Verzorgpaard verkocht > Ik "meeverkocht"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Verzorgpaard verkocht > Ik "meeverkocht"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 18:53

De eigenaar van mijn verzorgpaarden is al een best oude man en hij wilde het wat rustiger aan gaan doen. Daarom wil hij eigenlijk alleen nog veulens houden en geen volwassen paarden meer en heeft de 2 die hij had verkocht. Echter, ik wilde mijn verzorgpaard absoluut niet kwijt en heb hem dat ook duidelijk gemaakt. Hij was dan ook bereid om iig Zhanna voor mij te houden, alleen dan zou ze iig de komende 3 maanden helemaal in d'r eentje komen te staan.

We zijn dus gaan praten bij het stel wat geinteresseerd was om de paarden te kopen om te kijken hoe of wat. Dit is een ouder stel van ong. 65 die een boerderij hebben en 20 hectare grond. Daar doen ze niks meer mee en omdat die man friezen zo vind heeft hij ondertussen al een behoorlijk koppel friezen bij elkaar. 2 jaarlingen, een 2-jarige een volwassen merrie met veulen en dan dus misschien die 2 van ons.

Die man wilde ze graag alletwee hebben maar de huidige eigenaar gaf al aan dat ik Zhanna niet kwijt wilde. Die 2 mensen dus meteen helemaal verbaasd: " maar ze hoeft haar toch helemaal niet kwijt te raken? Ze mag gewoon hier komen rijden! Kan ze ook meteen met die andere paardjes aan de gang! Voor ons ook veel leuker dan dat ze altijd maar stil staan."

Ik mag dus onder dezelfde voorwaarden bij hun blijven rijden. Ik rij dus nog steeds als enige op haar, mag wedstrijden gaan rijden, naar buiten ed, zo vaak komen als ik wil, vrienden meenemen enz. Ik vind het wel eng, morgen verhuizen ze maar ik heb het gevoel dat het allemaal wel goed gaat komen. Hoor van iedereen dat ze super lief zijn gelukkig!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Laraah

Berichten: 238
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:56

Hey wat leuk voor je zeg! Ze blijft dan alsnog gewoon 'van jou', en je krijgt er nog meer bij zelfs ook op deze manier! Hoe goed kun je het hebben? Wel een flinke dagtaak denk ik of niet?

~Cerise~Mus~Lenny~Tobi~

~better to have loved and lost, then to have never loved at all~ miss all my little friends.. Swinkie, Gonzo, Rakker, Lorre, Smeagol, Sparky, Watje..

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:04

Kijk dat zijn leuke berichten!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 19:11

Het zal idd een flinke dagtaak worden, maar Zhanna blijft de belangrijkste! Zit trouwens ook dichter bij een rijvereniging en manege de Rekkendonke is op rij afstand en daar schijnen zo ong om de 2 weken officiele wedstrijden te zijn. Dus zonder trailer en E wel op wedstrijd! Haha!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:19

Gelukkig dat je haar gewoon mag blijven verzorgen! Aardig van die mensen hoor!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:23

Gelukkig maar, dat je meeverkocht ben Tong uitsteken
Heb je er ook nog pony`s bij!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:32

Super toch! Ik denk dat vele andere verzorgsters erg in hun handen zouden klappen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:34

Haha leuk zeg! Als er bij ons kopers komen en vol interesse naar Tos kijken, vertel ik dat ze mij er ook bij moeten kopen Haha! Alleen dat het paard dan wel heeeeel duur gaat worden *LOL*

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:44

wow seg wat fijn voor je, dat moet een hele opluchting zijn. Hopelijk gaat het goed he! OK dan!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:44

Ik vind het nog steeds klote hoor Scheve mond Toch niet echt een fijn idee dat ze ineens van een ander worden. Ik schrok echt toen je het vertelde want ik had nooit gedacht dat huub zn paarden zomaar zou verkopen..

Als het mag blijf ik Fenna wel rijden, volgens ons pap staan ze hier waarschijnlijk nog dichter bij als daar, nou ja, voor jou verder dat wel. Ach we zien wel waar ze terecht komen en hoe het gaat lopen.

Mocht het niet gaan, ff bij ons pap slijmen en je hebt een pensionplekje hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:25

woow dan heb je dr gelijk friezen bij Bloos!
meid ik ben jaloers!! Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:40

Heike schreef:
Super toch! Ik denk dat vele andere verzorgsters erg in hun handen zouden klappen.

Dat denk ik ook!

Echt geweldig, heel erg veel geluk heb je hier mee!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:45

heerlijk!
dat wiliedereen wel!
ben beniwud hoe je het dr krijgt.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:59

Wauw wat gaaf voor je zeg. Je hebt het echt goed getroffen en de paarden denk ik ook bij zulke meegaande mensen. Veel plezier met de verhuizing en de nieuwe uitdaging.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:07

heb jij even een geluk! dan kan je zelfs nog meer pony's rijden Lachen

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 23:23

Tja, weet je wat het is, bij Huub was het gewoon super. En eigenlijk is het onvoorstelbaar dat ik weer het geluk zou hebben op zo'n fijne plek terecht te komen. Maar het ziet er naar uit dat dat gaat lukken! Ach, over een paar dagen weet ik al veel meer Lachen Maar al deze positieve reactie's geven me wel een goed gevoel Haha!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:23

Klinkt super, er zullen idd veel mensen erg jaloers op je zijn!!
Nog veel plezier Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:40

Morgen gaan ze al weg (vandaag eigelijk al) zo raar is het. Zoals je straks al zei, mss zeggen we over een jaar, of als je in de Z zit: ja vroeger toen bij huub, ja haha dat was primitief, maar het had ook wel wat..

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:29

Heike schreef:
Super toch! Ik denk dat vele andere verzorgsters erg in hun handen zouden klappen.


Inderaad. Haha!

Tof zeg! Heb je niet alleen je eigen verzorgpaardje nog, maar krijg je er ook nog een aantal bij! Knipoog Veel plezier. Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:19

Wow! Dat is wel super zeg! Echt heel erg gaaf! Dat gebeurt niet heel erg vaak, je mag er blij mee zijn! Veel plezier nog met je verzorgpaardjes.

:D M2 + 8 :D

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:22

Wat heerlijk voor je zeg.

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:44

echt super dat je haar kan blijven verzorgen, veel plezier ermee!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:52

Goh wat leuk dat je met de paardjes meeverhuisd.Ik hoop dat je er een leuke tijd krijgt.En veel suc 6 bij je nieuwe verzorg adres.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:25

zo bofkont!
das lekker!
super oplossing Lachen

Dag lieve mama...

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:40

Laat je ons weten hoe het is op je nieuwe stekkie?En als ik het zo hoor mag je zo af en toe ook wel eens langs gaan met een bloemetje(bij Huub)!Want ik vind het van deze man ook geweldig dat hij aan jou denkt!(hoe vaak horen we geen verhalen op bokt van verzorgponny's die ineens weg zijn!).Nee ik vind het niet alleen top van de nieuwe eigenaren,ook van de oude Haha! !

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ComscoreBot, Donnatella, Janyne, Ketly, Kmbrly, Rex_Rolfo, SunnyHorse en 167 bezoekers