voel me de laatste tijd zo alleen..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

voel me de laatste tijd zo alleen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-02 23:59

hallo alemaal,
ik voel me heel verrot,ik heb net gewerkt,wil ik me vriendje opbellen,neemt hij niet op.
bel ik hem thuis op,zegt z,n broertje dat hij uit is met vrienden.
dan kook ik van woede.want hij had belooft niet uit te gaan zonder mij,ik wil dan gewoon graag mee.
Ik voel me de laatste tijd zo alleen he,niet normaal.
op werk vind ik het heel leuk,maar zodra ik alleen ben voel ik me alleen.
Ik voel me gewoon in de steek gelaten,alsof z,n vriende belangerijker zijn dan mij ofzo!!!!
ik ga nu gewoon aan de baco ,bouw zelf wel een feestje hoor Huilen Huilen
ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan?!? Verdrietig

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 00:06

Als je je alleen voelt betekend dat meestal dat je steun voor iets nodig hebt en zoekt bij iemand anders. Ga voor jezelf na wat je mist/nodig hebt/ onzeker over bent en ga daar eens over nadenken en bespreken met je vriendje.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 00:22

bedankt,maar dat is het probleem,ik weet het zelf niet,
ik weet dat ik ergens niet tevreden over ben maar weet weet niet wat!?

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 09:10

Misschien ligt het aan het weer (klikt heel raar, ik weet het). Ik heb er zelf ook last van, dat als er weinig zon is en het vaak regent, ik aan alles ga twijfelen en nergens zin meer in heb. Wat bij mij vaak helpt? een zonnebankkuurtje nemen, ff lekker tutten met Jerai, of iets gaan doen met mijn vrienden. Probeer alles ook een beetje positief te bekijken, bedenk hoeveel vrienden je wel niet hebt en je hebt een vriendje etc. Veel sterkte, ik weet (een beetje) hoe het is om je zo neerslachtig te voelen, ik heb er ook weleens last van.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 09:19

Je zit gewoon niet lekker in je vel en dan komt dat eenzame gevoel heel snel om de hoek kijken. Het is net wat Prima zegt.ga eens kijken waar het aan schort op dit moment. Of stort je hart eens lekker uit bij iemand die je vertrouwt, dat lucht ook lekker op.Denk niet ik wil ze daar niet mee belasten want dat is niet zo. Maar je moet het zelf wel aangeven, anderen zien het misschien niet aan jouw. Sterkte.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 10:05

Trouwens ik denk dat iedereen op een punt komt in zijn leven waarbij hij denk: Is dit alles?? Is dit nou alles dat er is??

Jou gevoel zegt het wel wat er niet klopt in je leven. Misschien wilde je alles net wat anders dan zoals het nu is. Maar onthoud: je kan altijd opnieuw kiezen, elke dag. Gun jezelf die vrijheid en dus je geluk, ookal betekend het dat je mensen soms ermee 'moet' kwetsen.

De meeste gaan die ontevredenheid compenseren met de jacht naar geld Zoals ik. Dat houd je bezig.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers