rare mening:'(geschrokken van de reacties!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 20:32

Citaat:
verder zomaar ongeziens een hengstje voor je zus kopen klink niet echt als een ervaren paarden mens


Goed lezen!!dr staat dit!!
Citaat:
ik heb alleen eerst op marktplaats geboden om te kijken of de mensen in zouden gaan op mijn bod( omdat het niet erg hoog was) als ze mij dan een reactie terug zouden geven dan zou ik natuurlijk eerst vragen of dat ik een keer zou mogen kijken en het paard laten keuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:33

ja ik lees goed, maar dat stond niet in dat vorige topic en daar werd op gereageerd

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 20:37

ja dat snap ik, maar als je op een paard bied dan word er meestal terug gereageerd door de verkoper en dan ga je een keer kijken en laten keuren enz.enz....maar ik denk dat sommige mensen niet echt weten hoe dat gaat en b.t.w bij de advertentie stond geen telnr.dus ik kon de mensen ookniet opbellen maar voordat ik dat allemaal kon zeggen werd ik gelijk al aangevallen en in een hokje gestopt...het maakt mij niet uit dat mensen mijn "actie"niet goedkeurde maar de manier waarop het overkwam daar werd ik boos over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:38

En wij werden boos op jou aktie omdat die niet snugger over komt

dus circeltje rond Lachen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:39

ace1987 schreef:
neej neej je hebt het verkeerd opgevat, ik heb alleen eerst op marktplaats geboden om te kijken of de mensen in zouden gaan op mijn bod( omdat het niet erg hoog was) als ze mij dan een reactie terug zouden geven dan zou ik natuurlijk eerst vragen of dat ik een keer zou mogen kijken en het paard laten keuren. Ik vond het alleen zielig op de foto staan, wat natuurlijk alleen een momentopname was en het paard misschien een rotdag had. En ik wilde het paard dan cadeau doen aan mijn 5 jaar oudere zus(die op het moment zelf ergens arabieren verzorgd)ik heb ook wel wat ervaring met het kopen van pony's want ik heb er zelf eentje gehad en eentje op proef gehad( dus ik weet wat het met zich meebrengt als je een paard koopt of wil kopen). Maar ik bied altijd eerst op paarden of stuur een emailtje, voordat ik bel omdat de mensen dan alvast weten dat ik interesse heb. En bij die advertentie stond ook geen tel.nummer...


Als je dit nu in je eerdere topic had gezet dan waren de reacties van de andere bokkers heel anders geweest.

Hier is alleen de geschreven tekst van dit moment. De overige bokkers hebben niet meer informatie om hun reactie op te baseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:41

Juist apple
dit topic is een heel ander, dan dat andere, terwijl het wel over hetzelfde gaat.

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 20:42

haha nou ik ga hier niet meer op reageren...want de sfeer begint weer te dalen, mij best dat je het niet met mij eens bent. Maar ik weet wat ik doe...ben heus niet dom ik ben al 12jaar actief met paarden bezig en heb verstand van hoe je een paard via marktplaats koopt. Maar ik hou er niet van om in de grond gestampt te worden klaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:44

Wie stampt er in dit topic nu iemand de grond in?
En welke sfeer daalt ernu
sorry, voel je je gewoon niet heel er snel aangevallen?

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:48

Ja,dat had je van te voren wel kunnen weten denk ik?Want het is precies hetzelfde topic geworden als het andere topic.

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:05

iedereen zijn eigen mening he OK dan!

anders zou het hier wel saai worden als iedereen de zelfde mening zouw hebbn

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:27

Aanstellen is ook een vak zeg...

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:47

okee ik weet het nu wel...heb geen vragen of reacties meer dus discussie gesloten iedereen zijn eigen mening OK dan!

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:48

Citaat:
Wie stampt er in dit topic nu iemand de grond in?
En welke sfeer daalt ernu
sorry, voel je je gewoon niet heel er snel aangevallen?
sorry had jullie berichtjes van daarboven niet gelezen!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:53

ik vind ook dat een vast groepje hier op bokt echt de sfeer verziekt met eentonige, arrogante, kortzichtige, domme meningen...
ik baal hier af en toe echt van!!!!
maja vrijheid van meningsuiting he Knipoog

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:55

daar ben ik het helemaal mee eens je mag best je mening uiten maar op een beleefde en respectvolle manier * en je moet ook weten waar je het over hebt*

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:57

Ik ga er vanuit dat als je een topic plaats dat er een discussie op gang komt.
Hoe kijk ik er tegenaan en hoe zien andere bokkers het. Dat kan wel eens tataal iets anders zijn dan dat je zelf vindt.
Stel je een vraag dan krijf je een antwoord vertel je een verhaaltje dan krijg je meningen .
Ik ben van mening dat mensen (lees meiden) zich erg snel aangevallen voelen terwijl dat helemaal niet nodig is. OOk in jouw geval

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:58

Maar ace; je mag zelf ook best iets minder 'aangevallen' reageren. Niemand stampt je de grond in hier. Door dat te roepen help je de sfeer niet echt!

