luxe probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

luxe probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:20

Hallo bokkers,

12 juli ben ik geopereerd. Mijn amandelen zijn verwijderd. Nadat ze een dag en nacht ontzettend goed voor mij hebben gezorgd in het ziekenhuis mocht ik alweer naar huis. Ook thuis ben ik lekker in de watten gelegd. Haha!

Het is nu zover dat ik me weer redelijk fit voel. Het praten gaat met de dag beter en ook eet ik per dag steeds wat minder vla en wat meer vast voedel. De pijn is dragelijk geworden. Onder invloed van soms een paracetamol dartel ik weer rond door het huis. Clown

De communicatie verloopt goed. Met pen en papier, gebaren en een half gebroken woord weet ik me verstaanbaar te maken en klets ik heel wat af met mijn moeder, vader en zus. Het bezoek wat ik krijg weet zich leuk aan te passen... *LOL*

De ideale uitkomst is dat ik nu ik weer ronddartel ook weer op i-net kan vertoeven. Bokken, msn-en en noem maar op wat allemaal... Zij het niet zo dat er van het weekend draadloos internet bij ons op de pc is geinstalleerd en dat ik dus nu ook met de laptop van me zus overal, wanneer ik maar wil op de pc kan.

Nou zou je zeggen dat is toch niet zo erg??? Opzich niet, maar ik ben anders gewend... Normaal moest ik nog wel eens even wijken voor mijn ouders die bij de pc moesten, of mijn zus, maar nu kan ik de laptop pakken en verkassen terwijl zij beneden de pc gebruiken. Ik zit nu dag en nacht online, maar begin me behoorlijk te vervelen... Schijnheilig



Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:23

Ga met ze kaarten Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:24

Ik weet nog wel wat leuke game-sites... Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:28

game-sites, fun-sites... alles heb ik al bekeken... (wat me intresseerd dan...)

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:59

een trui breien,misschien

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:11

Justice schreef:
game-sites, fun-sites... alles heb ik al bekeken... (wat me intresseerd dan...)


Ik 'heb' een site met heeeeeel veel download-games, allemaal click-and point-adventures. Lijkt me sterk dat je die kent Knipoog Tenzij je dat niet trekt natuurlijk...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:44

Lekker is dat he Lachen Ik heb het thuis ook en verkas regelmatig naar buiten toe. Lekker in de zon, voeten en een badje koel water, glaasje ijskoud water erbij en bokken Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:01

Door m'n vakantie heb ik even gemist hoe het met je ging. Maar fijn te lezen dat je je weer beter voelt

En tja, als je het vraagt willen ze je vast wel de laptop afpakken toch? Knipoog Heb je geen goed boek om te lezen?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:06

Sja, beetje stom misschien, maar ik verveelde me laatst ook, toen heb ik me eens verdiept in de naaimachine. Ik heb eigenlijk nooit tijd om dat ding onder de knie te krijgen, maar het is zo verdomde handig als je ermee overweg kan!! (zeker met mijn korte beentjes en ALLE broeken die korter gemaakt moeten worden na aankoop...)

Dus ik heb gezellig een avondje zitten naaien op oude lappen. Mijn konijn heeft nu een leuk winterdekbedje erbij Haha!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:58

Haha, ik zou willen dat ik dat probleem had Tong uitsteken Hele dag draadloos internet, en nog eens een laptop ook. Jij bent verwend weet je dat Knipoog. Maar iig nog sterkte met je keel en met het vervelen *LOL*

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 10:42

ik ben verwend, inderdaad Haha!

de naaimachine heb ik al onder de knie. Ik lees graag, maar op het moment heb ik weinig boeken in huis en ik kan niet naar de bieb.

Ik heb nog heel wat in te halen op bokt. Misschien moet ik daar maar eens de tijd voor nemen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, Everest, Fayyah19, GoogleAdsense, JessicaK, Kairos en 157 bezoekers