Hebben jullie ook alles in 1 kleur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Hebben jullie ook alles in 1 kleur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 18:40

Hey ik vroeg me af of jullie ook alles hiermee bedoel ik halster, dekjes, poetsspullen, touwen bandages e.d. voor jullie eigen paard /verzorgpaard/bijrijdpaaard in 1 kleur hebben. Ik zelf probeer alles in het donkerblauw te krijgen zowel voor mijn bijrijdpony als mezelf zo koop ik ook altijd of er moet geen keuze zijn me jassen, rijbroeken in het blauw. Als ik dan iets koop in een andere kleur dan baal ik daarvan omdat het niet past Bloos al weet ik dat het niet zoveel uitmaakt maar toch.

Ik was wel benieuwd of er meerdere zijn zoals ik maar die misschien ook alles in 1 kleur hebben. Haha!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:41

Ik probeer het meeste wel in dezelfde kleur te kopen ja, voor mijn pony in het rood en voor mijn paard in het groen. Maar dat wil niet zeggen dat al mijn dekjes enz in die kleur zijn, gewoon het meeste....

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:42

jep alles in het paars Haha!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:42

Mijne eene haf probeer ik alles in het lila te krijgen, maar ben nog steeds op zoek naar lila poetspullen.

Voor mijn andere haf heb ik ondertussen allemaal lichtblauwe poetsspullen en binnenkort een lichtblauw zweetdeken en dan moet de rest nog Lachen

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:15

Denk er nooit zo over na, maar nu je het zegt. Ik heb toch wel bijna alles in het blauw, zelfs een blauw onderlegd hoofdstel. Alle spullen kreeg ik erbij toen ik Anouar kocht. Dus heb niet zo veel zelf uit gezocht. En moet zeggen dat blauw hem erg goed staat.

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 20:37

Ja ik vind blauw en met name donkerblauw op elk paard ook staan. Maar rood op een witte pony vind ik ook erg mooi. Wel leuk dat ik niet de enige ben die alles in 1 kleur probeer te kopen. Laatst had ik een grijze rijbroek gekocht helaas hadden ze die niet in het blauw wamnt het was een aanbieding met enkel een paar rijbroeken toen heb ik er ook maar een bodywarmer in het grijs erbij gekocht, zodoende heb ik nu 2 stelletjes.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:39

Nee, heb allerlei dekjes, sommige al behoorlijk versleten, maar nog prima bruikbaar. Rijbroeken heb ik het liefst in een beige of bruinteint, heb ook wel anderen hoor. Hoofdstellen ook wisselend, bruin, zwart. Bandages doe ik niet aan.

Toushie

Berichten: 7268
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:04

mexx heefgt nu alles int blauw van vorige eigenaar maar ik ga proberen om terqoise te krijgen:d

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:10

Nee... Mn zadel en hoofdstel zijn bruin, dekje zwart (western), beschermers blauw, net als mn winterdeken en onderdeken, mn zweetdeken is zwart en zomerdeken bordeaurood. Mn halsters zijn wit en blauw en halstertouw is blauw/wit, de rode ben ik kwijt.
Alle spulletjes voor Rose zijn roze, halster, touw en borstels Lachen

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:12

Het lijkt me wel mooi, alles in 1 kleur, anders word het zo'n circuspaardje Haha!

(wat trouwens helemaal te gek zou zijn, wat zal je opvallen Haha! )

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:15

ik heb 1 volledige set, halster+touw, dekje, bandages, strijklappen, peesbeschermers en een rode poetsset.
Voor de rest heb ik nog een turqoise setje van anky dus alleen dekje+ rondom bandages en een halster+touw
En ook nog zo'n zelfde setje maar dan een dekje van br in bamboo kleur etc.

En ik heb nog een poetsset in het geel, en nog twee andere dekjes en nog een aantal halsters, die dus allemaal niet bij een setje horen Tong uitsteken

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:16

ik ben een allegaartje bij mekaar Bloos! maar setjes en dergelijk heb ik niet. ik merk dat mijn broek helemaal versleten is als een ouwe sok en ik rijd altijd met slobber trui/shirt. enigste in de zelfde kleur is mijn halster en het touw Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:19

MaiNat schreef:
Ik zelf probeer alles in het donkerblauw te krijgen...


Ik ben net zo gek als jij... Bloos

Hoewel ik ook nog wel eens met iets in felblauw thuiskom. Of zwart, bijvoorbeeld als het er niet in het blauw is. Maar de meeste van mijn spullen zijn toch donkerblauw. Lachen

In donkerblauw en zwart voel ik me gewoon het lekkerst. Mijn 'dagelijkse' kleren hebben ook voornamelijk die kleuren.

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:45

Nee, heb een beetje alle kleuren, geloof ik. Ben momenteel wel fan van appelgroen (halster+bijpassend touwtje, dekje, peesbeschermers)

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:48

Debbieremi schreef:
Nee, heb een beetje alle kleuren, geloof ik. Ben momenteel wel fan van appelgroen (halster+bijpassend touwtje, dekje, peesbeschermers)



Clown Lachen nee grapje hoor Scheve mond

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:49

Mithrandir schreef:
Clown Lachen nee grapje hoor Scheve mond



Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Valt best mee, heb lila, zachtroze, blauw, appelgroen, ehhhhhhh, geel en beige. Clown

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:52

Debbieremi schreef:
:D Haha! Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Valt best mee, heb lila, zachtroze, blauw, appelgroen, ehhhhhhh, geel en beige. Clown


Haha Haha! ik vind het juist leuk, hou daar wel van hoor, ben zelf ook missis regenboog Tong uitsteken whaha...

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 22:54

Grappig ben ik tenminste niet de enige die in een rek zit te zoeken naar net die kleur!

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:03

haha Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:08

nee. Mijn paard loopt in een rtjetoe van van-alles en nog wat. (net als het vrouwtje Haha! )

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:10

heb alles verschillend Haha!
bordeau dekje + bandages
gele poetsspullen
blauwe halsters
zwart dekje
verschillende kleuren rijkleding Haha!

maar ik ga nu proberen zo veel mogelijk in bordeau te krijgen Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:11

ach ik doe wel eens eeen poging om alles een beetje indezelfde kleur te hebben, maar dat lukt nooit Haha!
dan zie ik weer een andere leuke kleur...

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:28

Ik heb zogezegde setjes Lachen
zwart met wit onderlegd hoofdstel, witte peeskappen en kogelbeschermers... voor bij mijn knalrode dekje, heb rode bitschijven daarbij

Zwart hoofdstel met geel/groene frontriem voor bij mijn gele dekje, en wederom de witte peeskappen en kogelbeschermers.

Zwart hoofdstel met blauw/witte frontriem voor bij mijn grijze shabrak met reflecterende accenten, daarbij zwarte bandages.. Lachen

AssiejJarig
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:33

grappigg.. ik heb echt heel veel dekjes en bandages, dat ik altijd wel een goed setje bij elkaar heb Haha!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:07

Nee alles is verschillend. En ik heb zowiezo al geen bandages en voor poetsspullen doe ik al helemaal geen moeite...