de eerste keer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

de eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 19:07

... met lederen rijlaarzen gereden Haha! ( wat dacht je dat je te lezen ging krijgen mss? )

hiervoor heb ik steeds met rubberen laarzen gereden. ga ik nog doen, want mijn lederen dienen voor wedstrijd.
natuurlijk moet je wel die lederen een beetje 'inrijden'.

nou, zo gemakkelijk is dat niet hoor. hoe geraak je in hemelsnaam op je paard? dat lukte ECHT niet. stijgbeugel langer gemaakt en een opstapje gebruikt. m'n paard keek me al aan van: zo, die wordt oud. Knipoog

nou sjee, dat voelt raar. je voelt je zo raar. wat klungelen met m'n stijgbeugels, niet echt voeling hebben met je paard ( wat betreft je benen dan ). ondanks dat deed ie goed z'n best, maar ben blij dat ze me de eerste minuten niet bezig gezien hebben.... je zou denken dat ik m'n eerste beginnerslessen achter de rug had...... Schijnheilig

nou heb ik een leuk souvenirtje: lelijke wondjes in m'n knieholte. ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden, niet?

zouden ze op een weekje al wat ingereden zijn? of duurt dat langer?


Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:10

Ik dacht aan iets héél anders Haha! Haha! Haha!
Mijne waren na 3 of 4 keer rijden al soepel en reden toen ook al goed.
Maarjah, dat verschilt altijd wel hea Knipoog

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:12

Oeff.. lang leve de rubberen rijlaarzen Knipoog Haha!
Ik zou niet weten wanneer ze wat ingereden zijn.. Sorry.

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:28

hm ik wil ook leren rijlaarzen gaan kopen (zodra ik mijn loon (van 3 maanden) eindelijk ontvangen heb van mijn vorge werk) dus dan ga ik denk ik het zelfde probleem krijgen. dacht trouwens eerst ook aan iets anders Bloos!

Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:39

Ik heb eerst een week met mn nieuwe laarzen door het huis gelopen, en heb alleen de eerste 2 keer last gehad met rijden (idd kapotte knieholtes) maar nu zijn ze super fijn!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:44

Hahahaha, ik dacht aan heeeeeeeele andere dingen, helemaal toen ik Lydia iets hoorde zeggen over kachelpijpen.... Haha!
Ik heb een dirty mind. Tong uitsteken
Maargoed, leren laarzen schijnen idd een martelgang te zijn in het begin.
Ik begin er nog niet aan, is me veel te duur!

Jaike, wat ben je toch een topper!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:09

Whaha! Arme jij Ach gut *LOL*

Wacht maar, als je eenmaal gewend bent aan leren laarzen irriteer je je volgens mij rot als je weer met je rubberen laarzen gaat rijden Haha! De feeling is heel anders. Ik rijd veel met chaps, maar met leren laarzen is het ook echt fijn, maar de omschakeling duurt altijd wel even flink *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:26

Nou ik heb ze nu dik 1,5 jaar en ze zijn nog niet helemaal ingereden!! (hih maar dan rij ik er maar 2 x in de week mee..)

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 10:31

oh sjee, waar ben ik aan begonnen....

het is anders wel superchic, voel me al een echte boktsnob Haha!

missj, je bent gebrainwashed door een ander topic vrees ik Haha! Haha! Haha!


ik kijk even naar de views => 144 en 8 berichten, blijkbaar dachten velen iets anders Bloos!

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:04

ja, maar nu weet iedereen in op bokt in ieder geval dat jij leren laarzen hebt!! Knipoog
ennuhh, ik weet hoe het voelt, je hebt echt het idee: waar ben ik aan begonnen!!?? maar na verloop van tijd (ligt eraan hoe vaak je ermee rijdt) valt het allemaal reuze mee hoor. Lachen

<3 2014 <3
<3 2016 <3

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:26

veel succes ermee Haha! Tong uitsteken
Ik heb zelf geen leren laarzen, maar watik gehoord heb...

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:34

Ik heb ooit leren laarzen van iemand gekregen. Ze zijn helemaal gaar, maar ze zitten heerlijk. Nooit meer zweetkakken! Ze zijn pas nog naar de schoenmaker geweest voor een oplapbeurt. Vraagt ie "Waar gebruik je ze in godsnaam voor?". Lachen

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:38

Ik rijd al 7 jaar met leren laarzen en ik wil niet anders meer. Het is veel fijner. En als je 3 keer hebt gereden dan zitten ze al goed. Succes ermee!

:D M2 + 8 :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, DeGelukkige4, DreamGuide, JPitty, JudithO, laura22, Mila17, Mo_Noah, xVerax, Zinzi_jewel en 93 bezoekers