pret met je shet(dinkey dus haha)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mc
Berichten: 82
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: dr8888888

niet te groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 14:54

Sjongu jongu, gaan we weer bezig of iemand te groot is voor een shet................ Ik heb zelf ook een shet (mevr pastoor) en ik zit er nog bijna elke dag op, ik rij niet meer omdat ik dat niet echt fijn vind, maar ze kan me makkelijk houden, even voor de duielijkheid, een shet is in verjouding veel en veel sterker dan een ander paard. en een falabella dus niet

Kussie een shetwetenschapper Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 15:20

Geinig dier hoor, en netjes geschoren? Heb je ook een foto van Dinky zonder dat het zadel (of jij Haha! ) erop zit? Ik ben zo benieuwd of die witte vlek een soort van ring om z'n buik heen is, da's helemaal supercool!

--> toegevoegd--> laat maar, ik heb ze gevonden. Geinig hoor, net of 'ie een onzichtbaar zadel opheeft met een grote witte singel! Echt een stoere puk!

Ik vind trouwens dat je best op zo'n dier kunt rijden hoor; aan de foto's te zien heeft 'ie helemaal geen last van je. Ik zie dat honderd keer liever dan van die pony's die baggervet 24/7 niks staan te doen!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 15:30

HEy kei leuke pony Lovers
En ach ja ze is wat te groot so what, het paardje kan het makkelijk dragen hoor gaat er echt niet dood van. *LOL*

irishouthuis

Berichten: 103
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 15:36

bedankt voor jullie LEUKE reacties.
en voor de gene die so banketstaaf doen ....... ik zeg het maar nie ik hou het tenminste wel netjes,ik ken der misschien we te groot voor zijn maar waarvoor gaat die dan met me er van door in keiharde rengalop als ik er te zwaar voor dan ga ik er ech nei meer op hoor.dus ff kappe met al da gezeik en dna heb ik het over de gene die mij er te zwaar en te groot voor vinden. Boos!
groetjes xxx iris en dinkey

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:04

Aaah wat een leuke pony zeg, echt een scheetje!! Lovers Kwijl Lovers Kwijl

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 18:49

gave pony!!!
maar wanneer ben je "te" groot?????als anderen het niet mooi meer vinden? wat een onzin! ik vind het trouwens best meevallen, vorige zomer reed ik nog een shet, t was wel een grote hoor (bijna 1,10 m.) maar ik kwam wel een stukje er onderuit met m'n benen. ik was toen 1,65 m. en dat is ook wel vrij lang voor een shetlander, maar ik woog maar 39/40 kg en ik weet toch wel zeker dat dat niet te zwaar is! ik weet niet hoeveel jij weegt, maar je ziet er nou niet echt zwaar uit dus het zal heus wel meevallen.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 18:58

ik denk wel dat ik+pambri gelijk heeft en veder is t is t een hele toffe pony Kwijl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:15

Je bent in mijn ogen te groot voor een paard of pony als je hem hindert in zijn bewegingen.
Dat is hier ook het geval.
Maar goed, zoals ik al zei ze is er niet te zwaar voor, als dat zo was zou het shet eigen zijn om gewoon geen stap meer te verzetten.

Maar niet aankomen met 'ik ben niet te groot' want dat ben je wel.
Als ik op een fiets zit terwijl ik met mijn knieën boven het stuur uitkom ben ik toch ook te groot? De fiets kan me makkeljk houden dus dat is het probleem niet.
Lijkt me hier hetzelfde geval...
Je kan erop rijden alleen is het verre van de ideale verhoudingen!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 21:35

aaaaah wat een poepie
hoe oud is ie?
als je het maar niet te zwaar voor hem maakt dan maakt de lengte
ook niets uit.
maar zo te zien heeft ie er veel plezier mee en geen last van.
veel plezier met die schoonheid.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:15

Nou ik vind dat je er nog wel op kan hor! Ik reed zelf ook op een shet Haha! en het staat dan wel niet zo mooi, maar op shetties rijden is zoo gaaf Haha! erg verslavend Haha! Leuke fotos trouwens, Hendrik ido ambacht is trouwens niet zo ver van mn shet Haha!

irishouthuis

Berichten: 103
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 17:42

nee idd het is er zelfs best wel dicht bij.
en ik mag er dan wel te groot voor zijn maar waarvoor gaat die er dan nog met mij in keiharde rengalop van door,en ik merk zelf echt wel als ik er te zwaar voor ben en dan ga ik er ook ehc nei meer op hor.wel bedankt voor de leuke reacties.
groetjes toedelss xxx iris en dinkey

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:48

Zolang je niet meer dan 55 weegt isut goed. De mijne ging er ook met gemakt vandoor Haha! Das echt lache Haha! En ze kan ook heeeeel goed bokken Haha! Staat jij shet nog met andere paaarden ofzo, de mijne (verzorg) shet staat helemaal alleen Huilen Echt zielig, misschien kan je shet een keertje langskomen Knipoog

JellaGirl

Berichten: 27
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: Zwijndrecht!!!

