verslag schoorl m1,2e prijs met 161!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

verslag schoorl m1,2e prijs met 161!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 00:14

Zoals je al aan de titel heb kunnen zien,het ging toppie vandaag! OK dan!

Gisteravond hadden mir en ik bertje even fatsoenlijk gemaakt(tot 23.30 bezig haha),en hij zag er ook wel om door een ringetje te halen uit hoor Haha!
Spullen vast klaar gezet en op tijd naar bed,nog wel even proefje doorlezen. Gaaaap

Iets van 7 uur op,paarden op het land,bert en neks onder luid protest dat hun niet mochten,zwaar beledigd en dat lieten ze weten ook(mijn arme staldeurtjes Ach gut ),nog even alles inladen,geleende bus ervoor,beschermers om en crossen maar! Lachen
Half uurtje rijden dus goed te doen en was nog vrij koel en lekker rustig op de weg.

Lekker op tijd aangekomen,rusyig betaald en nog even starttijden gecheckt en welke baan,alles op schema.
Bertje(alias Mr. Nice Guy)uitgeladen(die hadden hele weg flink lopen stampen en brullen)borsteltje erover en opgezadeld,nog even starttijden gecheckt dat liep dus in 1e heel stuk in omdat ze pauze oversloegen en uitvallers waren Rolleyes
Dus toen had ik nog maar 10 min losrijtijd,lekker dan.
Maar goed al brullend en dribbelend over het losrijterrein,mocht gelukkig tussen hekjes starten,datw as wel fijn.even losgedraafd en hup de ring maar in.

De 1e 2e oefewningen halthouden en middendraf waren helemaal prut,was alleen maar aan het brullen,maar daarna erg braaf allemaal,voor 2e proef die ik na 10 min na eerste mocht starten zelfde idee,erg brullend maar wel braaf,nog even probleempje met startcoupon maar kwam gelukkig goed.

Dus al met al waren we er snel weer af,dus paard lekker flinke schep biks gegeven en weer opgeladen,en eerst naar huis gebracht,prijsuitreiking duurde nog paar uur.
dus paard lekker gedoucht thuis en land op en spullen geruimd en ijsje gegeten en weer terug.

De prijsuitreiking duurde eeuwig,maar goed,t was t waard,1e proef werd ik dus naar voren geroepen en werd dus 2e met 161 van de 26 starts,terwijl ik precies een jaar geleden voor het laatst gestart had(ook schoorl dit concours)dus was erg happy
Veel 7ens en 1 vier voor binnen komen.rest 6en en wat 5en.
voor 2e proef zat ik er niet bij,dus startcoupons gejhaald en daar had ik 150,terwijl proeven erg op elkaar leken maar jury vond startcoupons dus niet goed,dus was al beetje uit hummetje *LOL*
Maar dat mocht de pret niet drukken Clown

Vond het een erg mooi en geslaagd concours,netjes geregeld ,leuke prijzen en mooi aangekleed,was nog net niet snikheet.zoals vorig jaar.

Zat ook nog rozet en een envelop met 65 euro bij,altijd handig,want startgeld was maar liefst 20 eurie Geld, geld!
Dus goede opsteker om weer vaker wedstrijden te gaan rijden dus gelijk briefje meegenomen voor concours andijk eind augustus Knipoog

Al met al dus erg geslaagde dag,volgend jaar weer.
dus nogmaals dank aan mijn groomies voor alle inzet en steun,hoop ooit hetzelfde bij jullie te mogen doen.
Ben benieuwd naar de Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese!


sorry lang verhaal geword groetjes nathalie
als goed is zijn er nog fotot's van sommige ruiters gemaakt staan deze week op www.duinridders.nl

