al 2 weken ongesteld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

al 2 weken ongesteld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:02

beetje raar vraagje mischien, maar ik stap niet graag voor ieder wissewasje naar de dokter, mischien zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben..

Ik ben sinds 2 weken weer met de pil begonnen, ik heb een andere pil voorgeschreven gekregen omdat ik door mijn "oude" pil heen zwanger ben geworden..

Ik ben de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met de eerste pil, zoals er in het bijgesloten boekje staat,... Maar ben nu al 2 weken ongesteld.. neem aan dat dit niet gewoon is?? Kan me niet meer herinneren hoe dat "vroeger" was toen ik met de pil begon...
Iemand een iedee of dit normaal is? of zou ik toch mijn huisarts moeten raadplegen?


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:03

Ik denk dat je het beste toch even je dokter kan bellen morgen.

Succes ermee !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:06

Tussentijdse bloedingen kunnen voorkomen bij het starten met de pil. Je zult waarschijnlijk een zwaardere slikken of misschien een 3 fase pil?

Bel je dokter gewoon even op om te controleren en vrij veilig totdat je een regelmatige cyclus hebt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:07

heb gewoon weer een minipil gekregen... tja tussentijdse bloedingen wat versta je daar onder? Ik ben al 2 weken aan 1 stuk ongesteld... Scheve mond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:14

Kan gebeuren idd.. Misschien is je pil niet zwaar genoeg meer.. Ik ken mensen die 2 maanden ongesteld waren achter elkaar.. Maar normaal is het zeker niet dus gewoon even je huisarts bellen.. Het is voor jezelf al vervelend genoeg!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:20

Heb ik ook wel eens gehad.
Vooral als ik van pil wisselde (heb er namelijk al een aantal gehad)
Je lichaam moet gewoon weer op gang komen is heel normaal!
Gaat vanzelf over ondanks dat het wel heeeeel vervelend is !

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:32

Ik ben onlangs van pil gewisseld. Toen heb ik dit probleem ook gehad.
De dokter zei tegen mij dat het vaker voorkwam.
Maar voor de zekerheid zou ik even langs de dokter gaan.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:35

Ik zou sowieso ff langs de dokter gaan Knipoog

Een vriendin van mij was weleens (ondanks dat ze de pil slikte) maanden achter elkaar ongesteld... Scheve mond
En dan was ze het een week niet meer en dan werd ze het weer. Lijkt me echt dat je er gek van zou worden! Ikzelf vind het vreselijk om ongesteld te worden Tong uitsteken

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:30

Je kunt de dokter ook gewoon even bellen op telefonisch spreekuur hoef je er ook niet direct langs te gaan.
Ik denk verder dat je je niet zo heelerg veel zorgen hoeft te maken, je lichaam moet ook weer op gang komen.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:34

Ik heb dat ook gehad, was alleen niet echt ongesteld te noemen, maar gewoon een heel klein beetje bloed steeds. In de biujsluiter staat dit als bijwerking, dus het lijkt mij onnodig om de dokter te bellen.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:19

thanks, ik wacht het nog even een paar dagen af, blijft het zo ga ik ff naar de HA


ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:10

volgens mij kan dit goed hoor,bij het beeginnen met een nieuwe pil!
is de prikpil niks voor je?
ideaal!
1× per 3 maandnen om een prik(die absoluut niet zeer doet)
en je word nooit meer ongesteld!!

ik ben alweer bijna 2 jaar moeder,en mijn syclus is nog steeds niet normaal,na de bevalling!
ondanke spil,prukpil,etc.
heb nu hormonen-tabletten!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:13

Toen ik voor het eerst mijn pil nam, ben ik gedurende die hele 1e strip ongesteld gebleven. Niet zo hevig als normaal, maar ik kon niet zonder maandverband of inlegkruisje.
En toen die 1e strip op was, ben ik dan 'gewoon' ongesteld geworden en na een paar dagen was dit over. En sindsdien heb ik geen doorbraakbloedingen oid gehad. Misschien is dit gewoon omdat het een nieuwe pil is?
Maar misschien toch voor de zekerheid even je HA raadplegen.

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:41

Ik had dat ook toen ik aan de pil ging Scheve mond De bloedingen waren alleen niet zo erg... dus 1 week wel erg, 2 weken niet.. toen moest ik dus eigenlijk weer ongesteld worden en toen werd het weer erg! En daarna was het helemaal over....

Ik den kdat het gewoon na je 2e menstruatie weer over is...

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:13

Kan heel goed hoor, na je zwangerschap, je lichaam moet gewoon weer even op de rails gezet worden, maar de dokter bellen is natuurlijk geen dom idee

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Corelli, Facebook, Fientj, Kirsha, lisanne87, Plonspony, Schuur_, winnetou4502, Zoe_97 en 176 bezoekers