baaldag gisteren, niet te geloven ( lang)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

baaldag gisteren, niet te geloven ( lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 11:48

Zoals zommige van jullie misschien weten verzorg ik een rijpaard ( newie)

Daar is nogal het een en ander aan de hand tussen de eigenaren ( scheiding enzo)
Mede daarom ben ik al een tijdje even niet bij newie geweest.
Gisteren kon ik het toch echt niet langer uithouden en ben ik even bij hem wezen kijken.

Ik kreeg de schrik van mijn leven!!
newie zat aan beide achterbenen zo erg onder de mok dat hij haast niet kon lopen.
Ik was echt zo kwaad op de eigenaresse dat ze dat niet had gezien, of verteld.

Ik ben dus kwaad van woede in mijn auto gestapt en reed richting eigenaresse.
Met tranen in mijn ogen van kwaadheid en om het arme beest zag ik inneens een hondje helemaal mank langs de kant van de weg lopen.
Al die mensen reden gewoon door!!

Ik gestopt ( ondertussen jankend van woede en onbegrip) heb dat hondje gevangen.( met behulp van iemand in rijbroek die ik aangehouden had)
Hondje in een zadeldekje gewikkeld en op weg naar de dierenkliniek.
Daar aangekomen hebben ze gelukkig meteen dat hondje bekeken, hij was blind aan twee ogen, had verschrikkelijke huidproblemen, kon haast niet lopen, en zeek van angst op de tafel daar.

Hun houden hem nu een nacht en dan gaat hij met de diernambulance mee.Ik ga straks wat aanplakbiljetten ophangen in de supermarkt hier, en hopen dat de eigenaar zich durft te melden. Howel de DA al zei dat hij waarschijnlijk uit de auto is gezet voor de vakantie.
Zo zielig allemaal.

Daarna ben ik dus nog steeds mega boos naar de eigenaresse gereden, heb haar jankend uit staan schelden en heb haar een trailer laten regelen want die had ze aan iemand uitgeleend.
Newie staat nu thuis en vanmiddag komt de DA
Gisteren heb ik zijn koten met betadine uitgewassen en droog gemaakt.

Ik hoop dat dit allemaal goed gaat aflopen want ik heb het even niet meer.
Echt een rotdag zeg...
moest het even kwijt

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!


Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:55

Ach gut Dat is niet niks he! Hoop voor je dat het goed komt met Newie en die eigenaar normaal gaat doen *doos* Sterkte heh Ach gut


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:58

Ja, ik hoop ook dat het allemaal goed komt. Ach gut En dat soort dingen (zielig hondje langs de weg) gebeuren altijd als je al iets aan het doen bent en over de zeik bent enzo... Echt waar, altijd op de verkeerde momenten dat je net je drukt maakt over iets en op weg bent naar de eigenaar van newie in dit geval dus... Scheve mond Nou ja, veel sterkte. En ik hoop inderdaad ook dat de eigenares van Newie wat normaler gaat doen, EN dat ze wat beter op haar paardje let!! Ach gut

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:59

Wat heb jij een rotdag gehad zeg! Ik snap niet dat mensen zo met dieren om kunnen gaan! Boos! Hopenlijk komt alles goed met de diertjes... Heel veel succes en sterkte ermee Ach gut

Odessa & Assedo

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:04

ik ben nog steeds pissig.
je verwacht toch van een paardeneigenaar dat ze het paard elke dag even naloopt!!
kan daar echt niet over uit.
En dat hondje ook zo zielig, hij lag helemaal te bibberen en te kreunen in de auto

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:08

Wat zei die eigenaresse van Newie dan? Dat hij er zo aan toe was? Of deed ze er heel makkelijk over? Wel goed wat je gedaan hebt hoor! Ook met dat hondje!

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:11

ze zei dat ze er wel wat vaseline op zou smeren!!
ik weer uit me dak.
Nu komt gelukkig de Da er even naar kijken, en voor mokzalf

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 13:25

Ik stond bij de DA echt stotterend te vertellen dat ik hem ( het hondje) had gevonden, al die mensen in de wachtkamer kijken, je voelt ze dan echt denken he.
Ik vind het zo erg dat dat mens niet goed voor haar paard zorgt, er is zoveel aan de hand, mijn andere vzpaard moet ook al verkocht worden ( trekpaard wilma)
alleen door ruzie tussen eigenaren

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, b000tje, Earth, janneke584, Pellelilly, Vagabondo en 15 bezoekers