He is tha sweetest thing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

He is tha sweetest thing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 18:09

Mijn beste vriend kwam net even bij me op bezoek. Gezellig! We kijken er altijd weer naar uit elkaar te kunnen zien.

Meneer gaf mij een envelop. Bloos! Een lief kaartje kwam tevoorschijn. Een kaartje om me op te vrolijken en beterschap te wensen. Natuurlijk had hij er zelf ook nog wat liefs in gezet Lachen Daarna kwam een groot pakketje verpakt in intertoys papier tevoorschijn. Bloos! Ook dat werd in mijn handen gedrukt. Al snel had ik het cadeautje van papier ontdaan. (Ik leek wel een klein meisje) Een lieve knuffel. Heerlijk zacht en zo aaibaar Haha! Toen ik dacht dat dat wel alles mocht wezen kreeg ik echter een nog groter cadeau in mijn handen gedrukt Verward Een beetje verlegen heb ik dat dus ook nog uitgepakt. Een koptelefoon voor bij de laptop. OK dan! Nu ik draadloos internet heb leek hem dat een must voor mij. Zo kan ik gaan zitten waar ik wil, met de muziek zo hard als ik wil, zonder anderen tot last te zijn. Zeker 's avondslaat een voordeel Haha! Alsof dat nog niet genoeg was heeft meneer ook nog mijn winamp voorzien van swingende mp3-tjes...

He is tha sweetest thing *LOL*


Zijn jullie ook zulke boffers met jullie vrienden?

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:14

nope
zelfs mijn vriend doet niet zulke dingen Scheve mond

maar wel heel leuk voor je Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:15

Geweldig toch? OK dan!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 18:52

Ik vind hem zo sweet!!! heb ik hem al wel 1000x gezegd, maar blijf het ook zeggen.... Tjeeee kan er gewoon niet over uit. Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:06

Mijn vrienden zouden in zo'n geval langs komen met een kratje bier om te zeggen dat ik me niet zo 'aan moet stellen'... Haha!

Wel lief hoor van hem!! Heeft ie een oogje op je, of is het gewoon een hele goeie vriend? Bloos

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:06

Geweldig z'n vriend Lachen Mijn vriend is ook zo!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 19:24

ik denk dat het voor hem ook een manier was om mij te bedanken. ik heb hem afgelopen tijd veel bijgestaan in vele gebeurtenissen in zijn leven. We hebben veel voor elkaar over, leven echt met elkaar mee als de een verdrietig of blij is... We voelen en vullen elkaar ontzettend goed aan. De vriendschap die we delen is een hele hechte band.

We houden van elkaar...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:44

Geweldig zo'n vriend OK dan!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:51

Lief hoor! en natuurlijk hartstikke leuk omdat je het niet had verwacht! Knipoog

Justice schreef:
Zijn jullie ook zulke boffers met jullie vrienden?


Ja, ik heb heel erg geboft met mijn vriendinnen. Kan altijd op ze rekenen, hebben me heel erg bij gestaan het afgelopen jaar en zorgen voor mijn paardje als ik weer eens op een onmenselijk tijdstip moet werken.....

Verder bof ik ook enorm met mijn vriend, is ook een ontzettende lieverd. Vaak krijg ik een lief smsje met lieve tekst, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen Lovers

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 10:47

Het is altijd fijn om te weten dat er iemand is die aan je denkt en of dat een persoon via een klein gebaar laat weten dat die je lief heeft.

Een schouderklopje, een smsje, een knuffel, een lief woord...

Een vriendschap zoals ik die deel met mijn beste vriend is intens.. Het delen van een lach is net zo kostbaar als het delen van een traan. Het zijn de kleine dingen die het hem doen en die grote dingen tot stand brengen...

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:35

lieve vent heb jij zeg!
Die van mij heeft meer "verstopte" romantiek. Het zit er wel in, maar je moet wel even zoeken.
Hij had laatst bijvoorbeeld zomaar een knuffeltje van een hondje met op zijn borst "I love you" gekocht, maar hij geeft het dan niet. Laat het zomaar rondslingeren totdat ik het een keer vind.... Ach, het idee is onwijs lief... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:42

Ik heb een beste vriendin die altijd, maar dan ook altijd achter me staat Lachen telt dat? Tong uitsteken

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 12:43

Hij is niet "mijn vent" maar mijn beste vriend. Toch prijs ik me ontzettend gelukkig met hem.


Ik vind het zo grappig dat sommige jongens heel moeilijk met hun gevoel omgaan. Wel willen tonen, maar niet durven. Toch schattig dat hij de knuffel voor je heeft gekocht. Je vriend heeft geluk met een vriendin zoals jij die zijn goed bedoelde daden vind. Haha!