Wintervrolijkheid en zomerluiheid :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Wintervrolijkheid en zomerluiheid :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 13:33

Ik heb zonet weer op m'n verzorgpaard gereden en hij was echt super super braaf!
Geen 'ik ga schrikken en wegrennen' actie, geen bokken etc.

helemaal anders dan in de winter wanneer hij schrikt van de wind die door de piste gaat en bokt bij elke galopaansprong enzo

Ik ben echt blij dat hij nu weer braaf is want ik stond op het punt om echt bang van hem te worden Scheve mond

hebben jullie dat nu ook met jullie paarden?

edit: typfout Bloos!


LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:45

is wel een beetje herkenbaar

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/


lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:33

in de zomer zijn mijn paardjes ook wat luier dan in de winter maar ik ben in de zomer als het warm is ook niet zo fit

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:23

Ligt een beetje aan het paard, ik heb er ook een gereden die juist in de winter braaf was, en in de lente/zomer fris door het vele jonge gras.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Niety

Berichten: 143
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:12

Mischien staat je paard in de zomer wel op wei en in de winter niet en dus teveel energie heeft?

xxx Niety

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:13

Nee, niet herkenbaar Haha!. Ik heb er eentje die het hele jaar door bomproof is Lachen!

Ze had een klein maandje geleden 2 weken stilgestaan door kreupelheid, toen was ze wel een beetje kijkerig. Maar dat was eigenlijk ook zo over Lachen!

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:41

In de winter is ie wel veel actiever dan in de zomer. Maar in de winter gewoon lekker voorwaarts rijden dan is er niks aan de hand.
Flink aan het werk zetten.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest!

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:48

tegen de tijd dat avanti weer naar het land gaat ,denk ik wel eens dat hij levensmoe is totdat hij er een paar weken opstaat dan springt hij weer alle kanten uit en voelt hij zich weer kiplekker

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:08

Mijn paard is juist vrolijk in de zomer en dus sneller. In de winter heeft hij er niet zo'n zin in! Maar ja, mijn paard is een beetje vreemd, hij staat er bekend om... Haha!

:D M2 + 8 :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chantal_bel, Furst, Knuffeldier, lina1998, MyWishMax, Petra_O, SemrushBot, siloux, sterregoud, vera_pino, Veraaaaah en 144 bezoekers