Hebben jullie dat ook weleens...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Hebben jullie dat ook weleens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 11:30

Dat er op internet een advertentie van een paard staat en dat je op slag verliefd word op dat beestje Lovers

Bij mijn zoektocht naar een eigen paard een tijdje geleden had ik dat niet echt Tong uitsteken wel toen ik de foto van Rocky zag, was ik helemaal weg van hem, maar gister was het echt erg hahaha Haha!

Ik was voor de gein op marktplaats aan het rondsnuffelen, ik bekijk altijd eerst de ad's spreken mij die heel erg aan dan pas de foto Tong uitsteken
Dus ik had een ad gevonden wat ik al helemaal geweldig vond... dus ik klikkie op de foto Bloos!
Zie je opeens je droom paard voor je... met nog eens een redelijk betaalbare prijs ook Haha!

maarja... met mijn rug wil ik het risico niet meer nemen dat ik een nieuw paard koop en hem dan weer weg moet gaan doen omdat mijn rug (waarmee het nu trouwens weer veel beter gaat) weer begint op te spelen Scheve mond
grrrrrr... oliebol happends zeggen we maar Haha!

Ik zet de foto van de knollie hier niet op aangezien ik niet weet of die mensen waarvan hij is het goed vinden Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:47

Daarom kijk ik dus niet meer op Marktplaats Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:14

Ik ken dat gevoel heel goed , alleen stond die van mij niet op marktplaats.

Ondertussen is Simon van mij Knipoog , en ben ik alleen maar nog "verliefder" Haha! .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:19

als het aan mij lag had ik nu een stuk of 100 paarden rondlopen waar ik op slag verliefd op ben geworden, palomino's, bonte veulen, andalusiershengsten, stoere friezen.. kortom zowat alle pennydroompaarden Haha! .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:51

Ik heb dat ook zo vaak.

Ik wil dolgraag een eigen paard, maar ik kan het nog niet betalen. Ik heb net een huis gekocht en het slado is de laatste tijd vaak rood. De vaste lasten kan ik nu helaas niet betalen voor een paard laat staan als hij/zij ooit wat krijgt.

En dan ga ik met mijn domme kop toch op marktplaats kijken. Ik heb zelfs al een keer bij een paardje om meer info gevraagd. Zo verliefd was ik. Ik dacht de hele dag aan dat beessie en was elke keer verdrietig omdat ik hem niet kon kopen.

Dus ik probeer marktplaats zoveel mogelijk te vermijden, al vind ik het af en toe erg moeilijk.

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:03

hehe tsja ik kan het kijken op marktplaats gewoon niet laten Bloos
en xkatleentjex: Bij mooi met neusgaten wijd pronkende anda's en lusi's heb ik ook steeds het "hebbe, hebbe, hebbe!!!" gevoel hoor hahhahahaha

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:36

Toen ik nog op paarden jacht was kon ik er juist geen een vinden die me aansprak. Maar toen we pas geleden voor een shet voor me zus gingen zoeken was ik hele dagen aan het internetten voor shetlanders en met geluk want binnen 1 week hadden we Beertje de super shet Haha! Ik denk ook altijd maar dat het juiste paard komt op de beste tijd en soms is er gewon wat geduld bij nodig of is het heel anders dan je had gedacht maar uiteindelijk ook een droompaard.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:14

ja, dat herken ik zeker. Ik ben op dit moment zelfs een beetje verliefd op een prachtig welshcobveulentje..... zucht.... maar mn verstand zegt dat ik het niet moet doen. Ik heb chronisch tijdgebrek dus op dit moment is het helemaal niet verstandig om aan een paard te beginnen....

maar dan aan de andere kant.... hoeveel tijd kost zo'n veulen nou, dat valt best mee.....
maar dan moeten we weer helemaal overnieuw beginnen en duurt het minimaal 3 jaar voor ik erop zou kunnen rijden....
zucht, wat maken we het onszelf soms moeilijk hè

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:46

Ik zag laatst HET perfecte paardje voor mij Scheve mond

En dan voordat je ook maar lief kan lachen naar je ouders is die er al niet meer Huilen

Morgen.
...

Glorie.

Pally

Berichten: 2923
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:37

Ik kijk elke dag op marktplaats. Ik vind het so wie so wel leuk om paarden en foto's van andere mensen te zien. Vooral als ze in de ad zetten dat het een heel bijzonder paard is en dan blijkt die op de foto heel normaal te zijn.

Spanning is wie je denkt te moeten zijn, ontspanning is wie je echt bent.

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 21:17

Pally schreef:
Ik kijk elke dag op marktplaats. Ik vind het so wie so wel leuk om paarden en foto's van andere mensen te zien. Vooral als ze in de ad zetten dat het een heel bijzonder paard is en dan blijkt die op de foto heel normaal te zijn.


hehe ja dat heb je weleens ja Tong uitsteken
Bij mij op stal staat er ook zo'n 'droompaard' te koop alleen gaat die ruim 8000 boven mijn budget haha Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 01:13

ik kijk dus niet meer op marktplaats , omdat ik dan vaak verlieft wordt op die paardjes.. Lovers
maar ik heb nu mijn eigen haffie en daar ben ik dus echt knettergek op Lovers

love of my life!

Pelia
Berichten: 46
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 06:43

Ook ik kijk niet op Marktplaats.
Je ziet een leuk paard waar je helemaal verliefd op bent, maar kunt er niets mee omdat je maar een uitkering hebt snik snik snik

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 07:34

Dat heb ik toch zo vaak!!!niet te geloven!!Maar dat komt denk ik ook doordat ik in januari een pony mag(zal denk k een arabier worden) maar dan zie je steeds leuke voorbij komen en dan denk je*wooow****zwijmel...steeds naar de foto kijken./.....zzzucht Bloos

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 08:29

Ik kijk speciaal naar de valkjes. Hoewel ik al twee keer ben gaan kijken naar een valkkleurige, viel het beide keren tegen. Het 'nadeel' is: ze zijn vreselijk fotogeniek, maar soms ga je kijken en dan mist het paard toch die bepaalde uitstraling, waarnaar je op zoek bent. Of er is iets anders dat je tegenhoudt om hem te kopen (opleidingsniveau, prijs, gezondheid). Het valt in de praktijk, bij mij dus wel mee. Omgekeerd ook: paarden die ik niet zo heeel bijzonder op de foto vond, blijken in het echt toch veel leuker... Een foto blijft toch een momentopname...

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:51

haha ja valkjes zijn idd altijd wel leuk op de foto Tong uitsteken

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:56

Ik heb net nog op marktplaats gekeken en idd er staat altijd wel wat tussen. Ik heb een mooie merrie gezien waar ik bij wil gaan kijken maar heb toch nog twijfels. Zal ik uberhaupt meteen na zorro (gaat 23 augustus naar de paardenkamp in soest) meteen weer een paard nemen, welke stallen wil ik gaan kijken, is dit wel een paard voor mij? Mijn echte droompaarden kan ik helaas ook niet betalen. Net een nieuw huis, op mijzelf wonen voor de eerste keer dus nu zoek ik maar een gewoon lief paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers