Te gek voor woorden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Te gek voor woorden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 20:23

Onder de titel: de bekende en onbekende Lowina heb ik een topic geplaatst.
Wat schets mijn verbazing ene moderator Katja sluit eventjes dit topic omdat het volgens haar speculatief zou zijn.
Bovendien is deze Katja niet eens een moderator van FA.
Niet een van de door mij opgesomde feiten is speculatief. Als Katja moeite heeft met feiten dan dient zij die feiten eerst te controleren. Alvorens zij tot dit soort speculatieve ingrepen komt. Dit riekt naar een censuur waar de KGB in de Sovjetperiode zelfs jaloers op zou zijn.

Du moment Katja dat een van de mij opgesomde feiten speculatief is, mag je er een slotje opgooien. Ik zal alle door mij genoemde feiten zwart op wit in dit Topic zetten (brieven aan de WBFSH, KWPN etc.) Dus binnen het kader van de pluriformiteit wat de hoeksteen is van dit publieke forum graag dit topic weer openen. Anders bekruipt mij het enge gevoel dat jij als handlanger van het KWPN optreedt en daar dient een moderator zich verre van te houden.
Bij voordank voor het ontsluiten van dit topic. Bokkers hebben het recht op alle informatie.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:38

gij zult niet speculeren.........
moddie kunnen wat dat betreft doen en laten wat ze willen....schijnt het.
kan medisch en rijtechnisch ook gelijk gesloten worden...

Theun
Berichten: 78
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:39

Natuurlijk moet dit topic direct weer geopend worden, iedereen heeft recht op juiste informatie.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:40

Hahahahahaahahahaha. Ik vind het wel een grappig verhaal Haha!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:40

Was ook erg verbaasd over het slotje, bijdrage kwam op mij absoluut niet speculatief over, maar een verslag (volgens mij) van een telefoongesprek dat Anna met Zoer heeft gevoerd. Zeg dan dat er een slotje komt omdat het KWPN in een minder daglicht wordt gezet.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:42

Sesam open NU dat topic Lachen

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:42

Anna, opnieuw openen dat topic aub. Moet toch niet veel gekker worden hier.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:43

Sundancer schreef:
Sesam open NU dat topic Lachen


Gaat dat helpen denk je? Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:44

Idd gaat dat slotje helemaal nergens over nee Lips are sealed

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:44

VValar schreef:
Gaat dat helpen denk je? Haha!


Je moet alles proberen om de waarheid boven water te halen. Lachen

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:02

Dat lukt je niet als alles wat in IDS staat de waarheid is en alles wat tegen het geschreven woord van IDS in gaat speculatief genoemd wordt....
zie topic 2 over Lowina, gesloten wegens speculeren en alleen DWR mag nog reageren als hij/zij terug is....want dat is dan schijnbaar de waarheid.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:15

Ik vind dat het topic van Anna doorspekt is met persoonlijke frustratie, ik kan mij wel voorstellen dat het topic op slot zit.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:26

je hebt ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting..en ht betreffende topic is op slot gegaan vanwege speculatief schrijven.....
Het 2e Lowina topic idem...
Wie werkt maakt fouten..wie geen fouten maakt werkt niet. En dat geldt voor iedereen.....
Bij een geschreven woord mis je de lichaamstaal en kun je er van maken wat je wilt.... Jij gaat ervan uit dat Anna42 gefrustreerd is dus zal hij ook zo wel schrijven..benader de teksten eens open en zonder vooroordeel...
Laatst bijgewerkt door Alane op 16-07-04 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:26

Even off-topic (aangezien het topic toch al verba non grata belichaamt Tong uitsteken ) Wie/wat is DWR? Ik lees steeds Dienst Waterleiding en Riolering, maar ik vermoed dat dat niet is wat hier wordt bedoeld...

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:28

De warmbloedpaarden redacteur. Oftewel Dirk Willem Rosie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:29

jessy schreef:
Wie/wat is DWR? Ik lees steeds Dienst Waterleiding en Riolering, maar ik vermoed dat dat niet is wat hier wordt bedoeld...


Haha! Haha! *LOL*

Dat is iemand die bij het KWPN werkt.

Theun
Berichten: 78
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:32

Als je niet in de pot pist, word er een slotje opgegooit.

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:38

Ah. Dat schept duidelijkheid Cool Bedankt!!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:39

Wat een warboel zo.
Twee topics zijn gesloten en twee klaagtopics daarover.

Het is toch logisch dat als een topic net gesloten is dat je een slotje kunt verwachten als je weer een topic over hetzelfde opent.

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:39

Speculeren gaat bij mij door voor het consumeren van speculaas. Speculaas wordt verstrekt door onze goed heiligman, in alle goedheid. Zo is dat ook met dit topic. De zaak dient van meerdere kanten belicht te worden, dus niet van de kant van één persoon, dan wel de mening van de massa. Voor de mening van Rosie hebben we de In de Strengen al, wat niet wil zeggen dat die mening hier niet welkom mag zijn. Maar als deze mening te zwaar beladen wordt, valt Jezus van het kruis. Met de spijkers van Van Leeuwen zou dat niet gebeurd zijn.

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:41

GertJan schreef:
De warmbloedpaarden redacteur. Oftewel Dirk Willem Rosie.


Is dat de man die door Anna42 als alcoholist en notoire kroegloper betiteld wordt?

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:44

Alane schreef:
gij zult niet speculeren.........
moddie kunnen wat dat betreft doen en laten wat ze willen....schijnt het.
kan medisch en rijtechnisch ook gelijk gesloten worden...



Inderdaad...ik vind het ook gewoonweg niet kunnen dat er een slotje op 't topic van Anna42 is gegaan... Er wordt daarin helemaal niet gespeculeerd!echt waar ik vraag mij soms (vaak) af wat de rede is dat sommige moderators sommige topics van sommige mensen vrijwel gelijk op slot doen.....

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:46

Hihi, ik las het al en dacht 'o jee, dat wordt een slotje' Nagelbijten / Gniffelen

Wat mij zo verbaasd is dat menigeen zich er zo druk over kan maken. Kan mezelf gewoon niet aan de indruk onttrekken dat er ook nu niets nieuws onder de (oranje) zon is...

Een dergelijke praktijk verdient het te negeren; maw; ben je het niet eens met de club, zeg je je lidmaatschap op.
Bevalt mij prima, moet ik zeggen...
Andere stamboeken behalen met een lager populatiecijfer betere resultaten, en met een paar van dit soort schandaaltjes zal ook de naam van de vereniging nog sneller in aanzien dalen. Vanaf de zijlijn is het immers gewoon amusant om waar te nemen. Kan me er verder niet zo druk om maken Haha!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:11

Ook dit topic op FZ is niet gestart om verder over Lowina te praten, of speculaas te consumeren.
Vandaar dat er een aantal off topic reacties zijn gesplit. Maar ga gerust verder met de discussie of het topic op FA nu wel of geen slotje waard was.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 18:08

Sjuimpje schreef:
Ik vind dat het topic van Anna doorspekt is met persoonlijke frustratie, ik kan mij wel voorstellen dat het topic op slot zit.


Geef eens een voorbeeld waar in dit topic een persoonlijke frustatie voorkomt.