geholpen met paardje inrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

geholpen met paardje inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 17:42

nou,ik was van de week dus echt drie dagen ziek geweest.en vandaag moest ik weer werken.nou toen ik thuis kwam stond mijn overbuurmeisje al op me te wachten.ze vroeg of ze vanmiddag ff mijn bak mocht gebruiken om voor de eerste keer op haar nieuwe paardje te klimmen.ik vond dat wel best.dat paardje is nog niet ingereden.nou ik niels naar binnen,een paar kuilen dicht geschept.want nielsson mag graag even kuilen graven.nou daar kwamen ze aan hoor.het zadel heeft ze al een week op en dat gaat prima.nou ze zat er op voor ik me kont gedraaid had.nou en haar vader ervoor lopen.het paardje deed echt niks.ik zei al tegen haar:wacht maar ff af want het kan zijn dat ze overdondert is.nou het ging zo goed dat ze voorstelde om het te proberen met longeren.met haar erop.nou dat wilde ik wel proberen.maar haar paard kwam de heletijd naar mij toe.wat blijkt nou ze vertrouwde mij helemaal.echt iedere stap die ik deed deed zij na.echt wel lief.nou zometeen gaat het overbuurmeisje haar nog ff longeren en dan morgen er weer op.ik vind het echt leuk om te helpen.maar ik hoop wel dat het morgen beter lukt met longeren.bij mijn andere paard leerde ik hem eerst reageren op de stemhulpen aan de longe en dan er pas op.maar ja iedereen doet het op zijn manier he?nou ja morgen weer een kans.maar voor de eerste keer vond ik het echt super gaan.ik hoop dat ze gauw met mij samen op buitenrit kan.

Bart..we zullen je missen r.i.p


Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:43

Haha, wel leuk dat dat paardje jou helemaal vertrouwde haha Lachen
En fijn dat het de eerste keer al zo goed ging Haha!

( 1 tip: Zou je volgende keer een beetje alinea's en hoofdletters willen gebruiken? Ik vind dit nl een btje irrie lezen Knipoog )

* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:57

oo ja was echt te gek.ze liep me zowat in de schoenen.morgen weer een keer.ik zal de volgende keer wat meer leestekens gebruiken.heb ik geeneens in de gaten gehad.sorry!!!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:27

euhm.. nu deed je het weer Knipoog
Elke keer als ik een bericht van je lees denk Hey dat is Nielsforever, ik herken je aan je niet hoofdlettergebruik en je punten Tong uitsteken Tong uitsteken
Maar wel een leuk verhaal om te lezen..
wel een voorbeeldig paard dan!!


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 18:27

Ik zal proberen om zo correct mogenlijk nederlands te schrijven goed?
Vandaag heeft mijn buurmeisje met haar paard en haar vader een buitenritje gemaakt.
Ook weer voor het eerst,en ook dat ging super!
Maar ze baalde ervan dat haar paardje alleen wilde lopen als haar vader voorop liep.
Hahaa,ik moest er wel om lachen.Ze heeft het een beetje onderschat,het inrijden.
Ze dacht dat ze er nu al zo mee weg zou kunnen rijden.Dommie!!!
Maar voor de rest was Usillia{zo heet dus het paard}hardstikke braaf.
Weer een mijnlpaaltje bereikt vandaag.
{mijn spelling zo beter dames?} Tong uitsteken

Bart..we zullen je missen r.i.p

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:29

nielsforever schreef:
{mijn spelling zo beter dames?} Tong uitsteken


Zeker weten!!
Nu is het een beetje overzichtelijk. Wel leuk dat het zo goed gaat! OK dan!
Had vader honing aan zn kont Knipoog

* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 21:53

Ja,het lijkt erop dat ze haar voorganger echt helemaal vertrouwd.
Komt natuurlijk ook door het wandelen op straat aan de hand.
Ik ben benieuwd hoe ze het verder aan gaat pakken.
Ik houd jullie op de hoogte hoor.Ik zal er ook even een foto bij doen.Is misschien wel leuk.
Afbeelding
Het verhaal gaat dus over het linkse paard.Dat is Ussilia.Die word nu ingereden.En die dikkop daarnaast is Nielsson. Verward Snappen jullie het nog een beetje?

Bart..we zullen je missen r.i.p

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 08:06

Ach, ze zal er vast dan een heel fijn paardje aan hebben, als het paard zoveel vertrouwen in mensen heeft.

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 14:03

Ja het is echt een scheet hoor.
Maar ik zou ook graag eens zien dat ze zich eens lekker liet gaan.
Maar ze is er nu al erg blij mee en ze hebben al een beetje een band,dus alles komt wel goed.Maar ze had niet gedacht dat het zo zou lopen.Maar ja alle paardjes zijn anders he?

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, ChelseaAyLee, corinec, Eekie, hollie, josien_m_, Macs, Marije112, noox, Poldermenner, xRaisin, xxPaige, ziechriet en 111 bezoekers