Nieuwe autosloten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Nieuwe autosloten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 21:30

Heeft iemand enig idee wat dit ongeveer kost?

Mijn ex heeft mijn reservesleutel en wil deze niet teruggeven. (zegt dat hij hem niet heeft)

28-09-2007
Nothing compares too you...


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:44

Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar ik heb een keer nieuwe slotjes voor mijn Corsa bij de sloop gehaald voor 5 euro ofzo.
En inbouwen is ook niet heel erg veel werk, dus zal ook wel niet heel duur zijn.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:46

Ligt een beetje aan je auto. Ik heb sloten die alleen werken met een sleutel met de juiste code erin. Ik heb er nog niet zo heel lang geleden 1 moeten laten vervangen en dat koste mij toen 280 euro (inkoopprijs ex BTW).

Als je geen sleutel hebt met code dan kun je vrij goedkoop slootjes halen op de sloop.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 01:00

Volgens mij heb ik geen code, wel centrale vergrendeling... maakt dat nog wat uit?

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 01:09

flair schreef:
Volgens mij heb ik geen code, wel centrale vergrendeling... maakt dat nog wat uit?


Nee dat maakt niet veel uit. Meldt het voor de zekerheid wel even als je op de sloop gaat halen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 01:16

Heb jij een alarm aangesloten op de centrale vergrendeling? In dat geval zou ik me persoonlijk niet veel zorgen maken... Daar moet je al de afstandbedieing of het sleuteltje zelf voor hebben om dat uit te schakelen.

Voor die code, dat kun je heel gemakkelijk testen. Laat even een sleutel namaken bij de slotenmaker, kijk of je 'm daarmee kunt openen, en ook of je ermee kunt rijden. Ik heb mijn Corsa op de Domeinen gekocht met maar 1 sleutel, dacht dat er geen chip in zat (bleek achteraf wel zo te zijn). Openen kon gewoon, wegrijden ook. Benzine starte hij niet op, gas wel; alleen bleef daar het motorlampje branden (gasleiding was om de startonderbreking heen gelegd... Scheve mond).

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 01:18

Nee... geen alarm. Wat zal er duurder zijn.. alarm of nieuwe sloten?

28-09-2007
Nothing compares too you...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 01:21

Alarm. Zeker als je een beetje fatsoenlijk alarm erin hangt.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 01:33

Voor een knap en SCM gecertificeert alarm ben je waarschijnlijk meer geld kwijt dan dat je auto kost Haha! Dat was in mijn geval ooit wel zo.

Om de sleutel te testen kun je naar een willekeurige dealer van het merk van je auto gaan en die kunnen hem zo testen voor je. Daar is apparatuur voor aanwezig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Amazonbot, Appeltje00, Chita, Corien_, Facebook, fotolijstje, GoogleAdsense, Herfstblad, Jungles, Lalladidoo, Larissa123, Laurora, Lieuwkje_90, ManonGrr, meniekske, miezelke, Muiz, ogidni, sandra1312, StalNollie, Summerfly, YandexBot en 124 bezoekers