niet normaal....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

niet normaal....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 10:33

Tot vorig jaar paste is op 2 schatten van kinderen. Niks viel me toen op aan dit gezin ze leken heel normaal.Tot ik in de gaten kreeg dat de jongste zomaar een paar keer op een dag geslagen werd. Bijv als ze huilde kreeg ze een klap als haar broer haar sloeg en zij terugsloeg kreeg ze een klap van haar pa.Het was gewoon niet meer normaal. Ik vertrouwde de ouders voor geen ene @!#$ meer. En sinds vorig jaar pas ik daar gelukkig nie meer op. Het meisje (5jaar) heeft nu soms enorme uitbarstingen . Ik vermoed dat het komt doordat ze geslagen wordt en haar ouders veel boos op haar zijn en dat moet ze dan ff kwijt. Ik vind het zo sneu voor die arme schat...van het lieve meisje is ze nu omgetoverd in een verdrietige krengetje( af en toe is ze echt een hele lieve knuffeldoos). Vandaag gaat ze lekker met mij en mijn vriendinnen mee naar onze pony's is ze tenminste even niet thuis.

is dit normaal nou nee!!!*
wat vinden jullie??
_________________

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:41

Nee is zeker niet normaal! Geen ene vorm van mishandeling kan ik begrijpen, zeker niet bij een kind!
Erg sneu voor dat meisje! Heel fijn dat jij haar meeneemt, zodat ze lekker wat afleiding heeft dat zal ze vast hard nodig hebben!!!!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:55