Boktmeeting Beekbergen,omg Apeldoorn

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Boktmeeting Beekbergen,omg Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 12:25

hallo allemaal Lachen,

gisteren ging ik meeten met Heleen1 en Röskur.
we spraken af met om 15:00, bij het konijnenkamp.
ik kwam alleen een beetje laat aan,want ik was te laat weggegaan.
gelukkig was het niet zo'n ramp want heleen was nog bezig met Lyngvi.
haar ouders kwamen er ook nog even aan,en daarna zijn we vertrokken.
we gingen eerst lekker door het bos,en ik in de berm met Lucky,en lucky maar eten Tong uitsteken . nou al gauw kwam het eerste wildrooster eraan,en die moest ik natuurlijk open doen Tong uitsteken. daarna zijn we lekker door het bos gestapt en waren we al best gauw bij het Leester,om ons daar te installeren terwijl de vader van Heleen1 patatjes en frikandellen en een kroket gingen halen,en natuurlijk cola. Heleen had een hele speciale frikandel namelijk een met cola er bij Schijnheilig.
toen de patatjes op waren gingen we weer verder en hebben we heerlijk gereden,lekker in draf wat toch meestal overging in galop Haha! .
toen we weer richting huiswaarts gingen,ging Iris met Röskur eerder naar huis omdat het onder tussen begon te regenen en ze anders om moest rijden. Heleen wilde mij wel mee nemen met de trailer. dus ik ging met haar mee, we konden alleen de weg niet meer terug vinden en stonden opeens weer bij de Miggelenbergweg Verward
nou toen had Heleen haar ouders gebeld en die wilde ons wel komen halen met de trailer,ondertussen stapten wij Lyngvi en Lucky uit en Birou moest maar meelopen in de kou Ach gut.
toen werd Heleen weer terug gebeld,want de auto zat op slot en haar vriendje had reserve sleutel in groningen,dus dat werd maar afkoppelen maar dat kon ook niet omdat wij de sleutels hadden.
dus moesten haar ouders eerst naar ons komen en daarna weer naar de trailer en daarna weer naar ons Tong uitsteken
en het regende nog steeds vrolijk door,ondertussen had ik van mijn trui die eerst op mijn zadel lag een kontwarmer gemaakt(best handig een shet met een klein kontje ).
toen de ouders van Heleen er waren met trailer heeft heleen gauw Lyngvi ingeladen en daarna ik lucky achterstevoren. lucky vond het wel een beetje eng,die ging heel hard hiniken toen de laadklep dichtging.
daarna zijn we gauw naar Apeldoorn gereden,we waren best ver weg,we moesten eerst nog door Hoenderloo.
toen we thuis waren voor de deur van mijn huis geparkeerd en daarna gauw lucky eruit gehaald,weer heel hard hiniken,
en lucky kon zo onder de stang door snel de trailer uit, daarna Heleen bedankt en haar ouders voor de rit Lachen en daarna gauw naar de weide toe,lucky in de stal gezet met wat voer,ik denk alleen dat hij er niet in is blijven staan maar ja,als hij het koud kreeg kon hij tenminste warm in stal Lachen . al met al was ik om 22:15 thuis Tong uitsteken.

ik vond het een hele leuke rit,en wil hem best nog een keertje overdoen.
Heleen bedankt voor de lift OK dan!

Icelandics
They grow when you get on


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:37

Ik ging links omdat ik gerommel hoorde, doorweekt was ik toch al toen ik eenmaal thuis kwam Haha!, ik was bang om anders in een onweersbui terecht te komen... Scheve mond En er is al een keer dichtbij ons ingeslagen (nl bij de buren in een boom), en toen freakten de paarden ook helemaal, Roskur is best koelbloedig en schrikt bijna nooit maar je weet maar nooit, zou me niks verbazen als hij weer bang zou worden als hij gerommel hoorde omdat het hem deed denken aan de keer dat het insloeg, ofzo... Verward Dat is iig waar IK bang voor was. Knipoog

Als ik had geweten dat jullie nog uren zouden ronddwalen was ik wel met jullie meegegaan. Ach gut Tip voor de volgende keer, haha. Knipoog Ohja, we gingen nog een keer een trektocht doen he? Schijnheilig Maar daarvoor hopelijk nog eens een boktmeeting, met meer mensen misschien. Haha!.

Ik heb btw foto's, zet ze zo hier neer. Haha!

meloveshein zou ook nog komen, maar die hebben we niet gezien. Scheve mond Sowieso gingen we dus wat later weg... En ik had een voicemail bericht van 14:25!! En toen was Heleen al de hele konijnenkamp over geweest!! Bloos! Ach gut

Naja foto's komen er dus aan Haha!. En verder hebben we wel mega-geluk gehad met het weer!! OK dan!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:46

Afbeelding
Lineke met Lucky links, Heleen met Lyngvi rechts.

