Krachtvoer Masters van van kooten (?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Krachtvoer Masters van van kooten (?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 14:25

Ik heb geen idee hoe je het schrijft, maar heeft iemand ervaring met deze brok? Het is de sportbrok van van Kooten (of hoe je dat dus schrijft). Waar kan je het krijgen en ik ben ook benieuwd wat er in zit en wat dus het verschil is met andere sportbrokken.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:41

Toen de kalverhoek nog van de vorige eigenaren was en ik daar stond kreeg Magic ook van Kooten.
Ik kan niets anders zeggen dan dat ze het daar super op deed OK dan! Ik zal blij zijn als ze het bij ons op stal ook zouden voeren. Ondertussen krijgt Magic geen sportbrok meer (van Pavo) omdat ze hier niet goed tegen bleek te kunnen.

Helaas kan ik je alleen niet verder helpen met overige informatie. Kan alleen mijn ervaring geven Knipoog


Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:01

Mijn paard (KWPN - TP) krijgt ook Masters Horsebrox/ van Cooten.
Hij krijgt basisbrok, ik rijd hem 6 dagen per week (dressuur + wedstrijden) en hij doet het er super op. Ik heb eerst ook de sportbrok geprobeert maar daar werd ie knetterdruk van. Hij loopt ook het hele jaar op de wei dus in de zomer krijgt ie minder voer. Nu krijgt ie in totaal maximaal 1/2 schep basisbrok, daarnaast hooi en natuurlijk gras. In de winter krijgt ie in totaal 1 schep per dag en hooi. Hij krijgt ook altijd een handje muesli (zelfde merk) als ik gereden heb.
Het voer koop ik altijd in de ruitersportzaak maar bij ons in de buurt zit ook een dierenwinkel (Discus) die het ook verkoopt.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:25

Bij ons op stal voeren ze deze brok ook en de paarden doen het er erg goed op Wij krijgen het in pallets aangeleverd, kan wel eens vragen waar het besteld word.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:26

Als ik het goed heb krijgen die van ons het ook, ze doen het er super op.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 21:58

Bedankt voor de reacties! Ben blij te horen dat paarden het goed doen op dit voer.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:05

Op een stal waar vroeger onze paarden stonden, werd ook brok van Masters gevoerd.
Voor de paarden die echt in het werk stonden, was het gewoon niet voldoende. Ik ben toen overgegaan op Pavo en voer dat inmiddels al meer dan 10 jaar. Soort voer afhankelijk van de prestatie uiteraard.

Maar het zou best kunnen dat het voer inmiddels flink verbeterd is natuurlijk...

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:15

Blij al deze positieve verhalen te horen!
Mijn verzorgpaard krijgt altijd havens, waar ik zeer blij mee ben.
Mijn eigen paardje krijgt nu masters, maar ik had er nog nooit van gehoord. Blij dus dat het jullie goed bevalt

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:36

Op mijn vorige en huidige stal krijgt mij paard de sportbrok en 5-granen mix van van Kooten. Niets anders dan lovende woorden over dit voer, alle paarden doen het er goed op. Zeker de granen mix is erug goed met de zwarte haver erbij.

kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:05

ik voer ook masters, ik kom an een stal af waar paarden topsport liepen op masters!!!!!!

ben er zeer tevreden over....kijk anders even op
www.cooten.nl daar kun je alle dealers op vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:25

Wij hebben op een stal gestaan waar de sportbrok van Van Cooten gevoerd werd, en wij noemden het BokBrok Haha! Voor onze recreatiepaarden was het veeeeeeeeel te explosief voer Haha!


Vraagje voor Eleonoor: je roemt de granenmix met zwarte haver, maar zwarte of gele haver maakt voor een paard toch niets uit?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:37

Bij ons krijgen ze ook Masters, nooit problemen mee gehad, super voer!
Ze krijgen hier basis of sportbrok, en ollie (met veulen) krijg merriebrok.

Vroeger hadden we het altijd bij van Cooten zelf vandaan, maar die leveren nu geloof ik alleen nog maar héél grote hoeveelheden, dus we hebben het nu bij een mannetje uit Lunteren vandaan die het bij ons aan huis komt brengen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 13:07

Bedankt allemaal! Ik ben overtuigd. Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:07

Misschien maar een over denken om Magic daar weer op te zetten Lachen
Zag toevallig dat er ook een dealer in Broek in Waterland zit, dat is wel lekker dichtbij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flettie en 120 bezoekers