Spuugzat word ik ervan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Spuugzat word ik ervan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:00

Hier kan ik echt zoo niet tegen Boos!
die reacties op bokt op sommige foto's
neem als voorbeeld dat topic van rijden zonder
iets.. daar kan ik me echt kwaad om maken..
Er hoeft maar iets niet goed te zijn aan die foto
en ze gaan er gelijk 7 bladzijdes vol mee l*llen
en dan vragen ze zich nog af waarom er geen foto's
meer op komen van mensen die met slof rijden..
ik bedoel mensen.. denk eerst na voordat je
iets zegt.. ben ik nou de enige die zich hier
echt kwaad om maakt??

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:36

neeu niet doen, is niet goed voor je hart Haha!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:20

r00z schreef:
denk eerst na voordat je
iets zegt..


Misschien zou je ook moeten nadenken voordat je foto's plaatst... Ik zou niet weten wat 'met slof rijden' inhoud, maar het lijkt me dat je van tevoren wel weet wat voor soort reacties er een beetje kunnen komen...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:01

[FZ] En wat vinden jullie van ITP/HAW ?

Ilkkah schreef:
Ik kom bijna nooit meer bij H@w, itp nog wel af en toe
Laatste keer dat ik er keek was er weer zo`n discussie over iemand die met een slof reed,
Word zoo doodziek van dat eeuwige gezeik over het met slof rijden en dat soort dingen.
ik vind de sfeer er totaal niet gezellig, sommige mensen boren elkaar gewoon de grond in...
Nee vind het helemaal neits


Zelfde hier dus, ik kom er gewoon niet meer, dat eeuwige afzeiken van iedereen....
nee bedankt

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:07

Toen ik de titel zag, dacht ik al: "Uhooh, daar komen weer de nodige reacties op".

Het is dus een beetje te voorzien hoe ze hier op bokt reageren.

Ik heb ook een foto gezien van 2 vierjarigen, waaraan een slof hing. Maar totaal niet werd gebruikt, hing helemaal slap. Maar dan per definitie denken sommigen hier dat het sowieso slecht is om maar aan een slof te denken en staan alweer met hun woordje klaar, terwijl ze nog niet eens goed naar de foto hebben gekeken.

Maar ach, life goes on Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:15

In mijn onderschrift staat de link naar een topic waar ik met slof twee jonge paarden rij.........

Meeste positief, andere negatief..... geeft ook niks.....

Ik heb alle foto´s die scherp en leuk genoeg waren geplaatst en ja niet elke foto lopen ze zoals ik het graag zou zien.......... maargoed, het zijn jonge dieren en die zijn nog niet zo constant........

Ik vind kommentaar ook helemaal niet vervelend. Zitten wordt bijvoorbeeld genoemd.......... klopt als een bus.....

Benen langer, klopt ook als een bus....... benen langer en zitten, zijn een soort van gevolgen van elkaar Haha! Haha! Haha!

Ik kan me de vraag wel voorstellen hoor, waarom ik deze twee met een slof rij............ en die is heel makkelijk te beantwoorden, namelijk om dezelfde reden dat ik met een helm en een bodyprotector rijd........ voor mijn eigen veiligheid en omdat ik dat stukje "rust" tussen mn oren nodig heb

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:17

Iki ben een keer helemaal afgemaakt toen ik maar overwoog om een hulpteugel te kopen voor mijn verzorgpony. Ze ontspant heel moeilijk en hield haar hoofd stijf omhoog, waardoor ze alles zag en bang werd enzo...
Ik heb nooit een hulpteugel gekocht, gaat nu ook hardstikke goed.

Anyway, ik plaats de foto's daar zodat ik ze niet allemaal 10 keer via msn hoef te versturen en hoop nog bruikbare tips te krijgen. Mijn laatste topic [ wellicht bekend --> 'springen' ] werkte wel in mijn voordeel, maar niet in die van mijn vriendin. Ik denk niet dat ik er nog veel zal plaatsen, gezien er altijd iemand de dupe van is [ meestal de topicstarter of de vriendin van topicstarter enzo.. Rolleyes ]

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:24

bokt zal op dat punt imo nooit veranderen, als er iets is waar commentaar op gegeven kan worden dan gaat daar commentaar op gegeven worden, al is het twintig bladzijden Haha!
soms terecht, soms onterrecht. Als ik foto's zie van een paard dat bv met een slof gereden word, maar die slof hangt netjes door en je krijgt bladzijden kritiek over die slof, of iemand die bij springen zijn handen niet ver genoeg naar voren doet en daar pagina's lang op wordt gehamerd alsof het een ramp is, of iemand die op een shet rijdt is ook zoiets, dan denk ik ook wel eens Rolleyes
Maar als er iemand zou durven om met een zeer strak aangespannen slof met een scherpe stang waar hard aan getrokken word foto's plaatsen vind ik het niet erg dat er 5 pagina's kritiek volgen, dan weet de TS tenminste heel duidelijk dat ze fout bezig is

