Heb je dat ook wel eens....?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Heb je dat ook wel eens....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 21:21

....Dat je naar je paard/hond/kat enz kijkt en dat je dan nog een keer extra beseft hoe veel je van ze houdt?

Ik heb het best vaak, vandaag weer, ik heb echt heel lekker gereden en mijn paardje deedt heel erg zn best en toen dacht ik al wat heb ik toch een super paardje Lovers .
Nadat ik hem had uitgestapt, schoongeborsteld, dikke knuffel had gegeven en hij zn appel op had , mocht ie weer in het land bijn zn vriendjes.
Ik kan dan echt lang naar hem blijven kijken, en dan denk ik weer: wat houdt ik toch enorm veel van je.

Ik heb een bijrijdster en ze brengt hem uit in de L1 dressuur en M springen bij de pony's. ik ga vaak mee op concours (breng hem zelf uit in de L2 bij de paarden) en als ik hem dan zo in een proef zie met haar, ben ik echt trots op hem! Haha!

Dat geld ook voor mijn hond, die gaat altijd met mij mee naar stal en ze vermaakt zich daar altijd opperbest.
Als ik haar dan weer een rare streek zie uithalen, haar over het terrein zie rauzen met officiele stalhond of op haar rug door het gras zie rollen denk ik ook, wat ben je toch een leuke/ lieve hond. Ze kan je ook zo leuk aankijken, zo lekker bijdehant, vrolijk en uitdagent echt super!! *LOL*

Alle pensiongasten zijn ook helemaal gek met haar en spelen/rennen/knuffelen heel wat af en als ik dat zie denk ik dat is mijn hond(je) en gaat vanavond weer met mij mee naar huis.
Ook mensen die bij ons op stal komen kijken zeggen ook heel vaak, jee wat een leuke hond is dat, en dan komt geheid de vraag wat is het voor kruizing. Ik hoef dan niet eens meer te antwoorden want mn stalgenoten roepen meteen het is een kruizing maar een ras en het is een Wetterhoun Clown .

Ach ja, dat ras is nou eenmaal niet zo bekend maar het zijn echt superhonden OK dan!

even berichtje bijwerken, op deze links kan je een foto van wetterhounzien:
http://www.dogbreedinfo.com/images4/wetterhoun.jpg

http://www.nvsw.nl/index2.html

Ik heb een zwarte wetterhoun en zodra ik de foto's op deze pc heb komen ze (in mijn profiel) op bokt!!
Laatst bijgewerkt door Sharlyn op 13-07-04 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 21:27

ja dat heb ik ook vaak hoor Haha! vooral met m´n katten de meeste vinden ze er zo leuk uit zien zeggen ze dan.. of bv als je met iemand loopt die ook een hond heeft en die wilt niet luisteren terwijl die van mij ineens perfect luistert terwijl hij dat normaal nooit doet Haha! maar dan ben je gewoon trots op ze!

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 21:39

sommige mensen hebben gewoon been plezier met hun dier... maar ikke wel Haha! ik heb dat ook super vaak en vooral als ze je herkennen... dna krijg je een kick van... ja, ze houdt toch ook van mij Lachen

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 21:49

Dat zijn DE momenten...toch?

Voor mij in ieder geval wel, lekker van genieten. *LOL*

Die koppies vd shets, die tevredenheid die ze vaak uitstralen, s'winters zak ik soms tot mn knieen in de blub, maar die oogjes zorgen ervoor dat je dat niks kan schelen!

Soms lijkt het alsof ik mn paard hard op hoor denken, alsof ik de blik in zn ogen kan verstaan, dat gebeurd zo af en toe, alsof ik op de 'letter' nauwkeurig begrijp wat ie bedoeld. Daar kan ik een maand op teren zo blij wordt ik ervan, ook als ie iets negatiefs te melden heeft, dat is niet leuk, maar ben blij dat we elkaar zo goed verstaan, daar ben ik trots op.
Ik denk dat ie niet van mij houd zoals ik hem van hou, maar hij waardeert mijn inzet en genegenheid en wil mij daar een hoop voor terug geven. Lovers