Afbeelding
Russymannn!!

Afbeelding
Lineke en Lucky

Afbeelding
Pauze op de helft. Rus wou liever niet stilstaan (voor, daarachter Lyngvi en daarachter Lucky), hij keek eerst de hele tijd naar ons en wou gras eten maar kon er niet bij... En toen ging hij bij voorbijkomers die hem aaiden bedelen of ze het touw niet los konden maken voor 'm. Schijnheilig

Afbeelding
Van links naar rechts: Lineke, Lucky, Lyngvi, Roskur (puntjes op de o Tong uitsteken)

Afbeelding
Lyngvi... ahh... *aai*

Afbeelding
Grazende Lucky Haha!

Afbeelding
Wat een schatje is 't toch... Dat koppie... Die oogjes... Lovers (Roskur: *bedel bedel*) Rus ziet er een beetje uit proportie uit, komt dus door de fotostand, omdat ie van voor is genomen. Haha!

Afbeelding
Lineke bij Lucky, Heleen zadelt Lyngvi op, Rus op de voorgrond.

Afbeelding
Lineke op Lucky.
(Quote heleen: "Ik dacht dat je op een normaal paard zou komen." Haha! Hihi moet er grappig uit hebben gezien dachten we al, twee ijsco's en een shetje, vooral als Lucky in 't midden liep. Haha!)

Afbeelding
Russy's nieuwe dekje! Waar ik heel tevreden over ben!! Haha! Haha!.

Ik kreeg van de ouders van Heleen ook nog te horen "Wat voor ras is ie?" Tong uitsteken Ook al ziet ie er atletisch uit tegenwoordig, het is nog steeds een ijslander hoor. Schijnheilig

Nou ja, was dus heel leuk... En zeker voor herhaling vatbaar! Haha!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 15:48

huh te paard toch niet?
want ze was nog ana het opzadelen toen ik aan kwam Tong uitsteken
of kon ze de trailer plek niet vinden?
ik dacht eerst dat jullie al weg waren maar jah jullie stonden recht achter de trailer Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 15:51

aah die foto's Tong uitsteken
heb je de foto's van vrijdag ook nog?

Icelandics
They grow when you get on

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:56

Nee, rondgereden met de auto, ze had Lyngvi toen ik om 5 voor 3 belde net uit de trailer gehaald geloof ik. Haha!

Vrijdag:
[ITP] Lineke en Lucky dronken Tong uitsteken

Ja, heb ik je net gepbt... Schijnheilig Verder had ik alleen een van Rus onder de boom, die is een beetje paarsrose geworden, heel raar Verward Maar die in dat topic vond ik echt grandioos grappig. Schijnheilig

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 16:38

nou jah zeg Tong uitsteken
ik en dronken
hefet nog nooit echt gedronken.

Icelandics
They grow when you get on

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:27

Ja! Het was toch wel leuk he??? Ondanks de regen en het verdwalen... Ga nooit met mij rijden, want verdwalen doe ik wel vaker.... Maar ik ben wel blij met mijn ouders die ik dan bel en ons met de trailer komen halen. Mijn vader is ook een wandelende atlas, dus als ik een straat noem weet ik meestal wel waar ik zit. Alleen wel sneu voor Lyngvi die gister erge spierpijn had. En dat terwijl we ernaast zijn blijven stappen tot mijn ouders er waren. En bij de trailer kreeg hij meteen zijn zweetdeken om (tegen de exceem, want zijn Boett is kapot). maar met mooi weer doe ik het graag over hoor! Liefst met meer mensen he?! Hoe meer zielen hoe meer vruegd en ik weet nu dat Lyngvi best wel braaf is in een groep weer. Kon hem zelfs stoppen toen hij ervandoor ging en Röskur erachteraan kwam. En dan komt Lineke nog eens aan gescheurd met haar race-monstertje (die ons in een sneltempo tölt nog in draf bijhoud wat grote "gewone" (dus de niet IJs-en shetlanders) paarden nog niet eens bijhouden!) Lachen

Go broke, buy a horse!!! Heb een vernieuwd profiel!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:47

Haha, ik vond dat galopje van Lucky er zo gaaf uit zien, toen wij eenmaal weer stop waren Haha!. Tja, soms moet ik Rös gewoon laten uitrazen, voordat jij stopte kon ik hem alweer 'inhalen' zegmaar, hij reageerde toen al weer goed. En toen ging Lyngvi ook nog zachter dus had ie door dat we weer rustig aan gingen doen (tja, van te lang racen wordt je ook zooohooo moe Tong uitsteken en Röskur's motto is: liever lui dan moe Haha!.) Lyng was ook wel heel braaf hoor! Röskur is in z'n eentje 20 x zo rustig en braaf (dan is ie echt superpaard hoor Lovers alleen dus een beetje sloompjes Bloos) als met anderen erbij. Dan krijg ik hem nieteens in zo'n harde galop, haha! Daarom vind ik het toch ook weleens leuk, zo'n eindeloze weg en dan even laten gaan. Soms heeft ie dat even nodig, denk ik, haha! En dan doe ik maar net alsof het goed is, als ik hem ga tegenhouden heb ik alleen de rest van de rit een drammerd, bovendien gunde ik het hem ook wel weer.

