noodweer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

noodweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 14:09

gisteren hadden wij op stal een bbq. Omdat ik en een andere meisje geslaagd was. Overdag was het bloedje heet. We moesten alle tafels en stoelen van zolder halen die lagen 10cm onder het stof tussen de spinnen en muizen. Maar goed. "smiddags alles afgespoten en alles klaar gezet. We wisten dat er kans was op onweer en regen.
Ik stond in de wei bij de paardjes en het werd ineens echt pikdonker en het begon al te onweren. Snel bij een paardje de vliegendeken afgehaald. Net op tijd want ik de verte zagen we al zandstormen ontstaan. Wij snel terug na stal rennen. Het begon kei hard te waaien,te regenen,en te onweren. Gelukkig stonden de stoelen en tafels onder een afdakt. Dus konnen bij lekker bbq.
Toen we klaar waren en het was droog gingen we bij de rijbak kijken en die stond helemaal blank. Ik zei kom trek je schoenen uit. We waren namelijk in een melige bui dus wij met ze 5en als een gek door die rijbak rennen door de plassen op blote voeten Haha! . We zaten van top tot teen onder de modder.
Maar goed het was een geslaagde avond

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:35

Ja bij ons was het de heledag lekker weer.Ik heb nog lekker gelongeerd,en met niels in het weiland zitten relaxen.Maar tegen een uur of 6 werd het me toch donker.Ik moest ook alles snel naar binnen doen.De was enzo.Maar jullie hebben dus de bak omgetovert in een peuterbadje?hahaaa lekker verkoelend.Maar jullie hebben dus nog wel kunnen bbqen.En is de bak alweer een beetje droog nu?

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 14:40

ik weet het niet ik ben nog niet na stal geweest. Maar ik zal er zo eens heen fietsen. Iedereen vond het doodeng als dat onweer maar ik vind dat echt zo gaaf om te zien vooral als je buitenaf zit. Prachtig. Jammer dat ik mijn fotocamera was vergeten. Een mooi plaatje een pikzwarte lucht met doorvoor de paardjes

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 15:21

Onweers plaatjes zijn indd mooi.
bij ons regende het ook bijna de hele dag.

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 15:36

bij ons in katwijk was het ook noodweer,toen het weer een beetje droog was, in de auto gesprongen en even bij avanti gaan kijken nou die waren met z,n allen de schoolslag aan het doen hihi!!!

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:03

Bij ons kwam de bui pas na zevenen, maar het was idd mooi om te zien!
Donkere luchten en prachtige bliksemflitsen!!
En trouwens;een modderbad is heel goed voor je huid hahaha!

Miesje

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:50

Dus dat was de achterliggende gedachte bij Thomas.
Die zat vanmorgen onder de bagger.
Goed voor de rimpels zal ie gedacht hebben...

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 16:58

haha me voeten zijn weer lekker zacht van de modder. haha alleen me moeder was niet zo blij want ik had een nieuw wit truitje aan die helemaal onder de modder zat Haha!