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:51

bijna iedere dag weer! Dan zie ik Evelien of mijn hondje staan...en dan kijken ze (voor mijn gevoel dan) zooo lief!!!Dan moet ik ze gewoon toch nog even een extra knuffel geven..en dus met mijn schone schoenen door een modderige wei Schijnheilig

Camm
Berichten: 14
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:17

jaahh dat zijn echt mooie momenten Hoewel ik dan ook vaak meteen bezorgd ben of alles wel goed met ze gaat (paard 2 katten ..enz)
Maar dat neem ik graag op de koop toe!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:11

Oja zeker heb ik dat.
Ik heb twee katten en een paard maarals ik ze zie dan smelt ik gewoon van geluk.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:13

heb ik ook zo nu en dan jah Haha! hoe domme actie ze ook doen, op dat moment vind je ze uber lief *LOL*

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:31

Heb ik ook wel eens, zeker als hij zich eerst braaf laat vangen in de wei... Knipoog Maar soms denk ik echt van... Wat moet ik toch zonder die twee Lovers

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:46

Ik denk dat iedereen dat wel heeft met zijn of haar dier.
Ik iig wel met mijn paardje Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:50

Dat zijn idd de momenten waar je het voor doet Lachen. De momenten waar ik echt zo verschrikkelijk van kan genieten.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:30

aah dat heb ik ook vaak Lachen

als Sloeber weer eens wat uit haalt heb ik echt zo iets van: ach wat is t toch een liefie Lovers

vandaag bij Pharaon had ik het nog.
de hoefsmidt was geweest en dan rijd ik nooit dezelfde dag! ik laat hem altijd een dag op weide dan zodat ie ook weer kan wennen he Knipoog

en ik liet hem los hij kwam eerst even knuffelen. toen gaf ik hem een zacht tikje op zijn achterwerk en toen ging ie er in galop vandoor! ging ie allerlei gekke sprongen maken enzo! toen ie uitgedold was (en ik ondertussen al buikpijn had van het lachen. er zaten echt rare sprongen tussen *LOL* ) kwam ie naar me toe draven Lovers toen had ik echt zo iets van:
jou doe ik nooit weg! ik hou zielsveel van je kleine duivel Lovers

gelijk cissie zei: dat zijn dé momenten!

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:20

ja, zeker, met Pepper, en m'n hondje... Lachen Lovers

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:16

jazeker,ik heb 4 katten en nu inmiddels nog maar 1 rat.
maar hetzelfde heb ik als ik naar de foto's van mijn overleden hond&kat kijk

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 12:53

jaa tuurlijk! Bij Snoopy, mn hondje Haha!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:18

Ja, zeker wel!
Vooral bij Tyrano. Ik was met hem gestopt. Heb 'm 6 weken niet gezien (bewust gedaan). Ik zie hem, krijg spontaan spijt. M'n hart liep over. Ik ben inmiddels weer terug en zulke momenten heb ik wel een paar keer per dag.
Ik weet het, erg penny Bloos Haha!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:04

ooh.. zulke momenten heb ik ook .. als ik alles voor sheronit doe.. dan merk ik ook dat sheronit.. dit ook terug doet..

sofieke
Berichten: 79
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:38

hallo,

die momenten heb ik heel vaak.
mijn paard hinikt naar ma als ik kom en ga.
zo ben ik telkens in de wolken als ik er ben.
ik ga ook vaak gewoon op de weide zitten en naar hem kijken, dan komt hij ook naar me likjes (laat die -jes er maar al af Haha! ) geven.
hij laat mij ook ni met rust, dat ik totaal niet erg vind.
't is een schatje en zou ni zonder kunnen.
Ach gut

sofie

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 13:53

Oh dat heb ik heel vaak hoor. Ik keek vandaag naar mijn pony die in de wei stond te luieren en ze keek me met dat prachtige koppie vrolijk aan. Wat een heerlijk beest ben je toch dacht ik toen.

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:01

ik kijk naar mijn katten en denk dan: Oh nee, als zij dood zouden gaan zou ik niet weten wat te doen...
Ik vind het nogal beangstigend als het om oudere dieren gaan.
Maar met Sancho heb ik ook geregeld van die momenten dat ik zeg: waaauw, superpaard dat je bent!