Hoe lang van tevoren inschrijven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Hoe lang van tevoren inschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 15:28

Hoe lang van tevoren schrijven jullie je meestal in voor dressuurwedstrijden? Je hoort weleens dat wedstrijden snel vol zitten, maar wat houdt dat in? 2 weken van tevoren, een maand van tevoren of nog eerder?

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:56

Bij mijn vereniging zit buiten minder snel vol dan binnen. Als het in de P&S heeft gestaan binnen een week! voor de indoor wedstrijden , outdoor langer.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:08

zo snel mogelijk als de wedstrijd bekend is gelijk opgeven.. en als je graag nog ergens wilt starten gewoon heen bellen wanneer je wilt kan altijd zijn da er nog plaats vrij is

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:12

Zo vroeg mogelijk, tenminste hier in de regio zit alles vrij vlot vol... ik deed meestal 2 maanden van te voren ongeveer.

Maar LET OP: Sinds enige tijd is er een nieuwe regel door de KNHS ingevoerd, waarbij in het vraagprogramma ook een datum '"VANAF wanneer je je MAG inschrijven" moet (of mag ??) worden vermeld..! Stuur je je coupons dan te vroeg op (vóór die datum) dan ben je dus niet ingeschreven (en krijg je ze hopelijk retour gestuurd Verward ).
Dus nu geef ik me gewoon op zodra het mág volgens het vraagprogramma Haha!.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:35

Indoors zitten vaak sneller vol dan outdoors, omdat de hoeveelheid starters beperkt is. Bij outdoor kun je soms makkelijker bijgeschreven worden.

Ik zou op internet al vast de lijsten voor het winterseizoen bestuderen en uitkiezen waar je graag wilt rijden. Daar dan heen bellen wanneer je kan inschrijven en dan zit je er vaak wel bij. Dus zo vroeg mogelijk gewoon.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:38

inderdaad, wanneer je een leuk concour weet, direct bellen Anders kom je nogal eens voor teleurstellingen te staan Scheve mond

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:52

grandeur schreef:
Maar LET OP: Sinds enige tijd is er een nieuwe regel door de KNHS ingevoerd, waarbij in het vraagprogramma ook een datum '"VANAF wanneer je je MAG inschrijven" moet (of mag ??) worden vermeld..! Stuur je je coupons dan te vroeg op (vóór die datum) dan ben je dus niet ingeschreven (en krijg je ze hopelijk retour gestuurd Verward ).

Mag, het is niet verplicht. Zelf vind ik het geen probleem om al vroeg de inschrijvingen binnen te krijgen, kan ik het invoeren van de coupons een beetje spreiden Haha!

Maar ik merk wel dat deelnemers zich steeds eerder inschrijven, juist omdat ze weten dat het snel vol zit.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:58

@ AnoeskaB: Okee, bedankt voor de info! 't Is dus niet verplicht, begrijp ik Lachen.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:46

Ik kan me bij het springen soms nog wel een paar dagen van te voren opgeven omdat er heel weinig Z ruiters zijn, maar met dressuur doe ik het wel altijd al vroeg(sowieso een maand van te voren): vooral bij de paarden sta je zo op de wachtlijst.
Maar laatst las ik ook ergens dat je de coupons niet voor een inschrijfdatum(wat Grandeur zei..) op mocht sturen, want dan kwam je op de wachtlijst Verward Lijkt mij juist handig dat je alles op tijd binnen hebt.. maargoed moeten ze ook zelf weten. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:33

soms zitten ze al 1 maand van tge voren vol, soms na een week nog niet vol.......is verschillend, een keer hadden ze mijn coupons niet binnen gehad dus ik verbaast bellen dat ik niet op de lijst stond (1 dag van tevoren) en toen kon ik er gewoon nog bij, er waren nog 4 plaatsen....

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:33

Is verschillend, hier in de regio kan je vaak nog wel een maandje van tevoren opgeven, maar als je 2x kan starten moet je er meestal toch echt vroeger bij zijn. Vooral van de winter.

airbag
Berichten: 62
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Boven Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:35

gewoonlijk ongeveer 4 weken van tevoren, soms kun je je ook iets later inschrijven, maar dat ligt aan de vereniging.