Ik 'stort' me even in het nachtleven ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:32

Ik heb weleens spierpijn gehad van het dansen Haha!
Danste wel vaker, maar er was toen zo'n dirty dancing avond *zoals hun het noemde Tong uitsteken * en ik ben toen zo vaak door de knieen gegaan dat mijn bovenbenen de volgende dag wel spaghetti leek....en het ergste kwam pas de dag erna, ben echt mijn paard opgekropen Haha!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:50

Een avondje uit is bij mij eigenlijk niet compleet als ik geen dansje heb gemaakt, kortom ik dans altijd.

Maar heerlijk, kijk echt met een glimlach terug op de tijd dat ik voor het eerst uitging, eerste biertje etc spannend!!
Veel plezier en doe gewoon dingen waar jij je goed voelt, misschien krijg je door al die dansende mensen te zien ook wel zin, maar je kunt je ook prima vermaken zonder te dansen!!

Laat je wel even weten hoe het was???

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:08

In het begin dacht ik ook alleen maar aan wat andere er wel niet van zouden vinden, maar daar trek ik me nu weinig van aan Haha!
Gewoon gaan, kijken of je het leuk vind, scheit aan iedereen en lekker doen wat je wilt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:17

Gewoon niet op letten wat anderen ervan vinden!!
Is heel moeilijk weet ik, sta zelf ook wel eens van: ojee, dans ik nu niet raar?? Maar gewoon niks van aan trekken!
Zelf dans ik altijd, vind ik gewoon ontzettend leuk!
Als je dansen echt niks vind, kun je ook gewoon gezellig naar de kroeg gaan!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:24

Omg, ik kan niet zomaar ergens gaan staan ofzo.
Ja, aan het begin van de avond, maar daarna echt niet meer...
Als ik niet gedanst heb voel ik me best eh.. kl*te om het zo ff te zeggen Tong uitsteken

Waarom wil je eigenlijk niet dansen?
Schaam je je? Lukt het gewoon niet? Ben je a-ritmisch? Tong uitsteken
Komen misschien stom over die vragen, maar het is niet kwaad bedoeld Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:30

Je moet je gewoon totaal niks aantrekken van wat andere mensen wel niet van je zouden kunnen denken Haha!

Zodra je dat gaat doen, houd je jezelf alleen maar in, en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ga lekker uit je bol, dansen is echt leuk op de juiste muziek in een gezellige leuke discotheek/danscafe

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:17

schijt hebben aan andere mensen je gaat toch voor je eigen plezier!
ik ga elke zaterdag uit..zuipen en dansen!
ik sta ook wel s stil om gewoon ff mensen te kijken of gewoon even relaxen!!!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:00

De eerste keer gewoon een lekker drukke tent opzoeken, en gewoon lekker uit je dak gaan, echt waar niemand die op je let hoor. En tuurlijk staan er ook mensne langs de kant, je zult toch ook fatsoenlijk je biertje moeten kunnen drinken. Maar echt waar, dansen is ook leuk hor!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:41

Ja hoor, ik ga nog regelmatig stappen. En dan wordt er zeker gedanst. Heerlijk! De hele avond ga ik door. Beetje kletsen, lachen en hoppa de dansvloer op.
Gewoon naar een tent waar de muziek goed is en waar je niet alleen maar bekenden tegenkomt en go with the flow.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:25

Je hoeft niet te dansen als je wil, maar dan kun je beter naar een kroeg gaan ipv een disco (geen entree en meer mensen die niet dansen).
Maar waarom zou je niet dansen? Ik kan absoluut niet dansen, heb geen gevoel voor ritme maar vind het heerlijk om lekker uit mn pan te gaan.
Vroeger deed ik het ook niet hoor, maar hoe vaker je uitgaat hoe eerder het komt.
Maar als ik jou was zou ik naar een leuke kroeg gaan waar ook gedanst wordt, dan voel je je niet raar als je niet danst, maar als je wilt kun je wel.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:28

Hmmm, ik ben eens met een vriendin in Italie uitgeweest, was eoa club met allerlei spiegels en rode bankjes eromheen (waar alléén kerels zaten, we dachten al dat we ergens heel anders terecht waren gekomen Knipoog )
Vervolgens zijn we midden op de vloer gaan staan, heupen los en swingen maar!!! En als er één over de dam is volgen er meer: binnen een half uur stond de hele vloer vol.

Belangrijkste:
- voel je goed over jezelf
- ben je niet te bewust van je bewegingen
- drink een drankje van te voren Knipoog
- maak plezier!!!

