loverboys

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

loverboys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 19:02

nav een dingetje op mijn werk, ben ik het boek loverboy en girl gaan lezen. ik ben best geschokt over de praktijken van deze heren.
zijn er mensen op bokt die hier ervaring mee hebben of er meer over kunnen vertellen? vooral voor mijn werk zal wat extra achtergrond informatie erg prettig zijn.
voor de mensen die niet weten wat loverboys zijn, dit zijn (veelal buitenlandse) jongens die jonge meiden ronselen voor de prostitutie dit gaat op zeer slinkse wijze en eigenlijk zonder schuld van de dames.



Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:10

En het eerste wat in mij opkwam was het melodietje van het liedje van Mariah Carey.. En hoe tegenstrijdig met waar jij het over hebt.

Vriendinnetje van mijn zusje was er bijna ingeraakt maar die ging er niet op in. Dat was meer van eerst beginnen met vriendjes van de loverboy. Het ligt er, denk ik, erg aan hoe sterk zo'n meisje in haar schoenen staat. Als ze het gevoel zou hebben dat ze niemand heeft behalve die, zogeheten, loverboy, dan lijkt mij de kans groter.[/quote]

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:11

Ik heb er een film over gezien vorig jaar, Loverboys, best wel schokkende film nog..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:14

Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee...

Een vriendin van mij heeft het wel bijna gehad. Gelukkig werd ze op het laatste moment slim genoeg om nee te zeggen! HEt was al zo ver dat haar ouders bedreigd werden en zijzelf ook!

Zij was nogal een kwetsbaar onzeker persoon en vaak hebben zulke jongens dat al gauw genoeg door, ze gaan er misbruik van maken en dus in zoverre dat ze je de prostitutie in dwingen...

Ook was het een tijdje geleden bij Spangen en heb ik er weleens in gelezen in de krant...
Maar ja daar heb jij weinig aan Knipoog

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:17

ik las er laatst een stuk van in de cosmogirl....echt vreselijk joh....

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:23

Jah ik heb er ook ooit een film over gezien.. echt verschrikkelijk.. dat die mensen dat doen he Scheve mond

      It's ok to fight back, it's alright if you lose
    It's ok to give up, we'll still love you if you do

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:28

Leo_ke schreef:
Ik heb er een film over gezien vorig jaar, Loverboys, best wel schokkende film nog..


Die film heb ik volgens mij ook een jaar terug gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:29

Bij ons op school mag je geloof ik ook geen korte rokjes e.d. meer dragen i.v.m. loverboys.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:34

Annelou schreef:
Die film heb ik volgens mij ook een jaar terug gezien.


welke film was dat? ->vind zo'n films altijd erg mooi....hou van die realistisch films..

enne trouwens, op deze site staan nog verhalen over loverboys en info:
http://www.bewareofloverboys.nl/

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:48

Laatst bij Vermist ook een familie die hun dochter ook kwijt waren..Bleek dat zij in handen was vd loverboys.. Bah..Je ziet het vaak op tv zulk soort zaken..Boos!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:08

ik heb er veel van gehoord...
ik kan echt niet snappen dat sommige mensen dat doen hoor!

Lachen

Kana

Berichten: 9044
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:11

Oke dit komt mischien dom over maar: wat is eeb loverboy??
Als ik dat vrij vertaal zie ik er niets ergs aan Verward

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:15


Lachen

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 20:15

kana zie mijn eerste post Knipoog

Kana

Berichten: 9044
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:17

susan schreef:
kana zie mijn eerste post Knipoog

O helemaal overheengelezen Lachen

Daar stond laatst een heel stuk van over in de krant..
ff kijken of dat online staat...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:26

Apollo schreef:
welke film was dat? ->vind zo'n films altijd erg mooi....hou van die realistisch films..


Nederlandse film genaad Loverboy

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:42

op het ROC waar ik werk hebben alle leerlingen voorlichting gekregen over Loverboys, er is een werkgroep opgericht waar, behalve de vertrouwenspersonen, ook medeleerlingen in zitten.

Er is een stichting (in Utrecht) die zich met dit fenomeen bezighoudt.

het schijnt een groot probleem te zijn, alle meisjes zeggen: daar trap je toch niet in, maar deze jongens zijn zo manipulatief en bedreigen meisjes zowel emotioneels als lijflijk dat het erg veel voorkomt tegenwoordig!

