Weer iemand die denkt dat ze Anky is.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Weer iemand die denkt dat ze Anky is.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 20:13

Schijnheilig

Niet dus.
MarianneR kwam eindelijk eens op bezoek en wilde me wel zien rijden.
Dus vol goede moed, fototoestel mee en ik rijden.
Op Kas, die al een week stil had gestaan en die ik al een maand of 4 niet had gereden. (op 1 keer tussendoor na)
Geeft hele leuke foto's!
(vooral hoe het niet moet Haha!)

We beginnen gelijk aan de draf, want foto's van het instappen had ik niet. Kas had een typische kop-in-de-lucht-en-gaan-bui.
Doet ze anders nooit Schijnheilig

Drafje.
Afbeelding

Poging tot middendraf....
Afbeelding

Eeehm, alweer drafje...
Afbeelding

Hier negeerde ze me compleet... Rolleyes
Afbeelding

Dit ziet er enigszins nog behoorlijk uit Schijnheilig
Afbeelding

Rijden gaat niet, dus dan maar even wat Anky-achtige foto's maken Haha!

Afbeelding

Ze is wel lief Lovers
Afbeelding

Hallo Marianne!!
Afbeelding

Dag Marianne!!
Afbeelding

Commentaar op het rijden zelf hoeft niet, want ik zie zelf ook wel dat het er beroerd uit ziet. Haha!
Commentaar op mijn houding mag altijd! Mits ik er wat aan heb natuurlijk Knipoog

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:18

Leuk paardje en jullie zijn een leuk stel, vooral de laatste foto's zijn erg vrolijk Haha!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:20

leuke schimmel, welke hulpteugel heb je er aan?
Kan er maar niet uit wijs worden Bloos

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:23

het lijkt op een elastiek...het heeft alleen zeer weinig nut.
waarom hang je er geen slof aan?
leuke,vrolijke foto's!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 20:26

Het is idd een elastiek. Een slof kan ik zelf niet mee rijden, dus vandaar het elastiek. Ik had 'm nu aan het bit geklikt. De volgende keer gaat hij ook op de 1e knoop Haha!
Ze had al een tijd niet fanatiek gelopen en dan wil ik haar niet gelijk in de krul trekken met een elastiek, vandaar.

Luddy_lover
Berichten: 29
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:23

haalo

jmmr dat hij je hand negeert!! je gebruikt een bijzet ma het heeft geen nut duzz dan kun je het beter zonder proberen of iets anders waardoor het paard wel nageeft

kuszz

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:23

Vind het wel leuke foto's Lachen Mooi paardje!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:31

Ze reageert idd niet echt op de elastiek, sommige paarden worden juist door een elastiek minder gevoelig voor teugelhulpen.......
Die laatste knuffelfoto's vind ik het leukst!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:13

Wat een ge-wel-dig mooie foto's Schijnheilig .

Hmmm ze vallen nog mee he, ik dacht echt dat er een heleboel mislukte bij zouden zitten. De Ankyfoto's zijn wel goed gelukt al zeg ik het zelf Bloos.

Maar ik vond het er in het echt beter uitzien dan op deze paar fotootjes.

Hoe is het close-upje van Kasjes hoofd geworden?

Hoe is het nu met haar oog trouwens? Ik heb er nog niemand wat over horen zeggen dus het valt niet op Knipoog .

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:54

kruisjes Scheve mond

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:56

Ik zie de foto's wel Leuke foto's Amanda en leuk paardje maar ik geloof idd dat dat elastiek niet veel nut heeft hij gaat er nou niet bepaald ontspannen op lopen Scheve mond

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:52

Moet het even zeggen, wat een onwijs mooie neusriem, naar zoiets ben ik ook opzoek .
Leuk paard ook hoor Haha!

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:10

leuk paardje hoor.leuke foto`s

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 01:38

dat jullie (vooral in het begin) het nageven/aan de teugel allemaal zo belangrijk vinden zeg.. pff..

een paard na te laten geven met geduld, dat richt tenminste geen schade aan!! (en je leert er van) Haha!




verder leuke foto's, paardje ziet er schattig uit Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 02:24

Ja hoor, weer zo'n Anky in spe.. Leuke foto's Aman!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:13

Zo hé! Ik moest wel eventjes twee keer kijken voordat ik zag dat het niet Anky zelf was! Haha!
Foto 5 ziet er heel keurig en ontspannen uit én de tweede van de knuffelfoto's is ook erg leuk! Een echte uitvergrootfoto.