Als je maar lol hebt!! Hyper!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:52

Tja, als jij je prima voelt langs de kant, dan is dat toch geen probleem?

Maar toch zegt een stemmetje binnenin mij dat je niet weet wat je mist. Dansen is echt mijn allergrootste passie en ik doe het altijd en overal, op alle soorten muziek dus ik kan me zelf erg moeilijk voorstellen dat iemand het níet leuk zou kunnen vinden Knipoog Waarom probeer je het niet gewoon een keertje? Je kan eerst eens samen met een vriendin thuis leuke muziek op zetten om uit te vinden wat je een prettig ritme vind hebben en lekker met zn tweetjes dansen: begin met je heupen een beetje te bewegen op de maat van de muziek, en dan later gaat vanzelf de rest 'meebewegen'. De tips van Laura zijn ook erg goed Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 08:54

Eliane schreef:
Tja, als jij je prima voelt langs de kant, dan is dat toch geen probleem?

Maar toch zegt een stemmetje binnenin mij dat je niet weet wat je mist. Dansen is echt mijn allergrootste passie en ik doe het altijd en overal, op alle soorten muziek dus ik kan me zelf erg moeilijk voorstellen dat iemand het níet leuk zou kunnen vinden Knipoog Waarom probeer je het niet gewoon een keertje? Je kan eerst eens samen met een vriendin thuis leuke muziek op zetten om uit te vinden wat je een prettig ritme vind hebben en lekker met zn tweetjes dansen: begin met je heupen een beetje te bewegen op de maat van de muziek, en dan later gaat vanzelf de rest 'meebewegen'. De tips van Laura zijn ook erg goed Lachen


Er zijn toch echt mensen die het helemaal 3 keer niks vinden hoor Eliane... Haha! Ik kan er geen plezier aan beleven, dan kan ik het nog zo vaak proberen maar nee... ik vind het gewoon niks, nooit gevonden en zal het ook nooit leuk vinden Haha! .

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 09:56

Ik vind het ook maar niks, heb het idee of zit iedereen te kijken. Ik ga (nog) niet uit, maar op die feestjes van school enzo. Bah Tong uitsteken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 12:13

Schoolfeestjes zijn wel anders vind ik, je kent bijna iedereen, en als je eens gek doet denk je dat de hele school het erna over je heeft Tong uitsteken

Ik ga ook nooit los op feestjes van school, alleen op die waar wij toch de oudstens zijn Haha!
Vorig jaar was dat niet zo en ging ik dus wel los, naja, ik heb het geweten...
Sommig mensen kijken me nu nog aan alsof ik een alien ben...

Maar in een discotheek met niet al te veel bekenden kun je gewoon lekekr je gang gaan

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:49

vikki schreef:
Er zijn toch echt mensen die het helemaal 3 keer niks vinden hoor Eliane... Haha! Ik kan er geen plezier aan beleven, dan kan ik het nog zo vaak proberen maar nee... ik vind het gewoon niks, nooit gevonden en zal het ook nooit leuk vinden Haha! .

Nou ja, dat mag ook: je hoeft van mij niks Knipoog Ik kan het me alleen niet voorstellen dat ik ook maar één dag níet zou dansen: het zit gewoon in mn bloed en zonder mogelijkehid om te dansen zou ik doodongelukkig zijn Maar ik heb het trouwens ook niet alleen over in een disco ofzo hoor: ook stijldansen, jazzballet, showdance, tapdance: I love it Thuis ga ik het hele huis door Haha!

Schoolfeestje waren voor zover ik daarheen ben gegaan wel n stuk minder: altijd die rot-dreun-herrie (*mist de kotssmiley*): er moet wel leuke muziek zijn natuurlijk!
Maar nu ben ik wel benieuwd, voor de TS en vikki (en anderen?) waaróm jullie dan niet dansen? Word je te zelfbewust ervan? Of hou je niet zo van muziek in het algemeen? Iets totaal anders? Of is er geen echte 'reden'? *doet nu serieus een poging om het te begrijpen* Lachen

->edit: zie nu net dat vikki dat op de vorige pagina al had uitgelegd Bloos! *dom*. Als je je ongemakkelijk voelt op een dasnvloer zou ik het gewoon lekker niet doen, maar dan vraag ik me nog steeds af of je dan het *dansen* niet leuk vind of dat je het gevoel dat mensen naar je staren oid niet leuk vind.... Dansen kan namelijk ook heel goed thuis ofzo Lachen