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 13:06

haha,lucky wou echt kei hard achter jullie aan Tong uitsteken
maar jah ik ging toch maar even remmen anders rende hij echt kei hard
en door dat mullen zand vind ik niks Bloos!

Icelandics
They grow when you get on

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:10

Ja, kan ik me voorstellen, ook jammer als ie zich dan bezeert!!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 14:05

haha jah idd Lachen

Icelandics
They grow when you get on

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:58

Haaj,

Ik zou anders ook meegereden zijn Verdrietig .
Maar toen was ik het toch echt vergeten
Nou in iedergeval ik hoop dat jullie veel fun gehad hebbe

Groetjess,
selena

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:01

Ow ja de volgende keer ben ik echt van de partij.
Me paard heb overhoef en daarom was het even afwachten of me paard weer goed ging lopen met ijzers.
Vandaar dat ik het waarscheinelijk vergeten was helaas
Nou ja in ieder geval als jullie weer gaan rijden ben ik wel van de partij.
Groetjess,
selena

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 17:10

aah jammer selena
volgende meeting mag je weer mee Lachen
ik ook een keer een meeting op slag vergeten Bloos!

Icelandics
They grow when you get on

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:06

haj.
Het lineke ben je niet een beeeetje te groot voor die shet van je??
Geen negatieve bedoelens ofzo
Groetjess

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:53

Qualengte misschien wel (was ook mijn eerste gedachte), maar hij kan het zat aan hoor! Anders zou ie ook niet zo hard in draf mee vliegen.

Go broke, buy a horse!!! Heb een vernieuwd profiel!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:41

Hoi Selena, ja we zijn zeker van plan het nog een keer te doen!! Ik dacht eigenlijk nog aan eind deze vakantie, dus eind augustus ergens...? Lachen Misschien binnenkort al beginnen met plennen, aangezien er dan meer mensen kunnen... Bloos Dit was een miniboktrit eigenlijk Haha!.

Ja, ik denk dat Lucky het wel zou laten merken als hij vond dat Lineke te zwaar was. Haha! Het ziet er misschien groot uit, maar dat hebben mensen soms ook met de iets kleinere ijslanders van bijv. 1.20 m met een volwassene erop, en die zijn ook gewoon hartstikke sterk! Lachen

Trouwens gefeliciteerd Heleen! Zie een verjaardagstekentje bij je naam! Haha!

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:45

Hihi, zie het ook nu pas, maar bedankt! Ik hoop dat ik eind augustus dan ook weer mee kan. Wie weet dan wel met vignir, mijn minst temperamentvolle gevalletje. Ligt eraan wat er in Utrecht gezegd wordt. Wie weet krijg ik wel een trainingsschema mee naar huis... En anders neem ik Glod een keer mee, maar die moet eerst weer iets makkelijker te rijden zijn. Gister met de Myler voor het eerst gereden, maar ze deed nog wel gek. Ik wilde een grote volte in galop en zij wilde naar het hek scheuren. Toen dat niet mocht van mij begon ze rare sprongen te maken (niet echt bokken, maar meer van links naar rechts springen)

Go broke, buy a horse!!! Heb een vernieuwd profiel!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 23:28

meloveshein schreef:
haj.
Het lineke ben je niet een beeeetje te groot voor die shet van je??
Geen negatieve bedoelens ofzo
Groetjess

mischien te groot maarik schop hem niet voor zijn beentjes ofzo
mijn lengte is niet hinderlijk voor hem
en hij geeft nog lang niet ana dat ik te zwaar ben,hij croste zo mee met röskur en lyngvi
en hij kon nog harder tijdens de rengalop. Haha!

Icelandics
They grow when you get on

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:30

Hallo!
Als ik mn appie zo ver heb tegen die tijd, ga ik ook n keer mee hoor! En misschien kan mn zus (wyko) dan ook mee met haar ijslander!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 20:42

leuk Lachen

Icelandics
They grow when you get on

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:46

Lijkt me leuk.

Nieuw profiel! Eindelijk

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 21:11

haha gezellig Lachen

Icelandics
They grow when you get on

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:55

Ja... Haha! Ik wil dit jaar iig nog een boktrit zien zoals ik al zei Haha! Dus hou het BM forum in de gaten! Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers