Noodkreet!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
robina_z
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: belgië

Noodkreet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 23:25

Beste,

Bij deze wil ik jullie attent maken op het volgende:

De onderstaande persoon is gek op gratis honden:
http://foxtrot.messageboard.nl/2967/vie ... php?p=2804
http://www.aboutdogs.be/broodfok/hondenhandel.htm
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... f10c151005 (titel: vh landegemhof)
en zo is er nog veel meer te vinden.

Wat er aan de hand is is dit:
Deze dame heeft alleen al de afgelopen maanden meer dan 100 honden (en ook paarden) verhandeld. Ze schuimt internet af op zoek naar advertenties van mensen die hun hond niet meer kunnen houden en die op zoek zijn naar een goed tehuis en vertelt ze dan dat ze een leuke hond voor haar kinderen zoekt. Of ze plaatst advertenties waarin ze een hond vraagt ter vervanging van een gestorven hond.
Vervolgens biedt ze de honden (die ze dus gratis krijgt) aan voor bedragen tussen de 75 (moeilijk verkoopbare hond) tot 650 euro (rashonden). (en wie weet nog wel meer)

Ik ben de vriendin van 'marion', uit de forums hierboven. Ik was er bij toen de hond weggebracht werd. Deze 'mevrouw', Nathalie Bakker-vd Kamp, handelt. We wilden geen geld over de rug van een hond verdienen, en stonden haar met pijn in ons hart gratis af, in de veronderstelling dat ze een goed tehuis kreeg, we hebben er 3 uur voor gereden. De hond zou voor de kindjes zijn. Inmiddels weten we dat 2 dagen later de hond al weer op internet stond, TE KOOP voor 150 euro. Samen met nog 13 andere honden… De nieuwe eigenaresse is opgespoord en de hond heeft er 1 week gezeten (bij Nathalie), was in die week zwaar verwaarloosd, zo’n 15 kilo lichter en er is 150 euro voor betaald. Inmiddels hebben we er flink wat researchwerk op zitten, en de verhalen zijn stuk voor stuk schrijnend!

Inmiddels hebben we ook persoonlijk contact gehad met andere gedupeerden en is de Dierenbescherming, het gerecht en de politie op de hoogte. Echter, het is erg moeilijk iets tegen deze mevrouw (hoewel mevrouw, ze is 25 of 26 jaar) te ondernemen. Daarom maken we gebruik van het internet zoals ook zij het doet. We proberen op zoveel mogelijk fora duidelijk te maken wat er aan de hand is en mensen te waarschuwen niet met haar in zee te gaan.

Ze gebruikt verschillende mailadressen:
landegemhof@hotmail.com
aaziez@hotmail.com
elnahirarabians@hotmail.com
elnahir@hotmail.com
raficasalam@hotmail.com
zeyralily@hotmail.com
shailana@hotmail.com
elnahir@webpresdesign.com
shailana@webpresdesign.com
eniec746@hotmail.com
mmsb_av@hotmail.com
farasha@hotmail.com
belanna@softhome.net
farasha156@hotmail.com
santos404@hotmail.com
beestenboel@webpresdesign.com
roelofbakker2003@netscape.net
dvdsoft2003@netscape.net
nakay2@hotmail.com
scottwodan@hotmail.com


We herkennen haar telkens aan de manier van schrijven (veel taalfouten), de plaats waar ze woont, (Meulebeke, Oostrozebeke, Waregem, Kortrijk, De Paanders of Zwevegem in Belgie, Breda en Spijkenisse in Nl) en haar telefoonnummers
B > 04 86 73 97 99
B > 04 99 11 25 59
B > 04 99 15 13 83
B > 04 99 15 13 84

Nl > 06 14 98 60 69
Nl > 010 47 37 232

Plaats/koop geen hond/paard bij deze mensen! Voor iedereen die meeer info wil of heeft: robinazomer@hotmail.com

Bij voorbaat dank, Robina



kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:29

Adverteert ze ook op marktplaats ? En werkt ze samen met haar man ?
Wij zijn namelijk bijna opgelicht door iemand die adverteert onder de naam van Tommy's opvangtehuis.
Ze halen kittens en ik zag nu ook puppy's en honden bij mensen op en verhandelen ze daarna.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:04

Goed dat dit item ook hier wordt verteld.

