Wie gaat er ook naar Thailand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Wie gaat er ook naar Thailand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 16:14

Toch benieuwd! Ik ga Dinsdag naar Thailand voor 3.5 week eerst een rondreis, en dan nog een weekje in Hua Hin in het Hilton hotel (woehoe luxe!!)
Wie onder ons bokkers gaat ook in deze periode naar Thailand? (20 juli-midden augustus?)
Enne ik ga olifantje rijden natuurlijk Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:09

Ik vertrek binnenkort wel naar Azië maar niet naar Thailand.

Ik ben er een aantal jaren geleden geweest.
Het is echt een schitterend land en je kunt er erg lekker eten Vingers aflikken .

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:14

Ik ben in januari geweest! Mijn vader woont in Thailand (nee is geen Thai Haha! ). Deze zomer ga in niet maar waarschijnlijk volgend jaar voorjaar weer. Ik vind het een heel mooi land en lekker maar pittig eten Tong uitsteken Heb ook olifant gereden.. kan je zeggen dat ik blij was dat ik weer op de grond stond, geef mij maar een paard.

Veel plezier alvast!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:14

Ik ben er 4 keer geweest (aso ik weet het). In Chang Mai en ook in Hua Hin! Wij zaten alleen niet in het Hilton ... Tong uitsteken

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 23:24

hihi verschil moet er wezen he :0 ben vorig jaar en 2 jaar geleden in Indonesie geweest, dus ik ken het klimaat gelukkig al Lachen

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:24

Ik ben er ook 4 keer geweest.
Mijn vader woont ook daar,en nee;ook geen thai!
Hij heeft een nederlands eetcafeetje in Pattaya,daar vertoef ik dus ook altyd..
Veel plezier,en doe de olifanten de groeten van me!

Ir111

Berichten: 11952
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:49

Ik ben dit voorjaar in Thailand geweest en 2 jaar geleden ben ik er 3 maanden geweest. Heb toen vrijwilligerswerk gedaan met olifanten. Lang verhaal maar kwam er op neer dat het een soort ponykamp was maar dan met olifanten. Haha! Supergaaf!

Als je leuk wilt olifantrijden kan ik je aanraden om dat in Kanchanaburi te gaan doen. Daar is het Somnuk Elephant Camp gevestigd. Een plaats waar je een leuke tocht kunt maken èn waar heel goed voor de olifanten wordt gezorgd! Iets wat zeker niet overal het geval is! Het is niet de plaats waar ik gewerkt heb maar ik ken mensen die er werken en het is echt heel erg ok! Overigens is Kanchanaburi zelf ook een leuk plaatsje, veel te zien en doen in die omgeving!

Voor meer info over het olifantenkamp: www.somnukelephantcamp.com

Ik wens je onwijs veel plezier in Thailand toe, maar dat zal wel lukken!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:40

Een vriend van mij die is thailander en gaat ook volgende week naar Thailand ^^

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:06

*lol* thailander *LOL* Geweldig woord Tong uitsteken

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:14

Nouka schreef:
*lol* thailander *LOL* Geweldig woord Tong uitsteken

zo noemen we hem altijd

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:23

Ik ben vorig jaar een maand geweest, en ik wil terug( het liefst vandaag nog) Ik vindt het een geweldig land en ja ook ik heb olifant gereden verder nog met een tijger op de foto en een aantal slangen om mijn nek gehad. Ik heb ook nog een tropisch regen buitje meegemaakt en dat is ook heel apart, het stortregent 5 minuten en daarna schijnt de zon weer (het regent alleen wel zo hard dat de straten gelijk blank staan) Heel veel plezier en ikke is jaloers...............

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:23

ik ga de 29e.. vraag me niet naar welk deel ofzo.. ik heb me er nog niet in verdiept

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:29

Ben er 2 jaar geleden geweest , in Bangkok (shoppen!!!) , Koh Samui en Koh Tao ! Echt zo koel Vork

Veel plezier

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 22:15

Splash, je vond Bangkok leuk Verward ik hoor er alleen maar negatieve dingen over, schijnt een soort 2de Jakarta te zijn (Java, indonesie) en daaaaaar wil ik ECHT nooit meer heen! rotstad! we gaan olifanten bekijken/berijden in Chiag Mai, helaas een vaste rondreis, dus geen speling om ergens anders heen te gaan. (maar blijft een mooie ervaring)

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:18

lowara schreef:
Splash, je vond Bangkok leuk Verward ik hoor er alleen maar negatieve dingen over, schijnt een soort 2de Jakarta te zijn (Java, indonesie) en daaaaaar wil ik ECHT nooit meer heen! rotstad! we gaan olifanten bekijken/berijden in Chiag Mai, helaas een vaste rondreis, dus geen speling om ergens anders heen te gaan. (maar blijft een mooie ervaring)


Ik heb geen idee hoe Jakarta is. Wij hebben toen zo'n stadsarrangement erbij geboekt , dan verblijf je 2 dagen in Bangkok , en dat is echt genoeg !

Ik vond het onwijs leuk om daar te winkelen , vooral op de nachtmarkt , je moet er van houden om af te dingen en zoveel mogelijk nep-merk kleren in te slaan , ik vond het echt heel erg leuk Haha!

Ik vond alleen de stank verschrikkelijk , en de smog die er hing.. de nickname Stink-Stad klopt dus ook echt

2,5 dag Bangkok was voor mij genoeg , heb het er leuk gehad ,maar was blij dat ik daarna op doorreis ging.

Ik wil heel graag nog een keer Kanchanaburi , dat Olifantenkamp , dat lijkt me super OK dan!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 22:23

Ja, met die stank, dat bedoelde ik. veel verkeer, bloedheet etc, niet echt fijn... Dat afdingen is altijd het leukste, ik win het zelfs van mijn vader om dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:27

lowara schreef:
Ja, met die stank, dat bedoelde ik. veel verkeer, bloedheet etc, niet echt fijn... Dat afdingen is altijd het leukste, ik win het zelfs van mijn vader om dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen Lachen


Haha dat verkeer ja... niet normaal ... vooral de hoeveelheid brommertjes *LOL*
En ik win het inderdaad ook van mijn vader, blonde meisjes doen het goed daar bij die Thai-en Knipoog , echt heel erg grappig hoe ze het bij mij deden , ze hadden een rekenmachine en daar moest jij jouw prijs intypen , als hij het niks vond haaldde hij het bedrag weg en typte hij wat in , en zo ging het nog wel even door totdat je echt niks betaalde voor die dingen daar Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:40

Wij vliegen eind oktober naar Thailand gaan waarschijnlijk fietsen van Chiang Mai naar Chiang Rai en dan de grans over naar Loas.

Uiteindelijk komen we via Cambodja weer terug naar Thailand om daarvandaan naar Singapore te vliegen.

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:13

Katja, fietsen ? Bloos! Kijk je wel uit, die Thais rijden als gekken!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:27

Valt op het platteland nog wel een beetje mee.

En het is maar een paar honderd kilometer op de fiets. Tong uitsteken

kadeetje

Berichten: 428
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Wie gaat er ook naar Thailand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:23

ik heb een (aangetrouwde) Thaise nonkel !
waarschijnlijk gaan we in 2007 naar Thailand , Bangkok
om z'n familie te bezoeken