Vanmorgen zijn haar eigenaresse en mijn vader (en ik niet want ik moest werken

Toen eerst even rechts en linksom longeren op harde ondergrond zodat de dierenarts kon zien hoe ze liep, rechtsvoor kreupel dus..
Rechtsvoor verdoofd, en toen liep ze links kreupel. Links ook verdoofd en toen liep ze niet meer kreupel.
Daarna zijn er röntgenfoto's gemaakt van de voorbenen, daarna zijn er van de pezen (van de onderbenen) echo's gemaakt.
Uit de foto's bleek dus dat er rechtsvoor helemaal niets aan de hand was, maar dat ze daar dus kreupel liep omdat ze linksvoor hoefkatrol heeft (waarschijnlijk, wordt over twee maanden verder onderzocht) en daardoor rechtsvoor overbelastte.
Uit de echo's bleek dat ze ook peesschedeontsteking aan beide voorbenen heeft.
Daarna nog vocht afgetapt en medicijnen ingespoten, en daardoor staat ze nu met twee verbandpootjes

Ze krijgt nu 30 dagen 2x daags bloedverdunners en ze mag 2 maanden alleen maar stappen.
De hoefkatrol werd nu trouwens niet verder onderzocht omdat de hoef helemaal verdoofd was, en om het te onderzoeken moeten er steeds gedeeltes van de hoef worden verdoofd om te kunnen zien waar het precies ziet, want het zou ook nog slijmbeursontsteking kunnen zijn..
Ze krijgt dan ook speciaal beslag voor.
Ze mag nu waarschijnlijk hierna ook alleen nog maar recreatief gereden worden.
De dierenarts zei wel dat ze er verder goed uit zag voor haar leeftijd (ze is 20)