TIP van de DAG betreft vliegendekens!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

TIP van de DAG betreft vliegendekens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 18:55

Hallo,

Ik weet niet of er meer mensen zijn die opzoek zijn naar een goede vliegendeken..?!

Ik weet het, met dit (herfst)weer is het nog niet zo heel erg hard nodig.....maar toch zocht ik voor mijn paardje een super fijne, goede, sterke vliegendeken die ze kan dragen in de weide! OK dan!

Ik heb overal gekeken, de catalogus van Divoza, Horselover de ruitersportwinkels in de buurt en kwam tot de ontdekking dat ik of een flut ding kon kopen of een kapitaal (dikke 100 euro) moest neerleggen. Bloos!
Ik zat dus in een dilemma, of weer een goedkopere kiezen en daarmee waarschijnlijk weer eentje die ik na 1 seizoen weg kan gooien of in 1 keer een dure maar goede!
Ik wilde dus toch maar een goede kopen! Ik dus kijken op internet.....nou je raad het nooit! Heeft de paardendrogist een superaanbieding!!! Ik heb meteen een deken besteld en ik wil dit even in de groep gooien! Misschien dat er meer mensen opzoek zijn naar een sterke vliegendeken..?! Ik wil deze mensen deze aanbieding niet laten ontgaan!!!!!

De paardendrogist (www.paardendrogist.nl) heeft dus een super mooi, sterke VLIEGENDEKEN met hals en buikflap van WEATHER BEETA te koop voor 75,00 euro! Pling
Precies dezelfde deken kost bij Divoza 119,95 en dan komt er nog iets van 6,00 verzendkosten bij! Daar ben je dus zo'n 125 euro kwijt!
Wat even rond kijken en informeren al wel niet kan opbrengen!!!

Daarbij hebben ze bij de paardendrogist een passervice! Ik heb dus twee maten besteld en dan kan ik thuis passen welke het beste zit en de andere gratis retour sturen (op laten halen)! Nou ik vond dit helemaal geweldig en wilde dat ff kwijt! Knipoog

Hopelijk kan ik hierdoor meer mensen blij maken! Haha!
Ik vond het in ieder geval een SUPER TIP! (al zeg ik het zelf....)

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:14

ik heb net een nieuwe gekocht bij divoza,die van h.h. was in de aanbieding,maar als ik dat eerder had geweten had ik ook die van de paardendrogiste gekocht.veel plezier met je nieuwe deken.als je de mijne wilt zien moet je ff in mijn profiel kijken.laat de vliegen en muggen nu maar komen,wij zijn er klaar voor Bloos

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 21:20

Ik heb even je profiel bekeken!
Ook een mooie deken toch..?! Ik vond alleen de hals zo mega lijken in de catalogus, blijft deze wel goed zitten?

Ik hoop dat ik mijn deken nog voor of op maandag krijg, want dan ben ik jarig!!! Haha!
En het is een kadootje van mijn lieve vriendje!!!! Lovers

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:42

hahaaa,ja het is ook een mega deken.En Nielsson moest er ook erg aan wennen dat hij zo ingepakt zit.
Maar het is een kei fijne deken.
Ik hoop voor jou dat je deken er maandag is.Alvast een fijne verjaardag als ik je niet meer spreek.VAN HARTUUHHHHH!

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:10

mijn paard krijgt al jeuk als er een vlieg naar haar kijkt. Zelfs een vliegendeken helpt bij haar niet. Drama.