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 00:31

Van harte!
Klinkt als een hele dag, zo, maar met resultaat! en daar doe je het dan toch maar voor
Gefeliciteerd!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 01:09

zozo nog laat aan het bokken he,bokverslaafde Knipoog

Ja hij gaf echt goed gevoel,was wat te afgeleid,maar goed das logisch als je nooit meer start en conditie niet ideaal,dus al had ik meer tijd om los te rijden,was ie toch wel erg af geweest in einde laatste proef denk ik zo,dus we hebben weer wat dingetejs om aan te werken,houd je van de straat he *LOL*

Op naar de Z Haha! (dat wou ik toch eigenlijk wel zijn voor ik met vanity zou beginnen Nagelbijten / Gniffelen ,maar wie weet he,wie weet

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 05:48

Toppie OK dan!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:13

hey, ik had daar ook gestart, was met mn eerste proef 5e met 161 punten!!! vond het een erg mooi concours, was er nog nooit geweest, ik had 10 euro gekregen!!! voor mij was het dit jaar pas weer de 3e wedstrijd, mn paard heeft bij elkaar een half jaar stil gestaan (steeds weer kreupele en dan weer 1 of 2 weken goed, en nu net 2 maanden achter elkaar stil gestaan) dus dit waren wel weer leuke punten (mn 2e ging een stuk slechter, 143 maar dat had ik zelf ook al gemerkt:D) en mn instructrice reed ook M1 en was 4e met 156 punten en mag nu M2 starten (jaja... met een Fries!!!)dus het was voor ons weer een geslaagde dag.
en jij ook nog gefeliceteerd paulanda!!!
XXXX Jessy

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:45

Dees schreef:
Van harte!
Klinkt als een hele dag, zo, maar met resultaat! en daar doe je het dan toch maar voor
Gefeliciteerd!


Het was ook een hele dag !! Ik voelde me 's avond zo Ziek
Maar Bertje liet zich goed zien.. OK dan!
Was lekker aktief ! Een hele verbetering met een paar maanden terug !
Op naar Andijk Haha!

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:01

Ik heb je zien rijden met Oberto, ken hem nog van toen hij van Karin was.
Als je het concours in andijk bedoelt 21 en 22 augustus dan is dat op Oberto zijn oude stal, bekend terrein voor hem dus. Als je de wedstrijd van 29 augustus in andijk bedoelt, kent hij dit terrein ook nog wel van vroeger.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:32


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:35

hey heb je nog tegen mijn insturctrice gereden( rijd meerdere paarden hoor) W van brenk?? heet ze... Staan er al uitslgane op?? Had namelijk op de duinridders site gister gekeken maar er stond niks op!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:55

goedzo gefeliciteeeerd!! Leuk dat je hier om de hoek gaat starten in augustus Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 19:12

oh dus bertje kent andijk al,das weer meevaller,kwam karin nog tegen,ze herkende hem gelijk.

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:16

Ja, ik stond met Karin te praten en had al op internet gelezen in het topic over schoorl dat je daar zou rijden, ik had haar al gewaarschuwd Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 19:19

he leuke foto's zeg.toppie!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 19:47

vandaag als beloning heerlijk buitenstapritje gemaakt van een uur OK dan! hij genoot zichtbaar Lovers en ik ook!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:15

Goed zeg, gefeliciteerd! En het was weer vreselijk warm daar he? Net als ieder jaar Schoorl! Ze geven altijd leuke geldprijzen daar!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 12:28

ja zeker 65 eurie is mooi meegenomen,startgeld was wel al 20 eurie maar toch leuk,1e was trouwens iemand met 2 punten meer 163 dus.Idd flink warm maar reed om 10.00 en half 11 was te doen dus,vorig jaar was t erger.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:19

lekker!! toch 65 eurie, ik had lekker 75 Eurie...

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 08:49

Wow! dat is ook leuk prijsje ja,wellicht volgend jaar

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:30

ja id, leuk meegenomen natuurlijk, volgende week kan ik met een 1e prijs 450Euro verdienen, das niet niks haha

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 16:24

ik ga denk ook maar sdpringcarriere beginnen als ik dat zo hoor,hehe.arme bertje