pennymeisjes!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
nathalie1982
Berichten: 82
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: 8022( zwolle)

pennymeisjes!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 14:29

ik snap best waarom mijn zusje zegt over het paardje dat ze zielig is.
Dat zou ik dan ook uitleggen!
Het gaat helemaal niet om de wintervacht of dat het paardje er ondervoed uitziet.
Het gaat om de uitstraling van het paard en de meeste van jullie zullen het met mij eens zijn dat de jaarling er nou niet vrolijk eruit ziet.
Een foto is ook een moment opname het kan zijn dat het paard een dag chagerijnig is dat zijn we allemaal wel eens.
Wat mijn zusje dus waarschijnlijk bedoeld met zielig is gewoon dat het paardje er niet zo vrolijk bij staat

Ik zal een voorbeeld geven wat ik zielig vind
Ik wil wel eens weten wie er nu echt een eigen paard heeft en niet over zit op te scheppen je hebt van die verwaande trutten erbij zitten die een heel duur paardje onder hun kont hebben zitten,maar echt verzorgen en aandacht geven ho maar,
Meestal gaat het ze er dan om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen en hebben ze een groom of een verzorgster mee die de paarden verzorgd.
En als het paard dan een foutje maakt op een wedstrijd krijgen ze een pak slag daar schrik je af en toe van.
Want het paard doet niets fout hoor want jij bent diegene die hem stuurt een paard doet niets uit zichzelf.
Tuurlijk als een paard niet luisterd naar je middelen die je geeft dan heeft het verdient,maar als je verliest is dat een rede om het paard te slaan.

Ik vraag me af wat dan beter is een pennymeisje te zijn die heel graag een iegen paardje willen hebben maar gewoonweg niet kunnen betalen omdat het leven al duur zat is, deze meisjes zullen het paard beter verzorgen als iemand de alleen maar op het paard zitten om een wedstrijd te rijden.

Ik zeg dus niet dat alle meisjes en jongens die een duur paard hebben zo zijn,maar je kunt ze er altijd wel tussenuit vissen.
Je moet je dus niet aangesproken voelen als dit dus niet betrekking heeft op jou

groetjes nathalie


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:49

je heb helemaal gelijk OK dan!


sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:50

Citaat:
Ik wil wel eens weten wie er nu echt een eigen paard heeft en niet over zit op te scheppen


Nou ik schep iig nooit echt op. Ja ik ben wel trots op mijn paard. wedstrijden? Ik kijk wel uit ben ik nog niet goed genoeg voor, en paard ook niet. Elke dag wordt paard geborstelt, vanstal gehaald en nagenoeg elke dag gereden of gelongeerd. En ik heb geen superduur paard, maar het is mijn paard en daar ben ik trots op en blij mee. En al moet ik dagelijks er naar toe fietsen, ik doe dat wel. Ben ik ziek? Ik ga wel. Of ik moet echt niet kunnen....Dan is er iemand anders die er voor zorgt. En ja ik ben soms te overbezorgd voor mijn paard.

Penny verhaal? Denk het niet want een bokker hier geeft mij les, en die weet hoe wij met ons paard omgaan.

Assumption is the mother of all fockups...

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:56

Ja en? Wat wil je hier mee zeggen?

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:58

Ik geloof toch dat het andere topic niet voor niets op slot gegaan is Ziek

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:06

Precies. Het is niet de bedoeling om apart weer een topic te openen om nog even door te zeuren. Op deze dus ook weer een slotje.... Scheve mond


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, DemiSisa, Kellyvanloon en 8 bezoekers