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:17

Het ziet er heel gezellig uit Lachen
Leuk paardje, volgens mij heb je er wel lol mee, en da's toch het belangrijkste Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:44

k ben zelf ook niet zo een fan van het elastiek, daar kunnen ze makkelijk op gaan hangen en dan reageren ze helemaal niet meer snel op je hand hulpen...
Ik zou proberen lekker ontspannen te gaan rijden, desnoods lekker alleen in stap, dat is toch je controlerende gang.. en als je die lekker ontspannen hebt zul je zien dat de rest ook wat beter gaat...
Vooral veel overgangen van stap, halt, stap middenstap-halt maakt hem alert op jou...

Wel een leuk paard!

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:23

Hey Anky! Leuke foto's hoor!! Haha!
Jammer dat er zolang niets met der gedaan is... Of was dat om een reden?
Ik zag ook al ergens foto's staan van jouw Bonfire, Die waren ook leuk!!

Ps... Mag ik een handtekening?? Tong uitsteken


Voor de mensen die het hier hebben over het elastiek en nageven/aan de teugel, Amanda weet echt wel wat ze doet!!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:23

Leuke foto's hoor! Vooral die Anky knuffelfoto's Tong uitsteken Leuk paard om te zien
Ga je haar nu vaker rijden? Ik denk dat als jij haar wat vaker rijdt dat het dan best een leuke combi kan worden.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:30

anky fotos Verward had je gedroomd maja...waar rij jij mee?? ziet er bes wel raar uit. en het helpt voor geen meter...als je hier mee rijdt, dan moet je wel wat vragen natuurlijk. anders kan je beter niks omdoen. maar voor de rest vind ik het een leuk paard, wat meer buiging mag hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:49

xcynthiax schreef:
anky fotos Verward had je gedroomd maja...waar rij jij mee?? ziet er bes wel raar uit. en het helpt voor geen meter...als je hier mee rijdt, dan moet je wel wat vragen natuurlijk. anders kan je beter niks omdoen. maar voor de rest vind ik het een leuk paard, wat meer buiging mag hebben.


Juist de bedoeling dat je je paard er niet mee in de krul sleurt, maar goed, zo te izne vraagt ze al, maar je akn niet dwingen. Maar jammer dat ze er weat slechter uitziet dan op de eerdere foto's die ik van haar heb gezien. Maar kwestie van bespiering denk ik.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:54

xcynthiax schreef:
anky fotos Verward had je gedroomd maja...waar rij jij mee?? ziet er bes wel raar uit. en het helpt voor geen meter...als je hier mee rijdt, dan moet je wel wat vragen natuurlijk. anders kan je beter niks omdoen. maar voor de rest vind ik het een leuk paard, wat meer buiging mag hebben.


Sorry maar ik vind je reactie een beetje raar hoor! Ze heeft hier boven al staan dat ze met een stiek rijdt en dat ze hem nog niet meteen strak zet omdat ze een paard dat al lang niet meer bereden is niet meteen in de krul wil trekken. Is dat zo raar Verward

En mag er dan tegenwoordig geen grapje meer gemaakt worden over Ankyfoto's? Volgens mij vat jij alles een beetje te serieus op!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 15:04

Ze heeft in totaal 3 maanden weinig tot niets gedaan. Ik ga haar niet meteen in de krul trekken met een elastiek. Daar krijg je alleen maar slechte bespiering van.
Buiging gaat ook moeilijk, want al haar spieren zijn stijf.
Cynthia, misschien moet je eerst eens lezen voor je commentaar geeft.
Fellor: dwingen doe ik idd niet. Zeker bij dit paard werkt het averechts en krijg je er uiteindelijk helemaal niets meer uit.

Gisteren heb ik helemaal zonder elastiek gereden (was het vergeten om te doen) en ze heeft nog nooit zo goed gelopen. Netjes naar beneden, ik kon haar instellen zoals ik wilde. Net als toen ik haar nog voor vast reed. Het elastiek gaat er voortaan ook niet meer om Haha!

Liesjuh: mijn 'Bonfire' staat er idd ook weer op!
Iwayalover: ik ga haar nu idd weer vaker rijden. Ook Tyrano. Ik ga ze allebei doen en met 1 van de 2 ga ik volgend jaar starten. Dus nog volop tijd om te trainen en weer helemaal aan elkaar te wennen!!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 15:05

En even om te laten zien dat het echt wel beter kan: een foto van een maand of 8 geleden, volop in training.
Afbeelding