el; hana beach tunesie SOUSSE

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

el; hana beach tunesie SOUSSE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 14:19

heyy ik ga naar tunesie
naar hotel el hana beach in sousse

zijn er mensen geweest of gaan er mensen heen???????? ben erg benieuwd

Just Beleve and HOPE


_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:07

hey, ik zat in Sousse Palace 2 jaar geleden.. Sousse is echt super leuk!!
Hoe lang ga je? Want wij hebben toen ook een 3 daagse jeepexcursie gedaan dat was echt super leuk, ga je kameel rijden in de Sahara enzo, staan nog foto's van in me profiel. Maar als je bijv. 8 dagen gaat is het niet echt de moeite omdat je dan zo weinig dagen over hebt... Nog een tip.. Niet alleen over straat of de Medina in gaan, maar denk dat dat al is gezegt Haha!
Ik vond de mensen er wel iritant af en toe.
Een vriendin van mij zat in Monastir en vroeg de richting aan een man en hij gaf haar vriend antwoord en keken hem alleen maar aan. Nogal onbeleefd vond ik maar ja, zo zijn die mensen. Ik zeg niet dat ze onbeleef zijn maar toch..
Ze zijn super opdringerig in de Medina, en je moet zeker afdingen... Mijn vader kocht een leren jas voor nog geen 100 euro maar , maar je moet hij was eerst 450.. Ik weet niet of je rookt er niet Marlboro kopen.. (daar zit allemaal troep doorheen, nou ja nog meer troep dan in normale Haha! de lokale mensen roken ze ook niet)
Ik zou voor Mars sigaretten gaan... Is bijna hetzelfde.. Maar alle hotels zijn super in Tunesiƫ.. heb er meerdere gezien, en het is echt super luxe allemaal. Ik weet niet precies waar El Hana Beach zit maar zal vast wel leuk zijn..
Als je nog meer wilt weten moet je maar pben Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mizora, senna21, xPabloBokt en 112 bezoekers