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 13:31

joh ik kan ook heel slecht tegen kritiek, maar als je geen commentaar wil moet je geen foto's plaatsen of gewoon zeggen dat je geen commentaar wil...
Ik heb nu zelf ook een topic op HAW staan (zie onderschrift) en daarin wordt heel veel over mn handen gezegd, en gelijk hebben ze!
Er wordt ook af en toe gezegd dat hij van voren teveel tegengehouden wordt en zelfs 1 keer in een valse knik getrokken is.
Kijk, ik werd best wel pissig achter mn computer, maar ik geef zelf toe, er zitten maar 2 mooie foto's tussen, de rest is instappen en net oppakken of een standfoto.
Maargoed, da's offtopic Schijnheilig

Ik snap wat je bedoelt maar ik erger me er niet zo aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:08

Ik kan wel tegen kritiek Haha!.. ik heb zelf ook nog niet zo echt iets gehad... maar ik vind het altijd zo banketstaaf voor die mensen die die dingetjes plaatsen.. maar goed.. ik denk dat dat niet echt ooit zou veranderen op bokt.. ..

moet er maar mee leren leven Knipoog

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:36

Ik kan goed tegen kritiek maar ik vind dat het soms erg overdreven wordt allemaal.. Nu is er ook een topic op HAW van Jippie, en ze rijd daar met slof, prima slofgebruik maar toch al weer een hoop pagina's met gezeur. Als je geen verstand er van hebt of alleen maar commentaar wilt leveren doe het dan niet.. Denk ik dan.

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:52

ja ZWAAR irritant soms ... Boos!
maargoed, als ze niet wat NUTTIG commentaar kunnen geven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:53

En het zijn altijd dezelfde mensen die dat commentaar hebben. Ach, ik trek me er niks van aan, ik lach erom. *LOL*

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:58

Niks van aantrekken Lachen
Mensen die zich opwinden over iets op <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=internet&v=56">internet en daar een heel drama van maken zijn een beetje gefrusteerd..
Meer seks nodig Nagelbijten / Gniffelen Geintje..
Ach het beste wat je kunt doen is erom lachen Tong uitsteken

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:07

je moet ej er niet zo druk om maken, het zal niet veranderen.....
en soms zitten er ook nog wel bruikbare tips tussen hoor.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:38

ik begrijp wel wat je bedoelt. maar ik kan me daar nier druk om maken.
Als je een foto neerzet weet je dateraltijd wel mensenvzijndie negatief reageren.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:44

Er zitten zoveel verschillende mensen op bokt, die je niet allemaal gelukkig kan maken.
De één ziet bijvoorbeeld liever een slof en de ander krijgt er moordneigingen door.

Wat mij dus irriteert, is dat sommige mensen meepraten en dan praktisch hetzelfde bericht als hun voorganger plaatsen. Alsof 1 melding niet duidelijk genoeg is Scheve mond

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:26

Megantjuh schreef:
Ik kan goed tegen kritiek maar ik vind dat het soms erg overdreven wordt allemaal.. Nu is er ook een topic op HAW van Jippie, en ze rijd daar met slof, prima slofgebruik maar toch al weer een hoop pagina's met gezeur. Als je geen verstand er van hebt of alleen maar commentaar wilt leveren doe het dan niet.. Denk ik dan.


(scheelt mij weer typewerk Tong uitsteken )

Kritiek op zich is niets mis mee, zeker niet als het opbouwend bedoelt is. Het probleem wat zich voornamelijk afspeelt is dat er off-topic discussies gevoerd worden.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:56

Moet je het niet plaatsen, als je niet tegen kritiek kan.
Ok dat slof gezeur hebben we nu wel een keer gehad ja.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:58

Maar wat als je foto's plaatst met de vraag of er kritiek gegeven kan worden op de houding, maar vervolgens wordt er alleen maar kritiek gegeven over hoe vet het paard is.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:20

Kusia schreef:
Maar wat als je foto's plaatst met de vraag of er kritiek gegeven kan worden op de houding, maar vervolgens wordt er alleen maar kritiek gegeven over hoe vet het paard is.

Is vervelend ja, maar als dat nou net in het oog springt Haha!
De mijne is ook dik, kreeg ik ook commentaar op, maar het is inderdaad wel vervelend als er alleen maar daar commentaar op wordt gegeven