Hmmzzzz...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Hmmzzzz...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 15:40

Toen ik vandaag Harry uit zijn wei kwam halen, zoals elke dag, liep hij zoals elke dag op me af, maar niet zo vrolijk als altijd, hij keek heel zielig. Toen ik bij hem was zag ik waarom, hij was hartstikke verminkt! Zijn voorpluk was bewerkt tot knot, hij had een mislukte hengstenvlecht in zijn manen en zijn staart was strak ingevlochten, allemaal met lichtblauwe elastiekjes...

Ik keek gelijk om me heen of de dader er nog was, want de shampoo was nog duidelijk te ruiken. >;) Ik heb Harry naar zijn poetsplekje gebracht en ben de wei en zijn poetsplaats maar ff gaan onderzoeken >;) . Van de 2 stroomdraden die de wei afsluiten was de onderste losgeschoten, een kind zou er zo onderdoor kunnen lopen >;) (de meeste maken de bovenste alleen ook nog los want dan hoef je niet te bukken Clown ) . Bij de poetsplek was het verdacht nat, en ik zag een shampoofles die nog open was >;) . Ondertussen heb ik Harry maar wat gerustgesteld en ben ik met hem gaan wandelen, hij was zo in shock dat hij nieteens aan het touw trok .

Toen ik terug kwam zag ik de eigenaar van Harry op het erf lopen, en ik vroeg of ze wist wie Harry zo toe had getakeld... Bleek dat ze in een vage bui vanmorgen Harry gewassen en ingevlochten had Clown .

Harry is ondertussen van de schrik bekomen en staat weer zijn vriendjes in de wei te pesten Tong uitsteken .

Suusje

Morgen.
...

Glorie.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:44

hahaha arme Harry Haha!
Helemaal onder de pennygrillen van de eigenaresse liggen Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:08

AaH tis Zonde arme Harry:j
HaHa jij dacht zeker dat het een of ander pennymeisje was geweest Haha!
Zou ik ook denken or Knipoog
Gelukkig was het de eigenaar die even maf was Knipoog Cool

Haifa Is een Meisje
Mijn Meisje Go jij! Go jij!

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:20

aaah arme harry Ach gut
gelukkig is het zn eige baasje geweest en niet een wild vreemde ofzo Scheve mond

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is


Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 17:28

Mjah als wild vreemde kom je niet ver Tong uitsteken . Je moet eerst over het hele erf heen, naar de wei van Harry, en Harry's wei staat ook vol met koeien Tong uitsteken. En de 2 andere paardjes zijn "groot" en dus voor de meeste eng Tong uitsteken.

Maar hij keek echt sielugh Ach gut

Morgen.
...

Glorie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:40

agossie.. Wat 'zielugh' Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:44

Och gut... arme Harry Ach gut
Je had een foto moeten maken Schijnheilig Clown

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:20

Ik zou ook de eingenaar de schuld geven als ik zelf even bezig was geweest Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:48

Nounou, ik zou de eigenaar toch vaag hebben aangekeken als ik jou was ..
Hoe heb je hem/haar aangekeken? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, ComscoreBot, Ilayla, Iris_Casper, Kaplaars, Marcato, maresie, marjor, Martje80, massiemas, Pellelilly, Plus_en_Min, SUSANNEx, Tigress, xSannee en 148 bezoekers