Mannen met sieraden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Mannen met sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 12:43

Wat vinden jullie ervan als mannen sieraden dragen?

Ik ben daar persoonlijk meestal niet zo van gecharmeerd. Een (trouw)ring ok, oorbel kan ook nog een functie hebben als je homo bent Knipoog maar verder hoeft het van mij niet zo.

Sommige kettinkjes gaan nog maar bij voorkeur niet meer dan 1 en dat moet dan wel een mooie zijn, een beschaafd hangertje eraan kan, maar vind ik al snel verwijfd staan.

Mannen met van die gouden kabels om hun nek spreken mij totaal niet aan! (meestal is het ook een bepaald type man dat er zo bij loopt)

Waar ik ook eigenlijk altijd op let zijn horloges, is een tic van mij, ik kijk graag wat voor horloge iemand om heeft. Zegt een hoop over de smaak van die persoon, die kijkt er immers meerdere keren per dag naar en moet het dus wel mooi vinden.
Van die digitale horloges met 1001 functies en biepjes hoeven van mij niet zo.

Piercings mogen van mij achterwege blijven. Tattoos ook.

Nulla tenaci invia est via


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:50

Sierraden, brrr. Nee, niets voor mij. Heb overigens sinds ik een GSM heb ook geen horloge meer, irri dingen.

Kettinkjes vind ik irritant en lelijk, ringen lelijk, irritant en gevaarlijk. Vriend van me is een keer met z'n ring ergens achter blijven haken, is nu dus een vinger kwijt.. Geen ringen voor mij dus, brr...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:54

Hier even een antwoord van een man met een hanger Haha!

Ik ben zelf niet zo'n type wat van alles om zijn nek draagt maar vijf jaar geleden heb ik een zilveren hanger gekocht op Kreta. Deze hanger heeft een archeologische waarde. Het is namelijk een afdruk van de 'disc of Phaistos' en heeft inscripties die nog niet helemaal ontcijferd zijn en intrigeert mij daarom zeer. Ik heb hem al vijf jaar om mijn nek hangen en is dus een stukje van mijzelf geworden.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat een sieraad niet alleen wordt gedragen door mannen om op te vallen, maar het heeft ook een bepaalde waarde voor die persoon... net als die hanger voor mij een waarde heeft. Ik loop er ook niet mee te koop. heb hem zelfs vaak onder mijn kleren zitten.

Een grappige bijkomstigheid is echter wel dat (voornamelijk vrouwen die ik niet eens ken Haha!) men als men die hanger ziet errug nieuwsgierig zijn wat het nu eigenlijk is en er meteen naar vragen...
Laatst bijgewerkt door Maarten op 23-02-02 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Re: Mannen met sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:56

Margreet schreef:
Mannen met van die gouden kabels om hun nek spreken mij totaal niet aan! (meestal is het ook een bepaald type man dat er zo bij loopt)


Mijn broer heeft ook zo'n gouden kabel om zijn nek.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:19

ieieh!
die dikke gouden kettingen vind ik erg!
sommige armbanden gaan nog.. (...) maar verder..... nee.
Ooorbellen houd ik ook niezo van eerlijk gezegd...


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:39

@Maarten
Dus zo'n hanger is om vrouwen onder je Tshirt te krijgen? Da's op zich wel weer het overwegen waard *LOL*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:46

mijn vriend heeft een relatie ring, ik heb er ook 1. voor de rest heeft ie alleen een mooi horloge van pulsar, dus niet zo'n bliebding.
zijn oude horloge heb ik van hem gekregen, ook een heel mooi ding van rodemont.
dit zegt dus eigenlijk wel iets over wat voor smaak hij heeft


groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:52

ik vind het zelf zeker wel kunnen, het ligt er ook per persoon aan met welke intentie hij hem om heeft.

