[Verhaal] Verwoest leven...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

[Verhaal] Verwoest leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:51

Ja, de boktschrijfster laat weer van zich horen!

Dit keer iets compleets anders. Geen leuke fanfic, geen paardenromance, geen briefjes op het fietsendak Haha!

Ik doe het in stukken. Af is het nog niet.

Citaat:

“Loon, kom hier en help me nu eens!” Ik stond boven aan de trap en riep naar mijn beste vriendin Ilona. “Jaja kind, wees niet zo ongeduldig! Ik kan niet heksen hoor!” Mopperend stampte Ilona de trap op, maar ik wist dat ze dat niet meende. Wanhopig haalde ik mijn handen door mijn lange blonde haar heen. “Iloon… wat moet ik nu aan? Je weet dat Mark er is!” Ilona zwaaide mijn kastdeur open en haar ogen keurden mijn kleren.

Snel plukte ze een strakke spijkerbroek eruit, met een wit krijtstreepje aan de zijkant. Goede keus, vond ik, één van mijn favoriete broeken. Even later vloog er een wit naveltruitje achteraan. Ontzet keek ik haar aan. “Iloon, dat kun je niet menen!” Ze hield haar hoofd schuin en keek me vragend aan. “Waarom niet?” Zenuwachtig friemelde ik aan mijn ringen. “Is dat niet uh... té?” Even keek Ilona me aan en schudde toen beslist haar hoofd. “Nee. Je hebt een prachtig lijf, dat mag je best laten zien.” Geringschattend keek ze me aan terwijl ik me afvroeg of dat wel waar was. “Anders doe je deze erover heen.” Ilona pakte mijn spijkerjasje van zijn hangertje. Het was van dezelfde stof als de spijkerbroek. Twijfelend keek ik haar aan. “Doe nu maar gewoon, dat staat je hartstikke goed! Bovendien vind Mark die broek ook leuk!” Peinzend keek ik haar aan en bedacht me dat ze gelijk had. Mark had inderdaad wel eens gezegd dat die broek me goed stond. Streng keek Ilona me aan. “En nu opschieten voordat ik zonder jou naar de carnaval ga!”

Grinnikend smeet ik een knuffel naar haar toe. “Jaja, ik ben zo klaar!” Snel kleedde ik me om en keurde mezelf in de spiegel die boven mijn wastafel hing. Niet verkeerd, cloncludeerde ik. Ik ging zitten op mijn bureaustoel en vistte mijn make-up tevoorschijn, terwijl ik me zenuwachtig afvroeg hoe deze middag zou verlopen. Wat zou Mark aan hebben? Ik droomde verder, maar werd bruut uit mijn dagdroom gehaald toen Ilona op mijn deur bonsde. “Suus, al klaar?!” Ik schrok op. “Ja bijna, kom maar hoor.”

Mopperend kwam Ilona binnen. “Hoe presteer je dat toch altijd? Volgens mij heb je alweer een nieuw record!” Onverschillig haalde ik mijn schouders op, ik was nu eenmaal niet de snelste. “En, hoe zie ik eruit?” vroeg ik, terwijl ik me omdraaide. Even staarde Ilona me aan. “Geweldig Suus.. als Mark je nu niet ziet staan, dan weet ik het ook niet meer.”

Grinnikend wierp ik een laatste blik in de spiegel terwijl ik mijn arm om Ilona heen sloeg. “Kom op Loon, we gaan de buurt onveilig maken met onze charmes!” Ilona wierp haar halflange bruine haar over haar schouder aan en knipperde met haar wimpers, wat bij ons beiden een lachbui opwekte.


Ik hoor het Knipoog
Laatst bijgewerkt door Annash op 19-07-04 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt


14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:53

ik vind het beging goed... ben erg benieuwd hoe het verder gaat


Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:56

Erg leuk Haha!
Alleen leest het [voor mij] een stuk makkelijker als er alinea's gebruikt worden.
Meer meer meer !!!!!

Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:56

anafflope schreef:
Erg leuk Haha!
Alleen leest het [voor mij] een stuk makkelijker als er alinea's gebruikt worden.
Meer meer meer !!!!!


Dit was 1 alinea. Maar ik zal hem wel even wijzigen en wat enters geven Tong uitsteken

Edit: beter zo? Knipoog

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:01

Ja, dit leest beter Lachen
Je heb wel gelijk dat het allemaal een beetje over het zelfde gaat, en dat het 1 alinea is. Maar het leest veel fijner Haha!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:15

heey meis toppie verhaal weer...
spreek je wl op msn Lachen

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+: 22-06-2021 :+:

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:45

Jammer van de laatste 3 alinea's; grinnekend, mopperend, grinnekend.

Voor de rest wel leuk Lachen

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:57

Mooi, ben benieuwd waar dit verhaal heen gaat Lachen

... And we like all the fluffy animals.


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:47

Arrrggghhh Shan..

Meer Meer Meer..
heb het je al op msn gezegt..

Mensen nieuw stuk onderweg Haha!


Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 11:48

Dan maar weer een stukje...

Citaat:

Snel opende ik de schuurdeur en pakte de fietsen eruit. “Veel plezier meiden!” Ik keek omhoog en zag dat mijn moeder vanuit mijn slaapkamerraam naar ons stond te zwaaien. Vrolijk zwaaiden we terug, voordat we op onze fietsen stapten en richting de dorpssporthal fietsten. Eenmaal daar aangekomen zagen we al meer klasgenoten. Schichtig keek ik om me heen en probeerde niet op te vallen. Was Mark er al? “He, koe!” Ilona porde me in mijn zij en knikte naar de ingang van de sporthal. “Daar staat hij hoor, of vind je zijn fiets interessanter?” Ik voelde hoe een lichte blos mijn wangen kleurde en grinnikte met Ilona mee. Vrolijk zwierden we tussen de mensenpartij door naar de ingang, betaalden, en zochten naar bekenden. Al snel hadden we er wat gevonden en stonden we gezellig te kletsen.



