Mega laten vrijspringen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Mega laten vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 09:53

Gisteren had ik geen zin en puf om te rijden. Dus Mega maar even los gelaten in de paddock en wat laten lopen. Toen kreeg ik het heldere idee om hem even te laten springen, hij heeft niet voor niets Darco als vader.
Eerst wat balkjes neergelegd zodat hij daaroverheen kon draven, volgens Mega kan dat dus niet in draf, dat moet in galop, hopeloos geval is het. Knipoog
Daarna een kruisje opgebouwd met drafbalk ervoor, Mega interpreteerde die drafbalk dus als afzetbalk... Hij neemt dan dus gewoon een sprong van een paar meter. Van het kruisje een kruis gemaakt met de balken aan de zijkant bovenin, waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan, hij sprong dus netjes aan de zijkant. Ik sta dan dus gewoon in het midden en drijf hem niet op ofzo, er staat alleen een hindernis zonder zijbalken en hij rent vrolijk zijn rondjes en springt de hindernis iedere keer. Daarna maar even een steilsprong gemaakt zodat hij niet zo idioot hoog ging springen. Ben uiteindelijk maar gewoon voor de hindernis gaan staan om hem te stoppen en heb de balken op de grond gegooid. Ik heb een paard nog nooit echt teleurgesteld zien kijken, nou gisteren dus wel nadat ik de balken op de grond had gegooid.
Mijn lieve idiote knollie, deed me goed te zien dat hij zo blij was dat hij mocht springen. Lovers

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:26

Hahaha, wat leuk zeg, dat hij er zo blij mee is!
Mijn knollie rent er altijd langs (soms ook wel een sprong hoor) Tong uitsteken
Ga je ook een keer foto's maken van het springen?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:30

haha Prima is ook zo een geval. Die springt erover, rent een meter of 10, draait zich dan 180 graden om en springt uit eigen beweging nog eens Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:32

Altijd leuk als ze er zo'n lol in hebben! Super toch Lachen