[verhaal] Mijn paard en ik.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

[verhaal] Mijn paard en ik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 09:28

het is eerder een penny verhaal komen wel meer vervolgen Scheve mond
------------------------------------------------------------------------
Ik lach in bed en staarde naar het plafon.Ik glimlachte.Morgen zou ik eindelijk mijn eigen paard krijgen!!Ik wou dat het al zo ver was,de tijd ging er niet sneller op.Ik ging zavond's vroeg naar bed,op de hoop dat de tijd sneller zou gaan.Maar naar een paar uur sliep ik nog niet.Ik had kriebels in mijn buik.Mijn ouders sliepen al.Ik ging naar beneden om wat te drinken,later viel ik in slaap.
---------------------------------------------------------------------------
Let niet op de taal fouten Bloos


Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:12

Ik heb niet de drang om door te lezen en als je zelf al weet dat er spelfouten staan verbeter ze dan ik vind het niet echt een leuk verhaal sorry

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:13

Nee ik vind het ook niet leuk sorry..

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 10:18

dus ik hoef niet verder te gaan

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 10:20

paardenfan11 schreef:
dus ik hoef niet verder te gaan


ik dacht ook al dart het begin niet leuk zou zijn.

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 11:07

ik doe toch voor alle zekerheid de rest dat ik bij verzonnen heb.

Toen ik de volgende ochtend wakker werd,voelde ik een koude harde grond.Ik was zeker in slaap gevallen toen ik drinkte,er lag oo keen grote plas water op de grond. En toen werd alles me weer duidelijk.Ik krijg vandaag mijn paard!! Ik stond op en ging de keuken in.Ik maakte eerst de natte plek schoon en daarna ging ik ei en toast maken voor mijn ouders.Ik liep met het dienblad naar de slaapkamer van mijn ouders.En zette het op het nachtkastje en sprong op bed.'Mam!! Pap!! Wakker worden.wat is er nou weer?'vroeg haar vader.'Ik krijg vandaag een eigen paard!! kom nou.. Willen jullie alsjeblieft je ontbijt op eten en je dan gaan aankleden?'vroeg ze poeslief.'Ja,we komen er zo aan'bromde vader.Hij ging rechtop zitten.Zijn haar stond rechtop en piekte alle kanten uit.Óké pap!!'riep ze terwijl ze weg liep.Haar ouders keken elkaar aan'jaja we moeten vandaag haar paard kopen'zeiden ze in koor.Ze gingen gauw eten en aankleden.'Héhé daar zijn jullie eindelijk'zei ze ongeduldig.'Pap? heb je die trailer gehuurd?vroeg ze.'Ja schat'antwoorde hij moe.'Gaan we dan nu?'vroeg ik vol ongedult.'Ja'zei moeder.En ze trokken onze jas aan en stapten in.Vader starte de motor.Het leek een eeuwigheid te duren voor dat ze er waren.'Kijk,pap!!neej daar!!'zei ze ongeduldig.

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:21

Nou ik vind het wel een leuk verhaal van mij mag je wel verder schrijven!!!

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:21

Drinkte Verward
Vind het nog steeds niet leuk en heb echt geen drang om door te lezen

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 11:24

emsie schreef:
Nou ik vind het wel een leuk verhaal van mij mag je wel verder schrijven!!!


gelukkig...
ik heb vanavond denk ik wel een nieuw vervolg want ik kan dat vanmiddag niet doen awant ik ga naar hellendoorn Knipoog

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 11:25

ilovespony schreef:
Drinkte Verward
Vind het nog steeds niet leuk en heb echt geen drang om door te lezen


sorry heb iets met taal
maar ik snap je niet waneer zou jij verder lezen dan?
want dat weet ik natuurlijk niet Bloos!

