2e wedstrijd en best een beetje trots

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

2e wedstrijd en best een beetje trots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 17:23

Vandaag had ik mijn 2e wedstrijd met (Nah-)Max in de L1. Gelukkig hoefde ik niet zo heel erg vroeg dus mijn echtgenoot kon mee om een en ander op de nieuwe video vast te leggen en dat was ontzettend leuk omdat ik max nog niet op tape had gezien.

Over de proefjes op zich was ik best tevreden, deze tweede keer tussen de witte hekjes had ik max al beter onder controle en was het niet zo eng voor hem. Toch zaten er best wel wat slordigheidjes in. Zo vergat mijn vader even voor te lezen dat ik tussen C en H in galop moest aanspringen en bedacht ik dat zelf ook pas toen hij het had over een grote volte in middengalop Haha! Gelukkig was ik pas net voorbij H toen hij dat zei dus 2 meter voorbij H een grote sprong en we zaten in galop. De middendraf is nog lang niet wat het moet zijn en tijdens het halthouden staat max nog niet vierkant. Al met al waren deze proefjes goed voor een 2e en een 1e plaats, beide keren met een winstpunt (60% en 62% dus niet echt ruim). Thuis gekomen de video gekeken en ik was verbaasd te zien dat mijn knollie er zo relaxd en rustig bij liep. Voor mijn gevoel loopt hij veel sneller dan dat het er in werkelijkheid uit ziet, een voor mijn gevoel flinke middengalop ziet er uit als een matige verruiming. Ik moet er dus gewoon nog een beetje extra aan rijden. Maar het beeld op zich van max vind ik erg mooi, hij loopt niet meer zo slungelig maar heel mooi door zijn lijf, dus ik was hartstikke trots toen ik dat zag Lovers . Ook was ik best een beetje trots op mezelf Bloos . Vorige zomer toen jura/maartje hier was hadden we foto's gemaakt en op bokt gezet. Ik schrok me toen het apezuur toen ik mezelf op beeld zag, ik wist dat ik niet de slankste was maar zooooo dik, daar zat ik best wel een beetje mee. Vlak daarna ben ik op dieet gegaan en inmiddels is er ruim 10kg af, en dat is te zien Lachen . Zo zie je maar weer waar bokt goed voor is Haha!.

Over 2 weken start ik mijn laatste L1 proefjes en over 4 weken ga ik me aan de L2 wagen..... Ik weet nu waar ik aan moet werken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:36

Mooi man,
en de kleine winstpuntjes tellen net zo als de dikke,
dusseeh..... boeie!

Heerlijk is het om het op video te hebben!
In de proef heb ik vaak het gevoel dat iets totaal de mist ingaat en achteraf heb ik daar op mijn protocol niet eens een opmerking over.
Dan zie ik de foto's en dan valt het allemaal wel mee, op video heb je dan natuurlijk helemaal een duidelijk beeld.
Ik heb nog een video opname tegoed aangezien mijn ouders de laatste keer tijdens mijn laatste proef binnenkwamen Slapen
Voor niets de camera helemaal in orde gemaakt... Frusty

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:36

heej!

Goed joh!

weer 2 winstpunten erbij!

Stond er nog een beetje commentaar op waar je wat
aan had of niet?!
das altijd wel zo makkelijk!

Kuss,
Frederike

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 18:22

vanda's schreef:
heej!

Stond er nog een beetje commentaar op waar je wat
aan had of niet?!
das altijd wel zo makkelijk!


jazeker: achterover blijven zitten en meer verschil laten zien bij middengangen en netjes! bij de middenstap Lachen .

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:30

astridh"]
[quote="vanda's schreef:
heej!

Stond er nog een beetje commentaar op waar je wat
aan had of niet?!
das altijd wel zo makkelijk!


jazeker: achterover blijven zitten en meer verschil laten zien bij middengangen en netjes! bij de middenstap Lachen .
[/quote]

dat vind ik knap van die middenstap! het is mij een raadsel hoe je überhaupt een middenstap rijdt (met mijn paard Haha!) , de laatste keer dat ik het probeerde stond er een dikke 4 en 'neigt naar telgang' op mijn protecol Bloos

echt super gedaan hoor *LOL*

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:58

Goed joh!! Harstikke leuk. Nu inderdaad maar snel op naar de L2 want zo worden de prijsuitreikingen wel erg saai. (En je huis erg vol Haha! waren ze weer zo groot?)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:02

Ik heb het tweede proefje gezien, maar bij het losrijden zag ik al dat Astrid waarschijnlijk wel zou winnen! Haar paard liep als enige echt los door zijn lijf en was veel beter bevestigd! Maar ja, dan moet je het natuurlijk nog in de proef laten zien! En dat ging dus heel goed! Gefeliciteerd! Party!!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:15

Gefeliciteerd Astrid, weer 2 punten erbij.
Niet te hard gaan anders mag je zometeen niet meer voorrijden op de jurycursus Haha! !

Ik had pas ook een videoband van mezelf gezien en die viel mij ook 100 % mee. Gelukkig maar, want meestal vindt je van jezelf dat het er v r e s e l i j k uitziet. Knipoog