topics sluiten op EA

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

topics sluiten op EA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 16:17

Omdat ik mijn topic niet kon veranderen omdat hij langer als 1 uur stond ( 2 weken om precies te zijn!!) en de vraagprijs veranderd was. Heb ik mijn topic op ea gesloten en een nieuwe geopend. Krijg ik zonet een pb van een mod die hem zonder pardon heeft verwijderd! Want je mag maar 1 keer in de 3 weken een nieuw topic starten. Waarom wordt niet even naar de reden van een nieuw topic gevraagd? Dit vind ik echt helemaal niet netjes!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:19

Hm ja vind ik ook niet heel erg netjes van die mod als ik eerlijk ben. Scheve mond

Citaat:
Want je mag maar 1 keer in de 3 weken een nieuw topic starten.

Van hetzelfde product bedoel je zeker? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-07-04 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:19

Vreemd.. je ziet wel toch ook vaker dat mensen 2 topics (met andere spullen) op dezelfde dag in dezelfde categorie aanmaken...

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:08

Je kan dan ook even een pb'tje sturen naar de mod van EA met de vraag of de vraagprijs kan worden aangepast, of dat je toch een nieuw topic mag openen.
Het staat duidelijk in de regels dat een topic 3 weken na de laatste reactie weer opnieuw geplaatst mag worden.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:18

Hetzlefde topic met dezelfe producten om hem weer 'hoog' te zetten, neem ik aan? Anders zou je dat erbij moeten zetten, want zoals ik het nu lees mag je maar ééns in de 3 weken één topic openen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:48

idd PB'tje naar een mod en het wordt zo voor je veranderd Lachen
wat een service Haha! Knipoog

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:44

DeesDeBest"]
Hetzlefde topic met dezelfe producten om hem weer 'hoog' te zetten, neem ik aan? Anders zou je dat erbij moeten zetten, want zoals ik het nu lees mag je maar ééns in de 3 weken één topic openen.
[/quote]
Idd, helemaal goed gezien Haha!
Je mag voor hetzelfde voorwerp pas na 3 weken een nieuw topic maken, dit om te voorkomen dat EA vol komt te staan met dubbele topics van ongeduldige verkopers Knipoog

[quote="irish_lady schreef:
Omdat ik mijn topic niet kon veranderen omdat hij langer als 1 uur stond ( 2 weken om precies te zijn!!) en de vraagprijs veranderd was. Heb ik mijn topic op ea gesloten en een nieuwe geopend. Krijg ik zonet een pb van een mod die hem zonder pardon heeft verwijderd! Want je mag maar 1 keer in de 3 weken een nieuw topic starten. Waarom wordt niet even naar de reden van een nieuw topic gevraagd? Dit vind ik echt helemaal niet netjes!!!!!


Een aanpassing in het bericht kan makkelijk gemaakt worden door een mod, een pbtje is voldoende. (een aanbod waar je trouwens nog niet op in gegaan bent)
Als ik met iedereen die iets tegen de regels doet in discussie moet gaan zijn we nog even bezig. Het topic wat je niet had mogen openen is verwijderd en je hebt een pbtje met uitleg gekregen. Ik zie niet wat daar niet netjes aan is.