Eigenwijze dondersteen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Eigenwijze dondersteen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 16:45

Ik dacht ik ga maar ff 'n wandeling maken met m'n haflingertwenter,halstertje om,longeerlijn eraan...In 't begin gaat 't prima,komen we in het bos,ik laat d'r ff eten,daarna weer verder,ff draven,steeds harder,dan galopje,ik zeg dan ho,gaat ze me steeds harder,gaat ze met d'r koppie heen en weer,van speelsigheid,hou ik d'r op den duur niet meer,longeerlijn glijd uit m'n handen,los is ze,en ze gaat d'r met 'n noodgang vandoor,op den duur bochtje om,ik zie d'r dus niet meer ,straks gaat ze naar de hoofdweg,komt d'r net 'n auto aan;ik raak echt helemaal in paniek Verdrietig ,ik roepen;Kelyyyyy....en wat komt daaraan zetten?m'n haffie dus;gaat ze naast me staan grazen,sta ik daar zo van;wat moet ik nou met je Verward ik heb d'r maar geen tikken gegeven ofzo,want ik kon wel janken van blijschap dat ze weer naar me toe is gekomen Haha! mijn eigenwijze dondersteen!!!

lyszannuh

Berichten: 404
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Heerhugowaard (HHW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:55

Wat leuk!!!

WEl eng zeg! in zo'n bos, volgende keer maar met 2 longeerlijnen en 2 mensen??

Groetjes van Lyszan

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:32

pffff jij heb geluk gehad zeg.Dat is dus echt mijn grootste nachtmerrie!
Als ik eraf val dat dan mijn paard zo maar de grote weg op denderd!!
Maar niet meer aan de hand een galopje??

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 21:50

Nee hoor,niet meer 'n galopje aan de hand,ik kan haar zowieso moeilijk bijhouden...en sterk dat ze dan zijn Bloos! ..kijk,in stap kan ik haar net houden;als ze wel gaat trekken,dan keer ik meteen naar links,en trek d'r mee,en dan houd ze wel ff op met klieren...maarja ,ze is ook nog erg jong,he..maar ze ziet me gelukkig wel als leider,en ze vertrouwd op mij,anders was ze niet teruggekomen,denk ik Haha!