2e selectie gehad en het ging goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

2e selectie gehad en het ging goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 18:20

Vandaag 2e selectie gehad. stond na de eerste selectie nog eerste dus wou vandaag ook wel hoor rijden toen ik gehoord had wie de jury was verwachte ik er niet veel meer van hij heeft altijd zijn eigen stempel mee voor zijn naam en hij is best streng!
maar we gingen het natuurlijk toch proberen Lachen
bij het inrijden was ze wat sloom dus zweepje er even bij en dan is ze wel weer wakker daarna liep ze echt goed!
ik ging met een goed gevoel de proef in. de proef ging ook best netjes vond ik zelf alleen de travers konden beter en de rechter keertwending..
ik op de punten wachten deden ze eerst de eerste punten van de m2 in de 130, 140 zulke punten dus ik verwachtte ook geen goeie punten meer.
mijn vader en ik brachtten eerst Sunbeam even thuis en toen ik terug kwam kwam selena (selenaV) op me af je hebt 161 punten!! ik niet geloven hè! ik geloofde het pas toen ik mijn coupon zag Tong uitsteken
maar was dus eerste met 161 punten!!! Lachen
nu nog 4 en we mogen Z starten

Selena was ook eerste in de m1 met 160 punten!
dus wij mogen allebei starten op de Friese Kampioenschappen! Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:22

wow!!! Super hoor!!! Blijf nog maar lekker lang op de pony's rijden, want ik vrees voor later; jullie als concurrentie Nagelbijten / Gniffelen

Allebei heel veel succes bij de Kampioensschappen!!!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 18:25

haha dankje Lachen
paardje staat al in de wei Knipoog twenter friesje Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:44

Hey heb je nog gehoord hoe het met Grietje ging? Ze hadden de coupons verwisseld niet? Ze had goed gereden en kreeg een ingevulde coupon van iemand die slecht gereden had!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 18:54

nee niets van gehoord... vertel eens iets meer

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:03

Heb je gpbt Haha!

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:42

Jah daar weet ik ook nix van..
Jaah het ging goed!:P..nou op naar de fk:). HAd 162-2=160:P had mn zweep nog in de baan Tong uitsteken hahaah met halthouden grote(in het begin) en hij toeterde en ik huh ik kan geen verkeerde proef rijden want dit is het begin haha dus ik ooh s h i t mn zweep haha:P.. dus -2. Maar ik had wel als enigste van alle m1ners een winstpunt Hyper! ben zo blij:).. heb nou 13 of 14 in de m1 en wil graag m2 starten alleen dat kan pas naar de friese die op 13 en 14 augustus gereden zullen worden. Envolgens mij ponys op de vrijdag de 13e Boos! hehe..ik zal dan wel weer ongeluk hebben Tong uitstekenHihihi kimmy mijn paardje(enter) staat ook al in t weilandje klaar voor later maar dan ben ik nog lang nog nie op t niveau dat jij rijdt..haha Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:55

Netjes hoor, niet iedereen haalt zulke punten in de M, zeker niet op selecties! SeleaV, ook jij gefeliciteerd, wel zonde van die twee punten, maar jij kon ze gelukkig missen!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:33

He gefeliciteerd Hedwig (en Selena!), ik zie jullie dan wel op de Friese want ik heb me met Raf gister ook geselecteerd voor het springen! Haha!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 07:49

hee cool!! en hoe heb je de dressuur dan gereden?

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:32

gefeliciteerd OK dan!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:09

ik heb me voor de dressuur niet geselecteerd. stond vorige wedstrijd (1e sel) als eerste reserve (7de) maar heb gister erg slecht gereden 147. met inrijden was ze heel braaf, maar ze durfde op het natte gras niet naar de middendraf. dus sprong ze in galop. en toen dacht ik het word niks meer dus heb maar ff gauw afgereden. stond toch nog 12 van de 22 Verward

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:25

Goed hoor Hedwig!!! Werd er streng gejureerd of gewoon niet zo goed gereden? De pony's is inderdaad op vrijdag de 13e... Wil je ruilen van dag? Schijnheilig Ik kan misschien niet meerijden omdat paarden de 14e is, dan moet gaat ze misschien naar Ermelo voor de keuring... 't Is een pony dus opvallen zal het niet Haha! Haha! Haha!