Volgend bericht las ik elders:

Dit verhaal las ik op een ander forum. Ik heb het gekopieerd omdat onderstaande praktijken zoveel mogelijk bekend gemaakt moeten worden!!

Zie onderstaand verhaal, we zijn druk zoekend naar getuigenissen van mensen die ervaringen hebben met deze dame. Om die reden speuren wij verder en plaats ik deze oproep overal waar ik maar kan!

Oproep!!! hondenhandel en mishandeling!

"wij zoeken een lieve leuke duitse dogkerel die het leuk zou vinden om bij ons op de boerderij te komen wonen. Wij bieden veeel ruimte en 2 vriendinnetjes(geholpen).
Onze kerel is na ouderdom overleden en onze meiden missen hun vriendje. Daarom zoeken wij een lieve reu die bij kinderen kan en sociaal is in de omgang. Lft speelt geen rol,gezondheid en goed karakter wel. Wel willen we dat hij een stamboom heeft en zijn prikjes heeft gehad. Controle is altijd mogelijk en hij is welkom als huisgenoot en niet als handel. Heeft u zo'n knappe keren mail mij dan aub met foto en alle info betreffende uw kanjer en vertel mij waarom hij wegmoet."

Via dit soort advertenties en door te reageren op advertenties op internet (zij heeft gebruikt daar wel 10 verschillende e-mailadressen/namen)wordt door Nathalie Bakker - v.d. Kamp handel gedreven in honden, paarden en noem maar op. De dieren die bij haar terecht komen door haar bedrog krijgen slechte verzorging. Zo is de dog die zij kreeg dankzij de bovenstaande oproep in drie weken tijd bijna 20 kilo afgevallen (!!!!!), was uitgedroogd, zat onder de parasieten, had schurft, enkele verwondingen en was schrikachtig en angstig.
Hij heeft waarschijnlijk die drie weken in een oude trailer gezeten.

Inmiddels is er door diverse mensen een speurtocht gestart naar de 'handel' van Nathalie Bakker waaruit duidelijk wordt dat zij in nauwelijks 3 maanden tijd in elk geval 34 honden en enkele paarden op deze manier heeft verhandeld.
Reacties van mensen die ervaringen met haar en haar 'adoptiemogelijkheden' hebben of bij haar een dier meenamen zijn van harte welkom om de aanklacht die inmiddels tegen Nathalie Bakker is ingediend te ondersteunen en dergelijke praktijken zo snel mogelijk te stoppen!!

Nathalie Bakker - van de Kamp (woonde eerder in de omgeving van Rotterdam), woont in Belgie. Zij zegt dat zij in Meulebeke een "dierenopvang en rescue" is begonnen; v.h. Landegemhof

Omdat dit forum altijd goed wordt bezocht door echte hondenliefhebbers/dierenliefhebbers hopen we dat hier mensen zijn die aan bovenstaande oproep bekendheid kunnen geven of hun ervaringen met Nathalie / vh Landegemhof willen delen!

Hopelijk kunnen jullie hier bekendheid aan geven en mensen met ervaringen stimuleren te reageren!

Reacties kun je kwijt via avid3010@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:48

Dit heeft volgens mij een hele lange tijd geleden ook al op bokt.nl gestaan.
Misschien als je de zoekfunctie gebruikt, kun je het topic terug vinden en er eventueel informatie uithalen.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 03:04

Chrystal-gek schreef:
Dit heeft volgens mij een hele lange tijd geleden ook al op bokt.nl gestaan.
Misschien als je de zoekfunctie gebruikt, kun je het topic terug vinden en er eventueel informatie uithalen.


Dit soort praktijken kunnen IMO liefst meer dan minder gemeld worden.
Toevallig las ik net op een ander forum wéér een verhaal van een gedupeerde.

robina_z
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 08:10

Hoi Cleo, met de persoon van het bericht dat je plaatste hebben we inmiddels persoonlijk contact gehad, met hoe meer we zijn, hoe sterker we staan!

