn rondjes alleen kreeg ik hem rechts niet helemaal los. Maar ach, hij liep netjes.
Na de eerste proef waren we alle twee toch wel een beetje moe. Even wat relaxed rondgestapt en toen weer verder voor de tweede proef. Tijdens het losrijden was hij niet vooruit te branden. En dacvht ik nog dit wordt niks die tweede proef. Maar...
... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De tweede proef was hij lekker actief en liep super, en was heel werkwillend. Een heel goed gevoel had ik over de tweede proef, maar ja je weet nooit hoe dat de jury er over oordeelt...
Nadat ik Laiser uitgestapt had en nog fotomodel gespeelt voor Natascha was het tijd om Laiser naar huis te brengen. Ik had toch nog meer als genoeg tijd tot de prijsuitreiking.
Natascha ging mee naar stal en heeft Laiser's thuishaven gezien. Ik gaf Laiser nog even wat heerlijke slobber en had wat spulletjes uit de auto gehaald. Daarna heb ik Laiser in de wei gezet. Was een flinke modderboel, dus mijn witte rijbroek is niet meer wit .
Daarna reden we terug naar de wedstrijd. En we hebben echt heel lang moeten wachten op de prijsuitreiking. En Natascha maar wachten en wachten, terwijl het net lekker weer aan het worden was en ze nog een rit wilde maken met Lois.
Maar eindelijk na lang wachten kwam de prijsuitreiking er dan. De eerste proef was ik vijfde (v/d 12) met 156 (YES winstpunt!) en had de eerste 168 punten. De tweede proef was ik vierde (v/d 12) met 164(YES nog winstpunt!) en de eerste had 167. Dus hadden we zomaar twee winstpunten gereden, terwijl ik ook al blij was geweest als ik er een zou hebben. Je begrijpt wel Natascha mag vaker komen kijken.
Kortom het was een heel geslaagde wedstrijd geweest. Ik heb buiten nog flink staan springen van blijdschap.
En natuurlijk was het ook heel gezellig om een bokker op wedstrijd te meeten. We hebben nog flink wat zitten kletsen en ik ga zeker een keer bij Lois kijken (is trouwens familie van Laiser )


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:32

Goed zeg!
Gefeliciteerd!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:35

goed zo!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL*

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:50

goed zo!!!
gefeliciteerd!! Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 17:10

Ja wie had dat gedacht. En ik leek nog wel een abonnement te hebben om 154 en 155 punten. Je begrijpt wel dat ik helemaal happy ben!!! Haha! Kwijl Cool

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:26

heel leuk om te horen, goed joh!

nou, de volgende keer 2 winstpunten per proef? Knipoog

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:16

gefeliciteerd. Tja het moest ook wel goed gaan met zoveel mensen die voor je duimde. Zal het dan toch geholpen hebben

was al de hele tijd aan het kijken of er al een verslag stond.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:17

*LOL* Heeft het duimen toch geholpen he? Gefeliciteerd er maar mee.
Lekker voor de motivatie enzo Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:24

Gefeliciteerd, maar ik zei het toch al?! Schijnheilig *LOL* SuperLaiser! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:05

Gefeliciteerd!!! Zijn mijn inmiddels blauwe duimen toch nog ergens goed voor *LOL*
Geef Laiser maar een dikke knuffel Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:13

Gefeliciteerd!

Enneh... ik had 2 dagen geleden net zo'n soort akkefietje met de auto en een aanhanger. Alleen bij mij moet m'n hele bumper vernieuwd worden.... Bloos

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 20:00

Allemaal heel hartelijk bedankt voor het duimen!!!!!
Kwijl Cool Pling Kusje Vingers aflikken Tong uitsteken
En Laiser heeft alle knuffels al in ontvangst genomen hoor, vond hij hel\emaal niet erg! Schijnheilig

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:13

Gefeliciteerd hoor, heel erg goed gedaan !!!
Jij zult vast lekker slapen vannacht Slapen Slapen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 23:14

Natascha als goodluck charm Knipoog
Gefeliciteerd!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 09:30

Hey gefeliciteerd zeg!!! Hartstikke goed! Ik word nu toch wel heel benieuwd naar je LAISERTJE!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 10:18

gefeliciteerd hoor!!!!! op naar de volgende wedstrijd! Pling

keep calm, I'm engaged!!! <3

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 17:31

Oscar schreef:
Gefeliciteerd hoor, heel erg goed gedaan !!!
Jij zult vast lekker slapen vannacht Slapen Slapen

Ik heb inderdaad heerlijk geslapen. Als een blok. Dromen Slapen Dromen


Jurga nog tweeën een halve week en dan zie je mijn schattige Laisertje. Maar berijd je maar goed voor op de hoogte. Natascha vond hem vooral GROOT Tong uitsteken .

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 17:39

Jaaaaaaa onze duimen hebben goed gewerkt en Laiser en jij hebben gewoon super getraind de laatste tijd, goed gedaan!
You go Laiser!
In 2004 geloof ik Olympische Spelen...
Niks voor jullie? Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 11:18

daar ben ik dan ook eindelijk. Het was hartsikke leuk om eens een keer bij Laiser te komen kijken. Wat een reus vaneen paard vergeleken bij mijn Loisje Haha! . Maar wel een lieverd met teddyberenoortjes Knipoog . De wedstrijd ging goed en ik ben ook nog even megeweest om een kijkje te nemen bij meneer op stal.
s-middags was alleen niet zo leuk. Kon ik eindelijk met Lois op stap, val ik van Lois af omdat meneer schrok van een loslopende hond. Boos! . M'n eerste valpartij sinds ik hem heb en ook nog met de ambulance afgevoerd worden. Ik voelde me vet banketstaaf in ieder geval. Nu zit (nee lig) ik thuis met een zwaar gekneusde rug en een paardenverbod. grrrrr. Maar toch even stiekem bokken Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 11:30

DAt meeen je niet!
Jemig, wat een pechgevallen de laatste tijd zeg!

Veel sterkte!
Kon je misschien wel een beetje door je opdrachten stapel heen wat tekeningen betreft Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 12:02

Natascha schreef:
daar ben ik dan ook eindelijk. Het was hartsikke leuk om eens een keer bij Laiser te komen kijken. Wat een reus vaneen paard vergeleken bij mijn Loisje Haha! . Maar wel een lieverd met teddyberenoortjes Knipoog . De wedstrijd ging goed en ik ben ook nog even megeweest om een kijkje te nemen bij meneer op stal.
s-middags was alleen niet zo leuk. Kon ik eindelijk met Lois op stap, val ik van Lois af omdat meneer schrok van een loslopende hond. Boos! . M'n eerste valpartij sinds ik hem heb en ook nog met de ambulance afgevoerd worden. Ik voelde me vet banketstaaf in ieder geval. Nu zit (nee lig) ik thuis met een zwaar gekneusde rug en een paardenverbod. grrrrr. Maar toch even stiekem bokken Haha!


Arme jij, veel beterschap!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 18:08



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jenn_Mellow, Vagabondo en 41 bezoekers