Voor het eerst bij carlos geweest na de verhuizing

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Voor het eerst bij carlos geweest na de verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 12:13

...Gister ben ik voor het eerst alleen naar de nieuwe wei, van carlos geweest..Hij staat nu in maasland, samen met de pony's van Denise(casanova)...De verhuizing ging erg goed,en ontspannen Lachen..Hij staat nu met 3 shetjes, een hackney/new forest en een ezel in de wei..

Het was een geweldig gezicht hoe al die kleintje en een grote kennis gingen maken, met carlos..De ezel was natuurlijk helemaal raar Knipoog..Maar ze zijn allemaal ontzettend lief voor hem, en hij is lekker rustig in de kudde, went er al lekker snel..Ben ik echt blij om..

Gister kwam ik voor het eerst alleen naar de wei..grappig gezicht, je pony in een hele andere omgeving en wei..Lachen..Ik riep hem en "klikte" 3x en hij keek!!..Hij was lekker aan het grazen..zag dat hij het prima naar zijn zin had op zijn nieuwe plekkie..Toen ik de wei in ging kwamen de shetjes uit de voorste wei gelijk naar me toe...echt een scheetjes zijn dat..EN nieuwschierig! Knipoog

Ik heb hem even lekker geknuffeld, een wormekuurtje gegeven..beetje geborsteld mijn met handen een hem even nagekeken op wondjes ..maar niets te zien..Toen ik met hem bezig was..kwam igor met ene grote pluk gras lekker naast ons staan en zat gewoon met zijn koppie op carlos rug te eten..Toen ik dat zag, dacht ik echt "Hmm wat heerlijk is het hier tog..ik kwam er ook echt tot rust..En carlos was ook ontzettend rustig.. Lachen

Kortom ik ben echt blij en ga deze week eens lekker de omgeving verkennen! Lachen

Groetjes Kathelijn



Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:24

Wat fijn dat hij het naar zijn zin heeft op de wei! Is het ook voor jou nu beter bereikbaar??

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 12:32

Op zich is de reistijd bijna net zo lang, maar het voordeel is nu dat ik net perse elke dag hoef te gaan..denise komt er 3 keer per dag langs en wordt zo goed in de gaten gehouden..Dat is echt super..Lachen

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:13

Ja idd, je hoeft niet elke dag meer, hij staat toch lekker op de wei! Ideaal hoor, fijn dat je toch eindelijk nog wat gevonden hebt. Blijft hij daar in de winter ook staan?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 16:12

Van de winter gaat hij naar Delft(12 min met de trein Lachen met bak..boxen die nu worden gebouwd..losgooibakje..20 pensionklanten..verheug me er al op!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, GoogleAdsense, janneke584, Lanoca, LesleyAnne, PeerAppel, Pien63, Thami, TinkerTreas en 87 bezoekers