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:34

Sinds het uit is met mijn ex ben ik bijna elk weekend weg. Toen wij nog iets hadden was het elk weekend bankhangen. Maarnu lekker op stap heerlijk gek doen met vrienden. En ja dansen dat vind ik heerlijk. Drankje erbij en gewoon gek doen.
De tips die al eerder gegeven zijn vind ik goede. Niemand is perfect weet je hoeveel mensen er niet kunnen dansen maar die gewoon uit hun bol gaan. Je hoeft het echt niet ontzettend goed te kunnen maar ind gewoon een beetje lekker bewegen. Denk je nou echt dat iedereen je aan kijkt en keurt hoe je danst? En al zouden ze dat doen heb er gewoon schijt aan en heb lol.Ik heb er spijt van dat ik nooit eerder ben gegaan.Probeer het ook een beetje in te halen dus ga gewoon.
Over de vraag van je kleding gewoon een leuke broek, leuke truitje waarin in jij je lekker voelt.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:06

vikki schreef:
Ikke ikke ikke!!! Ik heb gewoon teveel last van remmingen ofzo... ik voel me veel te opgelaten als ik me de dansvloer op waag...Ik ben nu 32 en zal het onder druk van vriendinnen 3 keer 'geprobeerd' hebben, maar het is gewoon echt 3 keer niks voor mij , . Ik zal me gewoon nooit prettig (en dan druk ik het zwak uit Haha! )voelen op een dansvloer, dus waarom zou ik me er dan nog aan wagen. Ik kan me heel goed vermaken door lekker aan de kant te zitten en toe te kijken hoe andere mensen wel lekker ongeneerd uit hun dak kunnen gaan. Soms ben ik stiekem wel een beetje jaloers dat zij die remmingen niet voelen hoor, maar ik ben zoals ik ben en ik doe de dingen dus gewoon lekker op mijn manier. Als je vriendin en jij allebei 'anti dans' zijn zullen jullie je ook zonder dansen vast prima kunnen vermaken hoor. Je moet je iig niet laten 'dwingen' om wel te dansen als je dat echt niet wil, want ik weet hoe ongemakkelijk je je dan kan voelen. Gewoon lekker jezelf blijven en doen waar jij je prettig bij voelt.


oeps, hier nog eentje die niet echt van dansen houdt gewoon omdat ik niet voor aap wil staan. Heb er ook niet echt het gevoel voor. Zit veel liever te kletsen en van de muziek te genieten.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:22

Eliane schreef:
Nou ja, dat mag ook: je hoeft van mij niks Knipoog Ik kan het me alleen niet voorstellen dat ik ook maar één dag níet zou dansen: het zit gewoon in mn bloed en zonder mogelijkehid om te dansen zou ik doodongelukkig zijn Maar ik heb het trouwens ook niet alleen over in een disco ofzo hoor: ook stijldansen, jazzballet, showdance, tapdance: I love it Thuis ga ik het hele huis door Haha!

Schoolfeestje waren voor zover ik daarheen ben gegaan wel n stuk minder: altijd die rot-dreun-herrie (*mist de kotssmiley*): er moet wel leuke muziek zijn natuurlijk!
Maar nu ben ik wel benieuwd, voor de TS en vikki (en anderen?) waaróm jullie dan niet dansen? Word je te zelfbewust ervan? Of hou je niet zo van muziek in het algemeen? Iets totaal anders? Of is er geen echte 'reden'? *doet nu serieus een poging om het te begrijpen* Lachen

->edit: zie nu net dat vikki dat op de vorige pagina al had uitgelegd Bloos! *dom*. Als je je ongemakkelijk voelt op een dasnvloer zou ik het gewoon lekker niet doen, maar dan vraag ik me nog steeds af of je dan het *dansen* niet leuk vind of dat je het gevoel dat mensen naar je staren oid niet leuk vind.... Dansen kan namelijk ook heel goed thuis ofzo Lachen


Hier kan ik heel kort en krachtig op reageren... het zijn puur de remmingen, thuis dans ik soms door het hele huis heen Haha! . En echt waar, ik heb die remmingen echt wel geprobeerd opzij te zetten maar het lukt me niet en ik heb dus besloten om het lekker zo te laten zodat ik me fijn op mijn gemak kan voelen. Dus ik doe thuis lekker gek als ik daar zin in mocht hebben en als ik op stap ben dan beleef ik mijn plezier vanaf de zijlijn. Knipoog