Kimmie gaat mijn paard inrijden !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Kimmie gaat mijn paard inrijden !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 19:14

Zoals jullie vast al wel gelezen hebben is die jongen die mijn paard in zou rijden over de kop gevlogen van de week

(die reed in een pacour van 145 (1e hindernis) tot 1.80 (laatste hindernis) en zijn paard wilde zo goed zijn best doen door haar kont nog iets omhoog te gooien boven de laatste hindernis waardoor ze in de landing door haar benen zakte en ze toen over de kop vlogen, paard mankeert helemaal niks en die jongen heeft zijn sleutelbeen gebroken Bloos!

maargoed hij is dus een tijdje uigeschakelt en ik zou vandaag mijn paard daar heen brengen en dat ging dus niet door Toen heb ik dus een topic geplaatst met de vraag voor een ervaren iemand om mijn paard in te rijden. Kreeg ladingen pbtjes maar kreeg maar 1 reactie dat me echt aansprak van kimmie261 Haha! Zij is zo lief het te doen voor het geld wat ik er voor uit kan geven

gelijk terug gpbt en het klikte voor mijn gevoel echt goed! Heb foto's gekregen en ik denk dat mijn paard daar ook echt heel goed en op de juiste manier word in gereden *LOL*

Donderdag kan ik hem al komen brengen en dan gaat zij een maandje (misschien iets langer ) met mijn schatje aan de slag.

Kimmie bij deze wil ik je al vast heel erg bedanken OK dan!

Hier nog even een fototje van mij en mijn paardje

Afbeelding


orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:18

Tof voor je en je mag er gerust op zijn dat ze het goed en rustig doet hoor. Je zal er nog veel plezier mee beleven met je paard als hij is ingereden.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 21:25

Ben er ook heel erg blij mee. Heb er een heel goed gevoel bij en denk ook wel dat ze dit op een goede manier doet. Mijn paps heeft al voorgesteld om tussentijds even bij hem te gaan kijken hoe het er voor staat met rijden Haha!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:21

wat leuk joh.
succes. doet zij het voor je of doen jullie het samen?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:03

He wat leuk!
Ik ben benieuwd hoe hij er in real-life uitziet Knipoog

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:54

Zij doet het voor me, het is ongeveer 2.5 3 uur rijden dus een aardig eindje. Straks even transport beschermers kopen voor hem en verder is hij al klaar om te vertrekken Haha!

In real life ziet hij er echt super uit *LOL* (vind ik teminste) en het is echt een schatje Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:06

Fijn dat je via bokt iemand hebt kunnen vinden die het wel doen.
Succes ermee OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:44

dankje Haha! heb er echt heel veel zin in *LOL*

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 14:16

he leuk voor je! waar zit Kimmie dan? (of heb ik hieroverheen gelezen)
In elk geval veel succes met je paardje in de toekomst!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 14:17

Ik neem aan dat je bedoelt waar ze woont? essen, ligt vlak bij rozendaal. Is een aardig eindje kneuren vanaf nunspeet Haha!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 14:59

Dan is hij zeker in goeie handen!
Mijn paardje staat daar ook en ik bel haar elke dag hoe het met hem is. Een super mens en niets daarvan is overdreven anders had ik nooit mijn paard daarheen gebracht!

gr

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 15:12

Leuk om te horen zat er eerst wel mee dat ik haar verder niet ken enz maar hoor nu alleen maar goeie dingen en ze geeft een heel vertrouwlijk gevoel *LOL* zoals ik al eerder zei, de enige met een reactie dat me echt aan sprak!! + ze doet het niet voor het geld, wat ik betaald word ze niet echt rijk van Haha! de rest van de berichten was tussen de 300 en de 500 euro, dat geeft toch al snel een minder goed gevoel als het om het geld gaat. Ben er erg blij mee Haha!


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:30

Ik kende haar ook niet maar toen ik haar sprak aan de telefoon gelijk een leuk gesprek en super gezellig.
Kwam daaraan pony achtergelaten en ik natuurlijk dikke tranen, maar probeerde dit in te houden en snel naar de auto te lopen zij toch nog even een peptalk gegeven. Dat zegt alweer dat een leuk mens is en dat je paardje er goed staat.

Mooie stallen en er wordt goed voor hem gezorgd het komt vast wel goed!

gr


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mnoonn, Oehlala, santaju, Selina, turtlelito en 76 bezoekers