Aan de andere kant hoop ik dat ik niet zoveel reacties krijg, dan is het minder erg geweest als we denken, maar in mijn achterhoofd weet ik wel beter. Ik probeer, samen met mijn vriendin, zoveel mogelijk mensen te bereiken. Maar niet iedereen die slachtoffer van haar praktijken is geworden, zal hier ooit iets over terug vinden op internet. Hoe meer we plaatsen, hoe meer kans!

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:41

ik was wel een beetje geschokt toen ik dit las. Ik zocht een verzorgpaard en ik vond enkele dagen geleden op het internet een advertentie dat ze iemand zocht om haar paarden te helpen berijden. Ik rijd al een half jaar niet meer en dacht eindelijk wat gevonden te hebben. we hebben enkele emails uitgewisseld en vandaag ben ik langsgeweest. Ze zoekt iemand om te helpen verzorgen, berijden, inrijden en als de stallen gebouwd zijn om te mesten. Ze heeft me de paarden voorgesteld en ze leken me wel gezond. ze zei zelf dat de ouders allemaal meervoudige kampioenen zijn.
Er vertrokken net 2 mensen uit nederland (aan de nummerplaat te zien) met een (wel magere) hond. Die had ze duidelijk verkocht. er hangt een blad met dieren te koop aan de voordeur. er zaten wel heel veel doggen in een redelijk kleine kennel maar ze zagen er gezond uit en het buurmeisje was er om ze wat beweging te geven.

Ze benadrukte dat ze haar paarden met wederzijds respect behandelt en dat ze bijvoorbeeld zonder zweep longeert etc... wat ik wel heel vreemd vond as dat haar paarden dagelijks uitbreken, ze zei dat haar 2 hengsten er zeer slim in waren. Ze zegt dat ze dan gewoon even in de voortuin staan of tussen de kennels. Maar de afsluiting was op sommige plaatsen maar een halve meter hoog.

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik wil terug aan de slag met paarden en dacht dat ik eindelijk wat gevonden had. de honden vond ik wel wat vreemd en het zag er allemal niet zo netjes uit maar zei benadrukt dan wel ook dat ze er nog niet lang woonden en dat de weiden nog verdeeld moeten worden, er nog een bak moet komen en de stallen volgende maand gebouwd worden. als ik wou mocht ik zelfs wedstrijdjes meedoen met de paarden.

Ik ben echt compleet in de war en gechrokken toen ik dit las. Wat moet ik nu doen Verdrietig

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:37

ik heb de site van het landegemhof gevonden: http://landegemhof.t35.com/index_files/Page2101.htm

hier ziet alles er rooskleurig uit vind ik
En zoals ik al zei, alle parden en honden van schitterde afkomst. Ik vind het zo dubbelzinnig, kweet echt niet wat ik moet denken

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:41

Jemig wat een verhaal zeg
Goed dat dit hier staat. Kan iedereen op zijn hoede zijn

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:46

@ Natalieke: dat is dus duidelijk dezelfde vrouw als van het eerste bericht. Ik zou er niet mee doorgaan denk ik. Straks dan loopt het uit de hand of er gebeurt iets en dan heb jij er mee te maken. Of ze zorgt toch eigenlijk niet zo goed voor haar dieren, dan zit jij met een schuldgevoel en kun je de paarden helemaal niet meer loslaten.

Ik zie net op die site dat ze 2 paarden te huur en 1 te koop hebben staan. Ik weet niet of jij dan gaat huren, maar misschien wordt er dan ook nog 1 verkocht.
Laatst bijgewerkt door azriM op 17-07-04 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:49

Waar woont die nathalie dan???

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

marionB
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:16

Hoi Nathalie,

Ik heb je al een mailtje gestuurd, maar ik ga je hier ook nog een keer waarschuwen voor deze dame. Ze is echt niet te vertrouwen. Volgens mijn info moeten er vandaag minimaal een 16 honden rond gezeten hebben. Je hebt waarschijnlijk een afspraak gemaakt, want zonder afspraak word je van het erf afgeschopt. Maar als je aangekondigd komt zorgt ze ervoor dat de beestjes er redelijk goed bijzitten. Normaal gezien hebben de beestjes geen water of eten in de rennen staan, ook niet als het erg warm is. De meeste van haar doggen zitten onder de schurft en ga zo maar door.