En voor iedereen die 'een vast groepje' de sfeer vindt 'verzieken' met 'kortzichtige opmerkingen': Reageer dan eens ter plekke dat je zo'n opmerking kortzichtig en arrogant vindt in plaats van er achteraf over te miepen Clown

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:01

Nou ik denk dat zowel ace als miss bedoelen dat men best een mening mag hebben zolang deze strookt met de hunne.........

Nou welkom op bokt dames Haha! Haha! Iedereen krijgt genoeg tegengas, en zeker bij minder snuggere acties

Er zal altijd iemand zijn die het niet met je eens is, en als je daar niet tegen kan, dan kan je beter tijdschriften gaan lezen en niet op een forum komen.

Ik denk ook zomaar dat RK heel goed weet waar ze het over heeft, en als die het niet met jou eens is, dan is het meer voor jou een teken dat jij moet nadenken over de beslissing die je gaat maken....... dan zij om de dingen die ze schrijft.......... ga daar maar vanuit

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:03

Ik vind niet dat er "een bepaald groepje" op bokt is die de sfeer verziekt... Ik vind de sfeer niet slecht... En anders zou ik wel eens een keer willen weten wie daar mee bedoelt worden...

En waar je denk ik ook een beetje rekening mee moet houden, van achter je computerschermpje is het lekker makkelijk om overal commentaar op te hebben en het altijd maar beter te weten... Het is lekker anoniem, en je staat niet zo snel met je mond vol tanden!

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:06

Ik denk dat ze nu weer schrikt van de reacties Nagelbijten / Gniffelen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:07

ik heb er begrip voor ieders eigen mening, als ze het maar goed onderbouwen, en jou mening ook respecteren.
ze zijn bijna kwaad als je het niet met ze eens bent...

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:09

missnynke"]
ik heb er begrip voor ieders eigen mening, als ze het maar goed onderbouwen, en jou mening ook respecteren.
ze zijn bijna kwaad als je het niet met ze eens bent...
[/quote]


[quote="missnynke schreef:
ik vind ook dat een vast groepje hier op bokt echt de sfeer verziekt met eentonige, arrogante, kortzichtige, domme meningen...ik baal hier af en toe echt van!!!!
maja vrijheid van meningsuiting he Knipoog



wat klopt hier niet Blond

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:12

er zijn hier een stuk of wat ****jes die bijna alleen maar roepen:
*neem les (ik heb nu ook les, en das veel beter, maar heb ook lang voor mezelf gereden omdat er geen les mogelijk was, mag je die mensen dan niet helpen? ok als je dan maar niet aan de teugel probeert te rijden ed)
* koop een op maat gemaakt merkzadel (ik heb zelf ook geen op maat gemaakte schoenen en loop er ook prima op, natuurlijk moet je een aantal eisen stellen zodat het zadel past, maar niet iedereen heeft 1250 euro voor een zadel......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:13

Ik zou wel willen weten wie (zal ik oa wel zijn omdat ik gewoon rectoe zeg als er geleuter is)
en reageer dan meteen als je een eentonige, arrogante, kortzichtige, domme mening ziet, ipv van nu wat zeggen als niemand weet waarover het gaat.

Wat ik veel zie zijn pennyblaat meningen, help je dan iemand van het roze wolkje met beide beentje op de grond ben je een trut
Alleen is dan mijn vraag, wat is dom en kortzichtig?

Ik zeg het alleen omdat ik te veel droommeisjes in de ellende heb zien zitten met hun droompony die met "jaren lange ervaring" is gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:15

aha les
daar hoor ik bij Haha!

is gewoon het beste advies wat er is.
Zonder dat vraag je om problemen
heel simpel, is niet eens een mening maar een feit Haha!
daarom heeft Anky ook nog les Haha!
Zouden wij bokkers zeker beter zijn en het niet nodig hebben.
ow ja, als je het wil weten, ik heb ook keurig les hoor Haha!
Hard genoeg nodig
Ik ben niet zo arrogant dat ik denk zonder te kunnen