En Alike, ook al gaat er een onderdeel mis, volgende keer gewoon netjes doorrijden hoor!!! Als je de andere dingen netjes rijdt dan haal je die paar onvoldoendes zo weer helemaal op! Er zitten zoveel figuren in stap en draf in en ook veel overgangen (halthouden, stap-draf-stap etc) daar kan je pas veel punten mee halen!!!... En die overgangen ga je nu hard mee bezig toch? Haha!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 12:33

haha alike bij mij gaat ook zo vaak een onderdeel mis dan krijg je een 4 of lager als je de andere onderdelen weer goed rijdt kan je nog hoog halen. ik heb ook meestal wel een 4 in de proef zitten.

joyce ik vond zelf dat alle M2ers goed reden. ze waren zelf ook allemaal tevreden over de proef!
wel jammer voor je dat je niet starten kan ... wil wel ruilen hoor Knipoog

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:44

HedwigG schreef:
hee cool!! en hoe heb je de dressuur dan gereden?

Ik stond dus 7e gedeeld met Alike en nog iemand(vorige x 159 punten), maar nu ging het gister niet super(ik heb haar ook maar een paar daagjes getraind omdat ik met m'n voet zat Verdrietig ) en het kon stukken beter. Ik had 152 punten en sta nu gelijk met Alike en nog 2 anderen 12e met 46 plaatsingspunten. Maar ik ben al zo blij dat ik met haar mag springen, mag ik met Raf en Kim vrijdag! Haha! Cool Eigenlijk wou ik liever dressuuren en springen met Raf, maarja je kunt niet alles he Tong uitsteken . Weet jij toevallig ook wie er allemaal meedoen in het Z en ZZ springen bij de pony's? Ik ben namelijk aan't twijfelen of ik Z of ZZ start daar, maar ik wil eerst graag weten wie er Z en wie er ZZ starten, kijken waar ik het meeste kans maak! Tong uitsteken Haha!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:19

Nou ff denken. Van mijn kring (Tusken waad en klif) denk ik Yvonne Philipse Z en Marriet Hoekstra ZZ.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:41

Hmm die zijn beide wel goed Boos!. Ik heb nog nooit tegen Yvonne gereden, maar die kan volgens mij bloedsnel. Ik moet nog maar evne goednadenken waar ik wil gaan starten. Iig bedankt! Lachen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:27

Joyce niet alleen dat ging fout, maar het was de druppel. eerst met halthouden stapte ze in een kuil (baan zat vol kuilen) en kwam scheef weg stappen ging scheef ze wou toen niet aandraven. en ze was gewoon dwars. ook was 1 hoek blubber, als je dan wat naar binnen wou zaten daar 2 kuilen. dus had het echt gehad. had ook alleen maar 6jes en 5en en 2 4en. maar woensdag beter. En dan maar hard aan de overgangen aan het werk.

wel goed hoor Hedwig dat je mee mag doen.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:29

nou dan had je inderdaad een pechproef Knipoog Succes op je volgende wedstrijd!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:57

dank je

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:53

Ik ga nu ook M springe op de friese kampioenschappe en dus M1 dressure Tong uitsteken.. moet misschien met het springen tegen hedwig..ahhaha Tong uitsteken loll hé hedwig Tong uitsteken

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:17

marije.. heb jij je wel opgeven met kim?omdat je twijvelt als je Z of ZZ wil starten. moest voor gister!

selena.. mijn moeder heeft me niet opgeven met marijk omdat we dan een trailer er bij moesten huren en ik haar nu toch niet vaak kan rijden ivm met verhuising winterkampioenschappen zien we wel weer.
ik start sunny wel gelukkig Lachen

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:49

ik heb meteen even in je profiel gekoekeloerd en ik wil even zeggen dat ik het superknap vind wat je met sunbeam presteerd. 22 jaar, loopt in manege lessen en dan doen jullie dit ook nog "even" super gefeliicteerd. veel succes in de toekomst

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 22:36

dankje wel!! tsja ze is wel 22 maar zo gedraagt ze zich niet. laatst waren we nog met haar op de kliniek en daar dachten ze dat ze 5 was

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:51

HedwigG schreef:
marije.. heb jij je wel opgeven met kim?omdat je twijvelt als je Z of ZZ wil starten. moest voor gister!

selena.. mijn moeder heeft me niet opgeven met marijk omdat we dan een trailer er bij moesten huren en ik haar nu toch niet vaak kan rijden ivm met verhuising winterkampioenschappen zien we wel weer.
ik start sunny wel gelukkig Lachen

Ja ik heb me in het Z opgegeven(gemaild naar je moeder) maar ik start nu wel Z en dan nog een paar indoor/outdoor wedstrijden ZZ. Als het goed is, sta ik dus op de Z startlijst.. Of is je moeder mij vergeten? Tong uitsteken