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:28

Als er iets spannends gebeurd zou ik door lezen sorry als ik een beetje vervelend overkom ff oftopic:je bent op de zelfde dag jarig als mij Tong uitsteken

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 11:36

ilovespony schreef:
Als er iets spannends gebeurd zou ik door lezen sorry als ik een beetje vervelend overkom ff oftopic:je bent op de zelfde dag jarig als mij Tong uitsteken



maar er gebeurd nog wel iets!!
maar in het begin nog niet!!


paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 12:20

Haar vader had naar een mooi wit paard staan kijken.Maar zijzelf keek naar een verwaarloosde pony.'Pap moet je nou zien wat zielig!!'zei ze vol medeleven.Ze liep naar de pony en aaide haar.'Mam,pap moet je zien mag ik er alsjeblieft twee?'vroeg ze smekend.'Neej liefje,dat kan niet'.zei haar vader.'Maar waarom niet?Omdat we hadden afgesproken voor één paard niet twee'. 'maar..'begon ze. maar haar vader viel haar in de rede 'niks te maaren schat sorry maar dat kan niet'.zei hij.'Maar waarom kan dat niet?'vroeg ze.'Je kiest er één of je krijgt er helemaal geen.Begrepen?vroeg hij een beetje kwaad.Óké pap'zei ze met tegenzin.'Zo meisje,dus jij wilt een paard?'vroeg de eigenaar vrolijk.'Ja'zei ze.'Dan ben je hier aan het goede adres!! Wil je deze mooie merrie?Je mag haar uit proberen, zal ik haar zadel even halen?'vroeg hij.Voor ze kon antwoorden was hij al weg.Hij kwam terug met de zadelspullen.'Dit krijg je erbij zei hij.En hij wees op het zadel het hoofdstel en een aantal borstels.'Zadel jij haar maar op'zei hij en hij gaf haar de spullen.Ze pakte het aan en ging naar haar stal.En ze dacht moet ik haar nu al proberen terwijl ik haar nog helemala niet ken?Ze maakte de box open en aaide de pony.'Zo lieverd... ik ga je hier weg halen.Wat ben je mooi!!'zei ze.Even later kwam ze de stal uit met een perfect geborsteld en gezadeld paard.'Zo meisje klim er maar op.. wil je een zetje?'vroeg hij een beetje te enthousiast.'éh neej antwoorde ik.En ik stijgde op.Ik merkte dat de merrie nog heel jong was.En ik ging de rijbak in.En ik mocht een uur rijden.Ik dacht toen wow zo lang?En ze kon nog niet zo heel veel.Ze kende alleen maar snelheid.En toen ik klaar was en haar had afgezadeld zei ze 'ik neem haar'.'Goed zo meisje!! Je hebt een goede keuze genomen zei de man.Toen mocht ik haar uit de stal halen en hij zei zacht zodat ik het alleen kon horen tegen mij'je mag het haltster ook houden'.'Dank je meneer'zei ze.En toen ze later weg reden keek ze ook nog even achteruit het raam en ze zag het verwaarloosde ponytje.Ze had heel veel medeleven.Ze zei zacht'ik kom je bevrijden,dat beloof ik.

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 14:11

moet ik nog verder gaan?
of moet ik stoppen?

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 15:48

paardenfan11 schreef:
gelukkig...
ik heb vanavond denk ik wel een nieuw vervolg want ik kan dat vanmiddag niet doen awant ik ga naar hellendoorn Knipoog


id niet door gegaan Huilen
autopech Boos!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:44

Boos! Stoom uit je oren

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 17:52

Monster schreef:
Boos! Stoom uit je oren


als je dat met autopech bedoelt
konden we n ii weg kwam later de ANWB blijkt dat tie het weer doet!!! Boos!
nou en toen was eht al 2 uur dus geen zin meer om te gaan!! Scheve mond

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 20:49

Ze had een kennis bij wie ze kon gaan wonen en haar paard(haar paard heet Angel)en de verwaarloosde pony
neer te zetten.Ze ging in een nacht naar de eigenaar van de verwaarlose pony.Toenze er was keek ze of de kust
veilig was.Ze liep naar de pony toe en haalde haar uit de stal.'Zo lieverd,ik ben mijn belofte na gekomen.Je gaat
veilig emt mij mee'fluisterde ze.De pony was zwak en liep met moeite mee.Het licht ging aan en de eigenaar
kwam naar buiten.'Jij dief!!'riep hij met een boze stem.'Kom terug met mijn pony'scheeuwde hij.
Hij kwam op hun af.De pony gebruikte al zijn kracht en draafde weg.Hij volgde ons nog een tijdje.Maar later
zij hij'die pony is niks waard ik ga maar weer terug'.Ze was zo opgelucht tot ze naar de pony keek.
Ze zag er nog zwakker uit.Toen we er waren bracht ik haar meteen naar haar stal.Toen ze
even in haar stal stond viel de pony om.

wat vinden jullie eigenlijk van mijn schrijf stijle?

