Nog iemand in Limburg geweest bij de keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Nog iemand in Limburg geweest bij de keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 19:02

Ik snap iets niet, dus vandaar dat ik het hier maar vraag: Hoe kan een paard 78 exterieur krijgen terwijl er een bemerking was op het fundament?

Is er iemand die er iets van gezien heeft en mij dit kan uitleggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:29

Ik ben in Sevenum geweest. Maar over welk paard gaat het ?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:13

Over wat voor bemerking gaat het?
Ik weet alleen dat bijvoorbeeld een verkeerde beenstand niet 'bestraft' wordt bij het exterieur, maar bij de stap.

Kan het daar mee te maken hebben gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:28

Antoinette schreef:
Over wat voor bemerking gaat het?
Ik weet alleen dat bijvoorbeeld een verkeerde beenstand niet 'bestraft' wordt bij het exterieur, maar bij de stap.

Kan het daar mee te maken hebben gehad?


Een verkeerde beenstand word wel degelijk afgestraft bij het exterieur. Kijk maar eens naar de lineare score formulieren.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:32

Pipo schreef:
Een verkeerde beenstand word wel degelijk afgestraft bij het exterieur. Kijk maar eens naar de lineare score formulieren.


Daar heb je wel gelijk in.
Weet verder niet hoe het precies zit.

Maar mijn merrie had terwijl ze duidelijk wat toontredend staan goede punten voor haar exterieur.
Het is mij ook meerdere malen verteld (toen mijn merrie gekeurd werd ook nog) dat het vooral in de stap afgestraft wordt Verward

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:46

Antoinette schreef:
Daar heb je wel gelijk in.
Weet verder niet hoe het precies zit.

Maar mijn merrie had terwijl ze duidelijk wat toontredend staan goede punten voor haar exterieur.
Het is mij ook meerdere malen verteld (toen mijn merrie gekeurd werd ook nog) dat het vooral in de stap afgestraft wordt Verward


Je scoort het bij het onderdeel stap inderdaad (correctheid), maar het wordt verwerkt bij exterieur in de bovenbalk.