Ik zelf heb een dun goud kettinkje om, voor mezelf, omdat ik het mooi vind, denk als je mensen vraagt die hem hebben gezien dat hij niet eens echt opvalt. Deze heb ik overigens altijd onder mn kleren, dus echt alleen voor mezelf, alleen in zwembad ofzo zou je hem zien

Daarnaast heb ik ook vaak zo'n ketting om met van die balletjes en staafjes.. (zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven) en die heb ik wel over mn kleren heen, vind ik gewoon een mooie toevoeging.

Het hangt naar mijn mening dus echt heel erg af van:
- Wat voor ketting het is
- Met welke intentie de ketting gedragen wordt

Wanneer het gewoon een beschaafde ketting is en niet wordt gedragen zo van:"yo yo yo zie mij met mn coole ketting!" vind ik sieraden bij mannen best mooi.

Hetzelfde met armbanden en horloges (al draag ik die ook niet meer sinds ik een mob heb)

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 14:40

een goud kettinkje kan nog wel,maar dan moet het wel staan.
Ringen vin ik niet zo mooi staan. Piercings hou ik niet zo van, maar als een leuke jongen een piercing heeft ga ik hem niet daarop afwijzen. En een ringetje in het oor mag ook nog wel, zolang het er niet al te uitziet.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:32

Margreet, ik ga helemaal met je mee. Ik houd ook niet van mannen met kettingen e.d. brrrr........
Een ring en een horloge en dan houdt het op.
Trouwens, ik kom zelf ook niet verder dan een ring en een horloge Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:39

mannen met sieraden, hebben ook vaak coupe soleil, matje, foute leren jas en verkeerde trui met allerlei opgenaaide stukken. Als tijdverdrijf rijden ze in hun iets te oude porsche elk weekend naar Zandvoort.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:44

Ik hou ook niet zo van sieraden bij mannen tenzij het subtiel is.

Tip: neem nooit een vriendje zonder horloge want die komt standaard te laat en denkt dan dat hij een excuus heeft *LOL*
(mijn vriendje heeft geen horloge)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:46

BartVB schreef:
Dus zo'n hanger is om vrouwen
onder
je Tshirt te krijgen? Da's op zich wel weer het overwegen waard *LOL*


Zolang dat werkt, werkt het... totdat die hanger in de klit komt te zitten met je borsthaar... Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:49

hahaha die is goed...

Ik vind een kettinkje van schelpsteentjes nog wel leuk, of een leren veter met een of twee kralen ofzo. Beetje 'surfer' achtig, ligt er wel aan wie het draagt...

Verder houd ik ook absoluut niet van een grote gouden schakelketting en armband..

Maar mocht de man himself erg smakelijk zijn neem ik dat kettinkje er wel bij hoor Extreme duivel

Iets wat helemaal erg is: zo'n relatiehangertje. Ooit een vriendje gehad die voor mij een zilveren had gekocht en voor zichzelf een gouden (je dacht toch niet dat ik die ging betalen voor m Knipoog ) Maargoed, vond het afschuwelijk. Echt zo'n halsband idee, 'die is al bezet' ... Nog ergere bijsmaak was het feit dat hij een hele verzameling gouden hangertjes had in z'n kamer, 'ilse' 'janita' en dus later 'Laura' ugh...... Nooit meer!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:54

Of zo'n joekel van een zegelring, goud met een zwart plaatje, en dan een beetje verstrikt in de haren op de vinger van de drager... ieieieiek!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:15

Soms vind ik een piercing ofzo wel stoer staan. En kettingen/ringen die je van anderen hebt gekregen moet je ook om doen vind ik. Heb wel een keer een bericht gelezen over een courier in New York ofzo, die met z'n wenkbrouwpiercing achter een antenne van een taxi was blijven haken, had wel geen wenkbrouw meer over *LOL* dan denk ik dus wel van: waar ben je mee bezig? Zou het zelf nooit doen denk ik maar soms vind ik dat wel stoer staan. De meeste doen het echter om stoer eruit te zien en niet omdat ze het mooi vinden en dat is jammer want daardoor wordt er ook anders naar die dingen gekeken denk ik...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:35

