delani en kasmira@work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

delani en kasmira@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 19:53

ik heb delani ingereden. Ze is nu 7 en ze is ongeveer nu 1jaartje onder zadel. Maar er is niet actief mee verder gereden dus ze kan nog vrij weinig.
Kasmira is de witte arabier op de foto;s. Kas is vrij moeilijk om te rijden omdat ze graag sterren kijken

naomi op delani
Afbeelding
ze kan het wel
Afbeelding
links naomi op delani
rechts esther op kasmira. Esther is ook een bokker
Afbeelding
Afbeelding
galop
Afbeelding
protest
Afbeelding
ik wil daar heen maar delani dacht door anders over
Afbeelding
wha ik op delani
Afbeelding
Afbeelding
esther op kas
Afbeelding


sorry voor de hoeveelheid


vemrulz

Berichten: 3536
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:37

die kas is echt mooi!!!!!!!!!!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:46

ik denk eerlijk gezegd dat het niet aan je pony ligt dat hij sterren kijkt maar aan jou.. Scheve mond ..niet aanvallend bedoeld ofzo Lachen maar ik denk dat je hem wat meer op de achterhand moet rijden en hem niet omlaag moet proberen te trekken..ik had zelf nl hetzelfde probleem, maar nu ik betere les heb..leer ik dat vanzelf..als jij hem goed aan je been hebt, dan houd hij zijn hoofd vanzelf op de goede hoogte..succes he Knipoog Ik vind hem heel erg mooi..

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:52

dat paardje met dat groene dekje zal nu wel lekker pijn hebben aan zn mond...
ziet er echter niet prettig uit hoe die bereden word.

wel mooie paardjes zijn het Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:55

beautyfull_mickey schreef:
dat paardje met dat groene dekje zal nu wel lekker pijn hebben aan zn mond...
ziet er echter niet prettig uit hoe die bereden word.

wel mooie paardjes zijn het Lachen


nee delani is gewoon aan het kwallen bijv jij wilt in de volte en dan draait hij ineens de andere kant om. Vorige keer schoot hij heel de tijd er vandoor omdat hij bang was van een andere paardje. Ze loopt gewoon te mutsen what's all.

En ik zit alleen op delani met die 2 foto;s voor de rest rij ik nooit op kasmira of delani.

owja delani met dat groene dekje staat ook te koop

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 01:05

Kleine tip: Als je paard ertussen uit wilt snorren kan die dit nog gewoon als je hem naar binnen trekt, op de foto zie je dat je je buitenhand, waarmee je dus hoort te begrenzen naar voren steekt, en je binnenhand helemaal naar achteren trekt.

Je maakt het jezelf en het paard ene stuk makkelijker als je je buitenhand meer naar achteren houdt en dus meer begrenst, samen met je binnenbeen "duw" je hem dan naar binnen zodat die minder makkelijk weg kan snorren.

Niet aanvallend bedoeld, ik deed precies hetzelfde totdat mijn instructrice me wat wijzer maakte Knipoog
Nu krijgt ze dmv die begrenzing de kans al niet meer Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:03

Sily schreef:
Kleine tip: Als je paard ertussen uit wilt snorren kan die dit nog gewoon als je hem naar binnen trekt, op de foto zie je dat je je buitenhand, waarmee je dus hoort te begrenzen naar voren steekt, en je binnenhand helemaal naar achteren trekt.

Je maakt het jezelf en het paard ene stuk makkelijker als je je buitenhand meer naar achteren houdt en dus meer begrenst, samen met je binnenbeen "duw" je hem dan naar binnen zodat die minder makkelijk weg kan snorren.

Niet aanvallend bedoeld, ik deed precies hetzelfde totdat mijn instructrice me wat wijzer maakte Knipoog
Nu krijgt ze dmv die begrenzing de kans al niet meer Tong uitsteken


Ja bij mij klinkt het ook bekend in de oren Bloos Haha!


miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 10:46

bedankt voor de tip maar die op delani rijd die rijd er bijna nooit op want ze dat is het nichtje van esther die op kasmira zit. Dus die komt bijna nooit. En als ze komt dan rijd ze op delani


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 57 bezoekers