verslag van de wedstrijd (L1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

verslag van de wedstrijd (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 20:40

Ik heb vandaag weer wedstrijd gehad (LRV belgië) in Licht 1 met Evita . 's voormiddags 8tal gereden(euhm tja het was nog niet zo slecht als de keer daarvoor, maar dat was toen ook wel goed op rampenplan 3 af te kondigen Schijnheilig Haha! ) en individueel moest ik om twintig voor 2 op. Paard op tijd klaargemaakt, en maar gaan inrijden.

euhm tja, vorige week was er barweinig plaats om in te rijden. Maar die plaats die er was, was wel netjes kortgemaaid gelijk gras, superverzorgd en ondanks de lichte gladheid door de regen ideaal om een dressuurproef te rijden.
Vandaag was er zeeen van ruimte om in te rijden, alleen de grond was een beetje heel ongelijk, kuilen, bergop, bergaf, hoog gras...
Zelfde in de ring, het eerste wat in mij opkwam toen ik binnenkwam was jezus wat een rotparcours, ik hoop dat ik hier uitgeraak zonder mn nek te breken Haha! .
Maar toen heb ik evengoed mn proef volledig afgereden. En het ging vrij netjes. Niet veel show maar wel heel vlot en volledig foutloos. Mn vader vond het ietsje beter als vorige keer en dacht dat ik wel vooraan bij de eerste 10 zou eindigen.

Toen wachten op de uitslag. Kwam die meneer af om het op te hangen, ga ik nog eerst even de springwedstrijd afkijken, ik dacht ik heb toch niks belangrijks gemaakt dus er is geen haast bij. Toen die afgelopen was ben ik toch maar eens even gaan kijken.
Ik kijk naar mijn ring, automatisch even de middenmoot, mijn naam niet. Toen even gekeken als ik misschien derde was ofzo, ook niet. En toen dacht ik oliebol ik kan toch niet laatste zijn Bloos! . Onderaan het blad gekeken, nee hoor geen spoor te bekkennen. Dan begon ik na te denken: maar dat kan toch niet, ik reed toch in die ring, ik heb mij toch niet van nummer vergist of toch of.. nee dat kan niet... Helemaal bovenaan het blad gaan piepen.

ben 1ste met 183 punten Haha! Haha! Haha! Haha! ik geloofde het eerst zelf niet, ik dacht nee dat kan niet, dat is een fout, ik zie verkeerd, dat is te mooi om waar te zijn... Haha! maar het stond er zwart op wit(of blauw op geel Tong uitsteken )

Mocht ik ook nog terug opzadelen voor het ererondje(Evita zag het al helemaal zitten toen ik met het zadel voor de 3de keer afkwam Haha! ) . En toen moest ik ook nog voorop rijden terwijl ik geen flauw idee had waar ik nu naar toe moest, maar geen paniek het is toch vlot verlopen en er zijn geen gewonden gevallen Schijnheilig

Nu mag ik volgende keer over naar L2(voor degene die het niet snappen, bij de LRV in België mag je als je een eerste stek hebt gemaakt onmiddelijk overgaan naar een hogere reeks). Eerst had ik wel nog wat getwijfeld. Aangezien als ik in de L1 blijf dit seizoen en volgend seizoen opga dan heb ik genoeg punten wsl voor het provinciaal toernooi en kan ik dat meerijden, ga ik over naar L2 dan heb ik die punten weggegooid. En ten tweede vertrek ik overmorgen op vakantie en krijgt Evita tien dagen rust; Zaterdag kom ik terug en zondag heb ik wedstrijd. Als ik die wedstrijd nog in L1 wil rijden moet ik de rest van ht seizoen toch L1 blijven tot volgend seizoen. Maar als ik overga naar L2 dan moet ik een proef rijden die ik nog nooit geoefend heb met een paard dat juist genoten heeft van 10 dagen verlof Haha!

Maar ik heb toch voor de laatste gekozen, dan rij ik maar de volgende wedstrijd wat minder en dan oefen ik volop voor L2, Evita is al 18 en wie weet start ik volgend seizoen niet meer, dan is het toch al heel leuk als ik kan zeggen dat ik mijn meisje in L2 ben geraakt Haha!

Ik ben er echt superblij mee. 2 jaar geleden van B1 naar B2, vorig jaar van B2 naar L1 en dit jaar van L1 naar L2, drie jaar achteraan een eerste stek en promovatie, terwijl Evita eigenlijk niet echt het ultieme dressuurpaard is waar je van droomt, eerder een oud eigenwijs kreng Haha! . en dan te bedenken dat ik de eerste wedstrijd dit seizoen moest opgeven wegens flauwte, de tweede slecht had gedaan en derde laatste eindigde, vorige week plots 4de stond en vandaag 1ste, een hele vooruitgang op een maand tijd Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:53

Goed joh OK dan!

Misschien word je zelfs nog wel eens M Schijnheilig Haha!

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:36

keep on going Haha!
en dat oude eigewijze kreng heeft het dan toch nog in zich

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:37

Gefeliciteerd!! Dat is netjes!

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:40

Goed gedaan! Erg netjes

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:40

Wat een rare manier van promoveren Verward Maar toch goed gedaan, hebben jullie daar precies dezelfde proefjes?