Klein stukje nu maar Tong uitsteken

Ik heb hem nog niet helemaal af, dus als ik te snel teveel hier plaats moeten jullie straks zo lang wachten Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:57

Doorschrijven Tong uitsteken Je hebt stiekem gewoon n writersblock of hoe dat ook heet Haha!

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:09

Shan.. meer meer meer..
wil weten hoe het verder gaat *LOL*


Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 13:54

gerbenfroh schreef:
Jammer van de laatste 3 alinea's; grinnekend, mopperend, grinnekend.

Voor de rest wel leuk Lachen


Zie mijn reactie hierboven. Dit was slechts 1 alinea, maar iemand vroeg of ik het kon splitsen.

Daardoor lijkt het idd wel wat raar, maargoed, dat moet dan maar Haha!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:22

Begint alweer goed, ben benieuwd hoe dat verder gaat, de titel is iig veelbelovend! Jij mag met recht een talentvolle Boktschrijfster genoemd worden vind ik (en nee ik slijm niet Knipoog ).

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:33

vind em echt heel leuk!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 16:52

*Tamara* schreef:
Begint alweer goed, ben benieuwd hoe dat verder gaat, de titel is iig veelbelovend! Jij mag met recht een talentvolle Boktschrijfster genoemd worden vind ik (en nee ik slijm niet Knipoog ).


Haha Tong uitsteken Fix maar wat met Bart Haha!

Hou er wel rekening mee dat het dit keer een heel ander verhaal is. Uh.. meer "Carry Slee"-achtig...

Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 17:18

Op aandringen van Madelon hier nog een stukje. Madelon, denk aan je deal en hou je klep tot na het weekend! Haha! Denk aan me verjaardag, niet verpesten met je gezeur en je vervelende zeer irritante zeurende rotbui Tong uitsteken:P:D

Citaat:
Ondertussen dwaalde mijn blik geen seconde af van de ingang, maar Mark stond nog steeds buiten met zijn vrienden. Verdorie zeg, baalde ik. “Iloon, ik ga even wat drinken halen!” probeerde ik boven de muziek uit te schreeuwen. Ze hoorde me niet en kletste rustig door met een leuke, maar onbekende jongen naast haar. Ik porde haar in haar zij en ze keek om. “Ik-ga-drinken-halen-wat-wil-jij?” De jongen naast haar bemoeide zich ermee. “Willen jullie een mix? Dan haal ik wel voor jullie, ze controleren op leeftijd!” Dankbaar glimlachtte Ilona en ik naar hem en gaven hem muntjes. “Aardig jong,” vond ik. Ilona keek onschuldig en ik lachtte. “Is Mark er nog niet?” Ik schudde mijn hoofd en pruilde met mijn lip. “Zijn vrienden zijn belangrijker.” Ilona’s blik dwaalde af richting de ingang. Abrupt liep ze weg, nog voordat ik kon vragen wat ze ging doen. Ik wilde haar achterna gaan, maar de jongen waar Ilona mee had staan praten kwam terug met ons drinken. “Bedankt,” riep ik. Vragend keek hij me aan. “Waar is Ilona?” Ik dronk een slokje, hij had bessen voor me gehaald. “Even iemand gedag zeggen,” praatte ik er omheen. Waar bleef ze toch? Mijn ogen zochten tussen de massa met uitgelaten mensen, maar ik kon haar niet vinden.


Zoh Tong uitsteken

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:24

Grrrrr.. Shan Boos!

Wrom stop je nu op zo'n spannend stukkie Schijnheilig waar gaat ilona heen Verward
wordt moeilijk om me mond te houden hoor Knipoog
maar ga het proberen Tong uitsteken Cool zal niet meer zeuren.. en ook niet op je verjaardag Knipoog

Lips are sealed houd dr mondje dicht tot maandagochtend Lips are sealed

owja.. * du bist mij beste boktschrijfster
Laatst bijgewerkt door _Madelon op 20-07-04 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt


Charaz

Berichten: 24279
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:28

en wanneer komt de rest? goed verhaal!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:30

na het weekend..
want tot dan mag ik niet meer zeuren Knipoog
ga er dus maar vanuit dat het nog even duurt Verdrietig


Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 18:13

Lon, jij bent echt zwaar gestoord!

Ohnee.. "In de ban van..." Haha!

Bedankt Charos Lachen

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:19

Haha! leuk Haha!
ga nou doooooooooor

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:30

[quote="Shanna16"]Lon, jij bent echt zwaar gestoord!

Ohnee.. "In de ban van..." Haha!quote]

ik gestoord Bloos! Nee joh hoe kom je erbij.. Knipoog

idd "In de ban van onze boktschrijfster" *LOL*


Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:55

Jaahhh!! Doorschrijven Haha!
Leuk joh, goed spannend geschreven!
*wacht vol spanning op het volgende stukje*

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Lovertje28

Berichten: 117
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:29

Leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk!!! Meer meer meer meer!!Waar gaat Iloon naar toehoe??:P:D

Sammy ValeNNie en Philo

I Hate Myself For Loving You


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 46 bezoekers