Ik spreek uit ervaring, ben zelf (of eigenlijk mijn hond) ook het dupe geworden van haar mooi weer praatjes.

Groeten en sterkte marion Ach gut

PS nathalie woont in meulebeke (west vlaanderen)

Mochten er lezers zijn die ook ervaring met nathalie hebben gelieve me te mailen.

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:32

Ik heb inderdaad de dag ervoor een mailtje gestuurd dat ik ging komen en ze vroeg om te bellen wanneer ik zou komen dat ze kon zorgen dat ze thuis was.
Ze zei dat het ene paard (jaarling) verkocht wordt (had ik ervoor ook al op internet zien staan) omdat hij niet zo goed overeen kwam met haar oudere hengst. De andere had ze al sinds ze veulen waren en zou ze niet verkopen.
Ik snap wel niet dat ze zulke waardevolle dieren (zijn zoals ze zelf beweert toch rasdieren met goede afkomst) zo slecht kan behandelen? Ik snap er echt niets van. En kan er niets aan gedaan worden? Ik las ergens dat de politie van Meulebeke ermee bezig was en de dierenbescherming maar kheb dr zo m'n twijfels over. Als ze al zo lang met deze dingen bezig is...

wie info heeft kan sturen naar nathalieke007@hotmail.com, alle info is welkom
Ik zou dolgraag weer met paarden werken en dit leek gewoon geknipt maar ik heb besloten niet op haar voorstel in te gaan. Ik vind het wel echt zonde van de dieren. Kvraag me af hoeveel honden er daar niet af en aangevoerd worden .

Heeft er soms iemand tips wat ik kan zeggen? Ik zou niet graag een vlse reden geven maar misschien is dit toch verstandiger. Verward

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:53

nathalieke schreef:
Ik heb inderdaad de dag ervoor een mailtje gestuurd dat ik ging komen en ze vroeg om te bellen wanneer ik zou komen dat ze kon zorgen dat ze thuis was.
Ze zei dat het ene paard (jaarling) verkocht wordt (had ik ervoor ook al op internet zien staan) omdat hij niet zo goed overeen kwam met haar oudere hengst. De andere had ze al sinds ze veulen waren en zou ze niet verkopen.
Ik snap wel niet dat ze zulke waardevolle dieren (zijn zoals ze zelf beweert toch rasdieren met goede afkomst) zo slecht kan behandelen? Ik snap er echt niets van. En kan er niets aan gedaan worden? Ik las ergens dat de politie van Meulebeke ermee bezig was en de dierenbescherming maar kheb dr zo m'n twijfels over. Als ze al zo lang met deze dingen bezig is...

wie info heeft kan sturen naar nathalieke007@hotmail.com, alle info is welkom
Ik zou dolgraag weer met paarden werken en dit leek gewoon geknipt maar ik heb besloten niet op haar voorstel in te gaan. Ik vind het wel echt zonde van de dieren. Kvraag me af hoeveel honden er daar niet af en aangevoerd worden .

Heeft er soms iemand tips wat ik kan zeggen? Ik zou niet graag een vlse reden geven maar misschien is dit toch verstandiger. Verward


zeg je gewoon dat je uit een onverwachte maar bekende hoek het aanbod hebt gehad om vooreen paard (je vriendin of zoeits ) te zorgen aangezien zij n jaar naar t buitenland gaat bla bla, je bent ze geen verklaring schuldig, vergeet dat niet.

ik zou ook niet voor zo iemand willen werken, al is het nog mijn droombaan!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

marionB
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:48

Dit is 20-07-2004 in "Het Nieuwsblad" verschenen, gaat over nathalie bakker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten Marion OK dan!


Uit en thuis


Politie neemt verwaarloosde honden in beslag - 20/07/2004



WAREGEM/ MEULEBEKE - De politie van zone Midow nam maandagmiddag zeven zwaar verwaarloosde, graatmagere Duitse doggen in beslag bij particulieren in Meulebeke die zich op Internet uitgaven voor kwekers en/of pensionhouders. De zieke honden werden naar dierenasiel Folyfoot in Waregem gevoerd.