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:59

Een ex collega van mij was helemaal ingepalmd door een loverboy. Het was echt eng om te zien hoe hij die meid omkocht met de duurste cadeaus/vakanties enz. enz.

Hij zit nu vast vanwege zijn loverboy activiteiten en die ex collega heeft nu pas door wat voor een jongen het is. Het is voor jonge meiden heel moeilijk om door al dat moois en die lieve praatjes heen te prikken.

De film waar men het al over heeft komt redelijk dicht bij de realiteit.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:06

Op een of andere manier zoeken ze ook kwetsbare meisjes. Ik werk in een internaat waar jonge meiden wonen die al het een en ander mee hebben gemaakt.
Een zeer kwetsbare groep vooral als de meiden geen kontakten met het thuisfront meer hebben.
Wij geven voorlichting,als ze een vriendje krijgen willen wij die persoon ook zien.
Blijft moeilijk hoor we hebben ook wel eens een meid gehad die weggelopen was en nooit meer is teruggekomen.

Uiteindelijk maanden later kwam ze in een besloten setting terecht.

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:15

Dat is idd precies het soort meiden waar ze naar op zoek zijn. echt ziek dat ze juist de meiden die het vaak al zo moeilijk hebben pakken.

En de pest is dat je er maar verdomd weinig tegen kan doen!

je zal er waarschijnlijk al aan gedacht hebben maar misschien kijken ze beter uit en weten ze een beetje waar ze op moeten letten als ze de film gezien hebben.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:17

Leo_ke schreef:
Ik heb er een film over gezien vorig jaar, Loverboys, best wel schokkende film nog..

Ik heb ook zo'n film gezien, dat meisje woonde met haar moeder en haar zwangere zus op een flat, klopt dat?

Die loverboy was per ongeluk wel van haar gaan houden.

De hond is de betere mens

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:18

Ik zelf ben nooit het slachtoffer geweest van een Lovergirl! Lachen Maar mijn zusje (bijna 16) had paar maanden geleden een vriend van 19 jaar. Lachen Altijd leuk en aardig tegen me ouders en mij, altijd leuk met kadootjes aankomen zetten, Lachen En dure kadootjes voor m'n zusje. Vooral veel Evisu en prada kleding enzo! Pling Op dat moment denk je als oudere broer met je ouders samen dat hij wel goed zal zijn voor je zusje/dochter!
Later hoorden we viavia dat hij al eens eerder meisjes aangerand heeft, bijna zelfs gedwongen hebben tot seks dmv. kadootjes! ~~}>
Mijn zusje had het gelukkig op tijd uitgemaakt en heeft hij een ander slachtoffer gevonden. Lachen

Maar soms denk je dan.. "Hoe kan je je in sommige mensen vergissen, OF hoe blind kan je zijn!"

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:24

Die film heb ik ook gezien. Kregen we op school bij Verzorging te zien. Het was nog best een schokkende film ja... als je ziet hoe hun te werk gaan, maar wat ik nou nog steeds niet begrijp...was die jongen nou écht verliefd geworden op haar? of toch weer niet... het smerigste vond ik dat stuk dat ze dus echt langs de straat stond te wachten....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:26

benneton schreef:
het smerigste vond ik dat stuk dat ze dus echt langs de straat stond te wachten....

Het smerigste vond ik dat die dronken student over haar heen kotste toen hij op haar lag.

De hond is de betere mens

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:49

Leo_ke schreef:
Ik heb er een film over gezien vorig jaar, Loverboys, best wel schokkende film nog..


Ja ik heb mezelf telkens wakker moeten meppen omdat het tot half 3 duurde ofzo? Mgoed, wat aangrijpend!!!!

Nieuwere versie van loverboy's zijn:

1 jongen rand een meisje aan, hij laat haar ontsnappen. En iemand anders zal haar dan zo genaamd helpen, maar drukt haar in de auto. En het wordt een groep verkrachting. Was een tijd terug op het nieuws, volgens mij in enschede Scheve mond Akelig dichtbij! Mja erg hoor!

En je moet inderdaad sterk in je schoenen staan. Maar dan alsnog, iedereen kan van zijn stuk worden gebracht! Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Anoukjuuuhh, dasalijn, Emmaa_92, Josien_, kosseh, Lalidan, maj0, Mrskiwi, Saaams, xrobbiee, xRooss en 55 bezoekers