Heeey irisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 11:26

Tong uitsteken Hey iris Leuke foto's van dinkey man!!! en je ben helemaal nie groot want dink ken je makkelijk houwe hor!!!! -xxxxxx- Chantal hoefjes van kitama en jellaa

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:57

leuk beestje!
mensen moeten niet zeuren over mensen die te groot zijn... dat beslissen ze zelf en deze shet kan haar echt prima houden!
ziet er toch lief uit!!!

Echt tof beestje zeg!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:11

Nou, ik vind het niet kunnen. Meer wil ik er niet over zeggen.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:59

Hey coole pony zeg....
Ik rijd zelf ook het liefst op kleine pony's....ik vind jullie een mooi stel Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:47

Hoi Iris,

Ik vind het echt gave fotos en hij loopt echt netjes zeg! Ga lekker zo door, het is een goede dressuurpony en ik weet dat hij het leuk vindt om voor je te werken! Dikke knuffel van mij en zeg maar dat ik hem heel erg mis!!

Liefs en knuffels, Mariska

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 21:28

Heej! Ik vind je dr niet te groot voor hoor! Ik zal een verhaaltje vertellen want dus WEL te groot is:

Ik had dus 3 verzorg Shetlanders, heel lief. Ze stonden bij doe mensen thuis, in de tuin. 1 Shet was van een meisje die dr nog makkelijk op kon rijden, de 2e van een meisje die dr veeelste groot voor was maar die reed dr niet meer op, en de 3e van een meisje van ruim 1.80m, en zo'n 80 kg. Dat laatste meisje reed dr gewoon op!!! Die Shet struikelde de hele tijd omdat ie zeg maar bleef haken aan de voeten van dat meisje omdat ze bijna mee kon lopen! En iedereen zei dr ook wel wat van als ze langs kwam echt heeeel zielig!!! Maarja ik kan dr nix aan doen. O en dit is echt gebeurd!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 22:56

He nog iemand van mijn oude manege'tje. En ik ken je nog ook geloof ik. Maar meestal kennen jullie mij niet (meer) . ha ha Haha! .
Verder leuke shet hoor.

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 16:40

hee leuke shet hoor! je bent er niet te zwaar voor, maar voor het oog is het niet echt leuk.. Lachen verder hartstikke leuke foto's!
Kusje

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:01

Dit is al een oude topic Verward

Maar wel een heel leuk beestje Lovers

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:13

ff off-topic:

Mag ik wat zeggen?
Er staan foto`s op om te laten zien hoe zij en Binky zijn,
er wordt toch niet gevraagd;
Vinden jullie mij te groot voor Dinky?? Verward
Iedereen zeurt erover terwijl niemand er om vraagt.......

Maarre, de foto`s zijn errrruug leuk horrr Haha!
Heel schattig Lovers

Is dit een oud topic??

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:28

Isabeau schreef:




Is dit een oud topic??

een beetje wel eigelijk *LOL*

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Re: !!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:36

Brendie schreef:
Ik wil even iets hieronver zeggen want dat gescheld van hij is te klein en jij bent te groot!!!! dat steld niks voor!!!!!!! WANT HET GAAT NIET OM DE LENGTE VAN HET MEISJE HET GAAT OM HET GEWICHT EN ALS IK ZO NAAR DIE PONY KIJK DAN VIND DIE PONY HET NIET ERG DAT HIJ BEREDEN WORD!!!!! STOP nou een smet dat gescheld dat moet iedereen toch voor zichzelf weten!!!!! sorry dit moest er even uit Haha!

Sorry hoor maar je kunt toch lezen en daar staat er dat jamy dit niet heeft gedaan, tjemie
En wat gebeurt het vaakt dat er iemand inbreekt bij iemand op bokt, wat is dat leuk zeg Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
En ik vind de foto's mooi, en ik geef mijn mening nietm eer of iemand te groot is of niet en te zwaar of niet. Ik weet nu wel al dat ik soms mijn mond moet houden.
Mooie foto's Kusje

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:41

er staat toch niet bij dat dit een reactie is op de reactie van jamy? Waarschijnlijk is dit meer in het algemeen, aangezien alle topics waar een te groot iemand op een shet verpest worden.....