Brrrr,
inderdaad!
Sorry voor de zegelringdragers, want dat vind ik dus echt het toppunt van afstotelijkheid!!! Misselijk

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:20

Mij man heeft dus een dunne , maar wel hele mooie Knipoog , gouden ketting van mij gekregen, die hij altijd gewoon onder z´n kleren heeft, dus niet echt opvalt. Verder z´n trouwring en een heel mooi horloge Lachen .
Oorbel vind ik maar bij heel weinig heren leuk staan en dan eigenlijk alleen tot een bepaalde leeftijd; als ze wat ouder worden, vind ik het er "affig" uitzien }> !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:37

Gouden ketting? mwah, als ie onder z'n tshirt zit...
Oorbel? eh, nee...
Zegelring? doe maar niet...m'n stiefvader heeft er ook een, en om ook maar enige gelijkenis met hem te vertonen, is niet zo best Schijnheilig
Een trouwring? Tja, tuurlijk het hoort zo,maar ik vind zelfs dat niet altijd mooi staan..

Was er nog meer?

O ja, een horloge... Tja, ik ken alleen maar jongens met een bliep horloge, of met een mobiel..
Ik ga voor de mobiel... Knipoog

Groetjes Nienke

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:40

Jakkes, ik houd daar dus ook helemaal niet van!
Mijn vriend heeft een nette, beschaafde, smalle ring om (dezelfde als ik om heb) en een horloge. Een leuke sportieve met klitterbandsluiting, zonder friebeltjes en freubeltjes.

Zelf houd ik ook niet van sieraden, overdaad schaad, kerstbomen-idee.
2 smalle ringen, een horloge en standaard een medaillonnetje met een fotootje van mijn moeder erin (die draag ik altijd onder mijn kleren) samen met kleine zilveren knopjes in mijn oren.
He, draag ik eigelijk toch meer als ik dacht *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:44

Daar houd ik dus juist van..
Oorbel.. Ketting.. armband mag zelfs ook! Vind alles goed. Kwijl
Vind kralenkettingen altijd wel gaaf bij jongens maar gouden kettingen ook wel. Maar geen zilver bij jongens. Misselijk Oorbelletje vind ik ook altijd gaaf liefst nog 1 boven in t oor wenkbrouwpiercing mag ook wel bij sommige Kwijl en nog een lekkere tepelpiercing haha! Cool

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:56

Nathalie schreef:
Daar houd ik dus juist van..
Oorbel.. Ketting.. armband mag zelfs ook! Vind alles goed. Kwijl
Vind kralenkettingen altijd wel gaaf bij jongens maar gouden kettingen ook wel. Maar geen zilver bij jongens. Misselijk Oorbelletje vind ik ook altijd gaaf liefst nog 1 boven in t oor wenkbrouwpiercing mag ook wel bij sommige Kwijl en nog een lekkere tepelpiercing haha! Cool


Tjee, ben ik ff blij dat ik het vriendje van Nathalie niet ben, je zou al dat goud maar moeten dragen.... Tong uitsteken Knipoog

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:58

Hahahaha ja zwaar he! Haha! *LOL* *LOL*
Ach het hoeft natuurlijk niet maar het mag allemaal! Cool
Vooral die tepelpiercing mag zeker wel!
Tattoo's hou ik niet zo van.. Maar een klein mooi tattootje mag echt wel. Een chinees teken op zn gespierde bovenarm ofzo! Kwijl

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 00:05

ja zo'n hele dikke koningsketting
stoer man Haha! Frusty Verward Misselijk Tong uitsteken Knipoog

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 01:08

Het allerergst is nog z'on felgekleurd blousje met de knoopje tot boven aan toe dicht en DAN een gouden ket eroverheen bbbrrr Misselijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, YandexBot en 112 bezoekers