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 20:58

ilovespony schreef:
Als er iets spannends gebeurd zou ik door lezen sorry als ik een beetje vervelend overkom ff oftopic:je bent op de zelfde dag jarig als mij Tong uitsteken


enne.. Schijnheilig
hoe oud ben jij dan? Tong uitsteken

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 22:53

geschrokken liep ik naar de pony toe,zag ik wat ik dacht dat ik zag?Ja!!Ze ademt nog!! ik ging naast haar op de grond zitten ik fluisterde'rustig ik bel hulp schat'.Ik pakte mijn mobiel en draaide het nummer van de dierenarts.'M..m..meneer kom zo snel moglijk naar famillie hobben.Ik heb hier een pony net weggehaald bij een eigenaar die haar verwaarloost en ze viel ineens om ze ademt nog...'en ik hing op.De dierenarts kwam zo snel mogelijk.En toen hij er was onderzocht hij de pony.Toen hij klaar was schudde hij zijn hoofd.'Is het erg?'vroeg ik voorzichtig maar ongerust.
Je pony is flauwgevallen,maar het komt goed.Als ze goede verzorging krijgt.maar ik weet niet of het helemaal goed komt.Ze heeft haar vertrouwen in de mens verloren.je zult het rustig moeten aanpakken.
zij moet zijn vertrouwen helemaal terug winnen.dat zal heel lang gaan duren.En even later ging hij weer weg.

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 07:33

paardenfan11 schreef:
geschrokken liep ik naar de pony toe,zag ik wat ik dacht dat ik zag?Ja!!Ze ademt nog!! ik ging naast haar op de grond zitten ik fluisterde'rustig ik bel hulp schat'.Ik pakte mijn mobiel en draaide het nummer van de dierenarts.'M..m..meneer kom zo snel moglijk naar famillie hobben.Ik heb hier een pony net weggehaald bij een eigenaar die haar verwaarloost en ze viel ineens om ze ademt nog...'en ik hing op.De dierenarts kwam zo snel mogelijk.En toen hij er was onderzocht hij de pony.Toen hij klaar was schudde hij zijn hoofd.'Is het erg?'vroeg ik voorzichtig maar ongerust.
Je pony is flauwgevallen,maar het komt goed.Als ze goede verzorging krijgt.maar ik weet niet of het helemaal goed komt.Ze heeft haar vertrouwen in de mens verloren.je zult het rustig moeten aanpakken.
zij moet zijn vertrouwen helemaal terug winnen.dat zal heel lang gaan duren.En even later ging hij weer weg.



mijn vriendin heeft ook een stukje gedaan:En toen hij er was onderzocht hij de pony.Toen hij klaar was schudde hij zijn hoofd.'Is het erg?'vroeg ik voorzichtig maar ongerust.
Je pony is flauwgevallen, Tong uitsteken

maar moet ik trouwns nog vervolg maken?

EEFIETJE
Berichten: 2999
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:57

jaah doe maar, het is nie heel erg spannend maar het kan nog vast wel leuk worde

[color=#000040]Eefje.. (K) Open je ogen, en Droom! [/color]

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:14

nee ik vind het echt geen boeiend verhaal

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:36

Het leest voor geen meter
let in word eens op de groene en rode streepjes onder woorden, dat betekend dat ze fout zijn.
en; "blablabla.blalbal" leest al helemaal niet fijn Scheve mond ooit van spatie's gehoord?



Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:42

Er klopt helemaal niets van je verhaal

Eerst is het een 'ik'-verhaal, en dan begin je opeens met 'ze'? Om over de spelfouten nog maar te zwijgen..

Verder wel geinig.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers