Blijven vluchten of...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Blijven vluchten of...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:09

de consequenties aanvaarden...

1,5 week geleden heb ik mijn relatie die al bijna 5 jaar duurde beeindigt.

Ik wist dat er bij mijn ex een steekje los zit dus daarom heeft het lang geduurt voor ik er eindelijk een punt achter durfde te zetten...

Het begon met het bedreigen van een man waar hij nog geld van krijgt, hij heeft daar met een geladen pistool voor de deur gestaan met de intentie om hem dood te schieten. Politie was al snel ter plaatse en toen is hij gevlucht, hier voor de deur stapte hij uit de auto en werd besprongen door een zwerm politieagenten. Hij is toen meegenomen en een dag later weer vrijgelaten terwijl hij zei dat hij bepaalde mensen en zichzelf iets aan ging doen. (zie mijn topic over gedwongen opname)

De dag dat hij vrijgelaten werd stond hij hier 's avonds met de auto voor de deur, hij gooide iets in de brievenbus. Dat was een brief waarin hij verteld dat hij een zooi pillen heeft geslikt en dood zou gaan. Mijn moeder is naar hem toe gegaan en hij bleek idd erg versuft, dronken en onder invloed van coke. Mijn moeder heeft hem in slaap weten te praten en toen heb ik snel zijn autosleutels gepakt en zijn broer gebeld. Zijn broers hebben hem naar het ziekenhuis gebracht waar zijn maag is leeggepompt. De volgende dag stond hij hier weer voor de deur om te vertellen dat hij toch wel zelfmoord ging plegen en dat hij het bewijs die avond zou leveren.

Na een hoop gedoe heeft hij nu 1,5 week later nog steeds niks bewezen maar wel een hoop stennis geschopt. Hij doet er nu alles aan om mij kapot te maken, ik ben al een weekje gevlucht en dat was lekker rustig. Maar nu mijn eerste dagen weer thuis en ik heb al een gigantische klap tegen mijn hoofd te pakken van hem en een hoop dreigingen en lekke autobanden. Vandaag heb ik aangifte gedaan voor mishandeling, ik heb een gigantische blauwe bult achter mijn oor en een flink dreunend hoofd. Tijdens mijn aangifte kwam hij binnen met zijn broer om aangifte tegen mij te doen Verward Ik zou hem bedreigt hebben met een mes en naar aanleiding daarvan zou hij mij geslagen hebben. Dat verhaal had hij dus compleet verzonnen dus toen ik dat te horen kreeg heb ik eerst 5 minuten de slappe lach gehad... ik en iemand bedreigen? Clown Ik had ook niet echt het idee dat de politie zijn aangifte serieus nam (onder invloed van drank en coke)

Maar goed... nu loopt hij dus voorlopig nog steeds vrij rond totdat hij gestraft kan worden voor verboden wapenbezit en mishandeling. Ik ben bang in mijn eigen huis maar wil ook niet blijven vluchten...

Hij is echt ziek in zijn hoofd en ik heb geen idee wat hij nu allemaal nog gaat uitspoken bij me Huilen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:12

Pardon? Die gast is ziek!!! heb je geen veilige plek om heen te gaan? Wat vinden zijn broers hiervan?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:13

Die broer waar hij veel mee omgaat is net zo gek... die heeft hem waarschijnlijk ook opgestookt tot die aangifte tegen mij.

Ik heb wel een veilige plek om heen te gaan... maar ik wil ook wel weereens in mijn eigen huis zijn met mijn eigen spullen en beesten. Ik kan toch niet voor altijd blijven vluchten... ooit moet ik toch weer terug.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:15

Hmm is er niet genoeg om hem achter slot en grendel te krijgen?

Dit is echt niet normaal, heb je iemand die bij jou kan blijven slapen?
Een sterke vriend ofzo?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:17

Ik dacht dat er zat was... maar er moet eerst onderzoek komen en dan moet hij nog voorkomen voordat hij gestraft kan worden. Het Nederlandse rechtsysteem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:19

Ik zou in ieder geval alle sloten laten vervangen, zodat hij er niet meer in kan (in ieder geval niet via de 'normale weg' dan).

Heb je alleen aangifte gedaan van mishandeling? Misschien zijn er nog wel meer dingen waar je aangifte voor kunt doen. Bedreiging bijvoorbeeld, stalking misschien? Ik zou in ieder geval alles aan de politie doorgeven, als je dat al niet gedaan had dan.

Wat een vreselijke situatie trouwens, wil je verder heel veel sterkte wensen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:21

He bah wat een naar verhaal Kim! Ik had al zo'n vaag vermoeden dat het vorige topic over je ex ging.
Wat raadt de politie je aan om te doen?
Pas een beetje goed op jezelf hoor!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:23

De politie raadt me helemaal niks aan, ze zeggen gewoon doodleuk dat ze niks voor me kunnen doen.

Hij heeft geen sleutels van dit huis... alleen de reservesleutel van mijn auto maar die sloten laat ik morgen vervangen.

De aanklachten zijn nu: verboden wapenbezit, mishandeling en bedreiging... Ook heb ik gemeld dat hij flink aan de coke en drank zit en ook dealt.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:25

Hij zal ook wel niet bang zijn voor een grote hond, kan de politie ook niet een beetje jou wijk in de gaten houden?

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:25

Dit klinkt verschrikkelijk maar:
Je kunt NIKS doen!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:10

Jezus Flair, ik hoor hier wel van op. Ik wens je maar even veel sterkte, meer kan ik denk ik niet doen nu, hou je taai hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 06:52

Jemig meis wat een verhaal.
Kun je niet terecht bij je ouders of familie/vrienden?? Je moet daar zo snel mogelijk weg meis! Dit is erg gevaarlijk voor jouzelf ook.

Heel erg veel sterkte meis!! Ach gut

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 07:40

jeetje zeg, Ik zlu zeker nu de consequenties niet aanvaarden. Dat kan altijd nog. Die vent is echt gestoort, ik zou gewoon oppassen als ik jou was....

Heel veel sterkte, Wat een rotsituatie....

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:08

Jeetje Kim ik ben er even stil van...Ik kan mij er zo over opwinden dat dit jou nu overkomt, maar dat de politie aan allerlei regeltjes vastzit waardoor alles maar duurt en duurt..Maar laat je niet intimideren door zo'n eikel, elke keer als die wat flikt (bedreigen of wat dan ook) metéén weer aangifte doen. Zo'n idioot mag niet ongestraft wegkomen! Ik hoop dat je een beetje rust kan vinden thuis. Sterkte! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:13

zo je verhaal te lezen zou je hem moeten kunnen laten opsluiten, : poging tot doodslag, drijgenmenten, zelfmoord neigingen, ageresief gedrag... in het PZ zouden ze hem zeker moeten vasthouden...

Jeetje sterkte meid!! heel knap dat je hem de deur hebt gewezen en dat ie bij jou niet meer terug hoeft te komen!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:24

Wat een klote situatie!
En je bent zo machteloos.......
Heel veel sterkte!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:35

Zo Kim! Wat een verhaal hee!
Die gozer moet echt gestoord zijn. Wat een rotsituatie voor jou!

Wij wensen je heel erg veel sterkte, met welke beslissing en aktie je onderneemt dan ook.

Linet en Frank

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:36

Hij moet je eerst half (of helemaal) vermoorden voordat de politie wat (kan?) doen/t. Ik denk dat je het beste contact kunt zoeken met mensen die het voor elkaar hebben gekregen zo iemand een straatverbod op te laten leggen of met lotgenoten. Zij zijn meestal diegenen die jou van bruikbaar advies kunnen voorzien.

Sterkte!

=^.,.^=

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:37

Jeetje Kim wat naar! Ik wens je heel veel sterkte toe... Scheve mond

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:52

Je moet dit soort dingen iig wel melden bij de politie, aangifte doen kan nog niet, omdat hij nog niets heeft uitgespookt. Maar het is wel prettig als de politie dit verhaal kent en daarop adequaat kan reageren als er onverhoopt iets mocht gaan gebeuren.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:55

Fijn he? Dat rechtssysteem hier in Nederland! Boos!

Het is toch van den gekke dat de politie hiet niets tegen mag/kan doen!!!

Heel veel sterkte ermee Kim!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:06

Jeetje zeg wat een verhaal.. Wel ontzettend knap van je dat je het gedurft hebt om er een punt achter te zetten..

Belachelijk gewoon dat ze niks voor je doen..Hij is je aan het stalken en uit daarbij dreigingen en mishandelt je ook nog.. Er fijn dat systeem hierzo.. Bah..

Heel veel sterkte hoor..

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:16

Jeetje, dat is niet niks. Dit is echt extreem! Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn WACKO broer. Die spoort ook niet helemaal en heeft ook meerdere malen uitingen gedreigd en daar doen ze gewoon niks aan. Pas als er slachtoffers vallen Boos!
Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe de komende tijd maar blijf voor jezelf kiezen. Gooi alle sloten om, laat eventueel een beveiligingsinstallatie plaatsen in je huis. Alles waardoor jij je veiliger voelt!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 10:21

Ik ga nu een tijdje buiten de stad... ik moet alleen nog een week werken in Den-Helder voor ik vakantie heb dus daar kan hij me alsnog vinden. Ik ben alleen ook bang dat hij wat bij mijn moeder of mijn beesten uithaalt... hij is gek genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:32

Tjee Kim wat erg...
Ik kan op dit moment niet meer doen dan je sterkte wensen. Hou je taai meis Ach gut.