De politie van zone Midow kreeg van ten minste een bezoeker aan het zogenaamde pension in Meulebeke de tip dat de honden die er zich bevonden in erbarmelijke toestand verkeerden. Maandagmiddag vergewiste de ordedienst zich in het gezelschap van een bijgeroepen veearts en van Jean-Marie Naert van dierenasiel Folyfoot van de toestand.

En die bleek zeer erg te zijn. Op bevel van Volksgezondheid, Afdeling Dierenwelzijn werden zeven Duitse doggen in beslag genomen. ,,We wisten op dat moment niet goed of de betrokken personen bij wie de verwaarloosde dieren werden aangetroffen een pension runden of een kwekerij. Of dat ze misschien een hondenasiel openhielden.''

,,Voor elk van deze drie activiteiten waren en zijn ze in elk geval niet vergund. De honden werden dan ook in beslag genomen. Alleen één dog die op het eerste zicht in betere toestand verkeerde, mag voorlopig blijven. Maar die situatie kan natuurlijk veranderen'', verduidelijkt Dierenwelzijn.

Het was via internet dat de zogenaamde kwekers of pensionhouders oproepen plaatsten en te kennen gaven dat zij zich over honden ontfermen.

Schurft

Jean-Marie Naert heeft intussen de dieren in zijn asiel opgenomen. Als ze het halen, zullen zij er in elk geval lang moeten verblijven. ,,De honden zijn zwaar ondervoed, verwaarloosd en ziek. Ze hebben allemaal schurft. Enkele hebben hun vel al opengekrabd. De veearts kwam ze intussen allemaal inspecteren. Hij verzekerde mij dat zij een lange recuperatie tegemoet gaan.''

(DJW)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 05:38

Lekker weer.... Goed ik zal dit doorsturen naar andere mensen.
Misschien een optie om dit tussen de honden, katten en paarden rubrieken te zetten en te waarschuwen voor deze mensen.... Zo voorkom je denk ik wel een hoop ellende niet alleen voor de baasjes maar ook de beestjes zelf.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:20

ik heb inmiddels een mail gestuurd dat ik toch niet bij haar zal komen rijden.

Nu begrijp ik waarom ze er met opzet de aandacht op vestigde dat er iemand haar honden beweging gaf, dat ze 1,5 kilo eten kregen per dag, dat ze lekker in de schaduw zaten, dat ze grote emmers water hadden staan, dat ze veel losliepen op her erf(vond het wel raar dat ze ze dan zo rap achternazat toen ze even losbraken.) Mooi allemaal voor mijn bezoek geregeld zeker Frusty .

Ik heb ook alleen Wodan van dichtbij gezien en die zag er mager uit maar dan heeft ze er de aandacht op gevestigd dat ze eerst in de hoogte groeien en dat ze dan in de breedte groeien.

Tochwel een heel leep mens Scheve mond

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:00

je had gewoon moeten zeggen,ik wil niks met dierenmishandelaars te maken hebben!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:31

zoiets was laatst ook binnegekomen bij het asiel in eindhoven!!

een man kocht honden via internet, om ze door te verkopen, magere pups en andere honden zijn toen in beslag genomen en naar het asiel gebracht! echt zo zielig! wie weet werkt die ook wel samen met hun!

zulke mensen draai ik het liefst hun nek om Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:55

Huh... Welke hond was dat Renske?

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Beauty_yana0

Berichten: 1913
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:17

van die ene mevrouw...uhum...heb ik laatst een emailtje gehad of ik nog intresse had in een echte rashond...en daar stond vanalles in ook een van die emailadressen en het nummer wat je dan moest bellen weet ik niet meer....maar ik verder er ook niet op gereageert...want ze was echt aan het opscheppen van ja onze honden krijge de beste trainingen en worden super verzorgt etc...
dat mens hoort niet zo vrij rond te lopen en de honden te verhandelen...
Boos! k heb medelijden met die honden...

Zal die mooie tijd samen nooit vergeten
*Vertrouwen komt ter voet, en gaat ter paard.
Feels like I'm standing in a timeless dream.

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:32


ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:33


╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 19:29

goed dat jullie er voor waarschuwen , gelukkig nog niks met mevrouw te maken gehad ... en hoop niemand meer

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 19:42

Is een oud topic... Lachen